Baggertent inderdaad, in Enschede zou die ook komen. Iedereen helemaal enthousiast, maar het is echt zaad.quote:
misschien in het weekend, maar doordeweeks is het daar prima te doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?
Toch lid van de Z-side.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.
En ik ben alleen mezelf, niets anders.
@Drommel: volgens mij valt het ook reuze mee qua uitgaansgeweld in Grunn, is iig geen Eindhoven met al die kopschoppers.
Come at me phaggotquote:Op woensdag 10 april 2013 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toch lid van de Z-side.
Maar dit is meer wat ik geconstateerd heb, niet zozeer mijn eigen ervaring met hun.
"ik ben niet alternatief, ik ben gewoon mijzelf"
Het uitgaansgeweld is nu wel minder geworden in de binnenstad, ook omdat er meer controle kwam op den duur.
Er is een tijd geweest waar het elke week echt ziek raak was.
quote:
ik ben meer van de pindakaasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef MarMar het volgende:
In Groningen hebben ze tenminste nog ouderwets toffe jamsessies
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef mtchel112 het volgende:
Maakt srs niet uit waar je een meet houdt, je maakt t leuk met de groep (en we zijn allemaal toffe gasten als we off-cycle zijn) dus ik denk dat t supervreed wordt op welke locatie dan ook (uitzonderingen daargelaten)
Die is veel te droog, Euroshopper vind ik persoonlijk lekkerder, want smeuïger.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
1 EURO NU BIJ DE C1000 CALVE PINDAKAAS!!!!!!!111111
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die is veel te droog, Euroshopper vind ik persoonlijk lekkerder, want smeuïger.
Maar toch lekkerder.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.
Ik bench niet vaak. Stomme oefening ik doe het wel zodat ik alle spieren in mijn borst belast. Naast de flyes etc. Ik druk nu 3 x 12 x 10(x2 dumbbels) als max.. en een keer met de barbell 5 x 30.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij benched zeker wel veel? Ik bedoel: grote prammen => kleine ROM => makkelijker => meer gewicht.
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.
En ik ben alleen mezelf, niets anders.
@Drommel: volgens mij valt het ook reuze mee qua uitgaansgeweld in Grunn, is iig geen Eindhoven met al die kopschoppers.
in die tijd had je ook wat nuttigs kunnen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
11 pagina's aan shit doorgelezen.. van fanta's fokneukertje, een meet, yuri's homegym, tot het gekut over al die nederlandse dorpen.
Nu ben ik moe en dat is dan mijn rustdag.
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef seto het volgende:
[..]
in die tijd had je ook wat nuttigs kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |