quote:
eh eh, zoek jij ruzie mattie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.
edit: en de döner smaakt nergens naar
Ja laatst zag ik iemand bankdrukken en die kreeg de stang met geen mogelijkheid naar boven. En de spotter kreeg em ook bijna niet omhoog. Was ook wel leuk.quote:
Het is met name een erg leuke studentenstad, dat maakt het ook levendig. Verder zijn de huizen betaalbaar en zijn er veel hoger opgeleiden. Er zijn misschien leukere steden, maar ook zeker een heleboel minder leuke. Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.
ik bin 't dr nait mit ains.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is met name een erg leuke studentenstad, dat maakt het ook levendig. Verder zijn de huizen betaalbaar en zijn er veel hoger opgeleiden. Er zijn misschien leukere steden, maar ook zeker een heleboel minder leuke. Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.
Je bent al een tijdje weg zeker? Molly's staat al paar jaar leeg en die tent bij ABN is al een paar jaar subsonic en daar zitten geen hools hoor. Daarnaast vergeet je een hele hoop tenten ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik bin 't dr nait mit ains.
[..]
Dit.
Al moet ik zeggen, dat ik ook de andere mindere sfeervolle kant en mensen van Groningen ken. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Niet voor niets dat toen al die "hooligans" en "gangsters" zoals ze zichzelf zien omdat ze een paar films gekeken hebben, in de mollies waren dat die toko het vervolgens niet gered heeft
Tenten in Groningen:
Rumba: Negermuziek en negers/hispanics/balkan en van die Nederlandse sletjes die alleen achter een kinderwagen lopen straks... etc
Ome Ko: Studentenkroeg
Het feest: studentenkroeg
Enzo: Mensen die zichzelf upperclass vinden..
Nieuwscafé: mix van mensen
Oceans41: mix van studenten en hoolies
Scooters: Mix van mensen
Drie Gezusters: kinderen
Dat ding bij de Martinitoren/ABN Amro: hooligans
Kar: Alternatievelingen
Vera: Alternatievelingen
Troubadour: Negers
Shadrak: Alternatievelingen (kelder van de Troubadour)
Ik vergeet vast een paar.
Dat zei ik, één van de redenen dat Molly's leegstaat is vanwege hun.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje weg zeker? Molly's staat al paar jaar leeg en die tent bij ABN is al een paar jaar subsonic en daar zitten geen hools hoor. Daarnaast vergeet je een hele hoop tenten ja.
Dat hoor je mij zeker niet ontkennenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.
Amsterdamquote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Eleiko het volgende:
OK: wat zijn dan wel een beetje goede steden:
Oh het ging over de locatie van de meet. Ja dan is Groningen wmb niet heel ideaal, ergens bovenin het land. Een stad als Utrecht zou beter zijn, veel centraler.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak wel even een poll in de OP om te kijken waar mensen de voorkeur aan geven
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amsterdam
Korte analyse van mijn woonplaats:
Apeldoorn:
+ Centraal (A1 en A50), veel natuur, nauwelijks slechte wijken.
- Geen zak te doen, alle jongeren verlaten de stad, vrij hoge huizenprijs
Gyms: Back to Basics (Papa Mike)
Jouw bijdrage/aanvulling?quote:
Dat pand is gewoon kkduur en wil je daar een beetje succesvolle zaak in hebben dan duurt dat sowieso een tijd, plus de stevige concurrentie in de directe omgeving. Dat de hools het geprobeerd hebben, heeft daar verder weinig mee te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zei ik, één van de redenen dat Molly's leegstaat is vanwege hun.
Laatste keer dat ik bij die tent daar ben geweest, 6 maand terug denk.
Ik vergeet een hoop tenten, omdat dit de mainstream tenten zijn... het ging er om, om een klein beeld te scheppen wat precies wat is in Groningen.
Ik kom er nog steeds, dus nee ik ben niet een tijdje weggeweest ;-)
Wel vermijd ik bepaalde plekken bewust... ik kom er voor mijn plezier, niet voor de drama.
Utrecht is leuk en levendig tot 12 uur doordeweeks ja en in het weekend tot 4u ofzo? Daarnaast is het een grote bouwput en is er nog altijd iets mis met de afvaldienst ofzo? Want de hoeveelheden vuilniszakken dat op hopen in de straten ligt is nogal triest. Lijkt Napels wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef H1N1 het volgende:
Zet maar bij Utrecht: leuke stad en levendig. Meer een groot dorp. Veel horeca met gemixt publiek.
Gym: matig, veelal gericht op yuppen en libelle lezeressen. Kinderopvang in de gym.
Uiterlijk: borst (helaas heb ik niet erg goede chest genetics)quote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie favoriete spiergroep? Het uiterlijk, en wat je het leukst vind om te trainen?
Uiterlijk: Trapsquote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie favoriete spiergroep? Het uiterlijk, en wat je het leukst vind om te trainen?
Cafe'squote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef FiliusDeorum het volgende:
De Stretto in Nijmegen is een gruwelijke tent! Dikke aanrader
Dikke pump/burn in je kuitenquote:
Op de foto's zie ik nogal wat kinderen.quote:
Kuiten zijn genetisch ook de beste groep. Train ze alleen niet meer omdat ik nu al amper een broek kan vinden waar ze in passen maar heb eerder tot 1000 pond calf raises gedaanquote:
Lkkr tochquote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op de foto's zie ik nogal wat kinderen.
En dit. Praat ook makkelijk met zo'n bak grafherrie aan je kop.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cafe'sLekker opgepropt op elkaar en ergens in een hoekje wat mensen die awkward proberen te dansen.
Door die gasten kwam er niemand anders meer ;-)quote:Op woensdag 10 april 2013 11:44 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat pand is gewoon kkduur en wil je daar een beetje succesvolle zaak in hebben dan duurt dat sowieso een tijd, plus de stevige concurrentie in de directe omgeving. Dat de hools het geprobeerd hebben, heeft daar verder weinig mee te maken.
Precies, als ik wil dansen ga ik naar een club. Als ik wil praten ga ik naar een Ierse pub of iets waar je rustig kunt zitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dit. Praat ook makkelijk met zo'n bak grafherrie aan je kop.
Sick! Heb zelf redelijk kleine kuiten, maar de burn is wel altijd tofquote:Op woensdag 10 april 2013 11:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kuiten zijn genetisch ook de beste groep. Train ze alleen niet meer omdat ik nu al amper een broek kan vinden waar ze in passen maar heb eerder tot 1000 pond calf raises gedaan
Dus? Respect dat zij in elk geval geprobeerd hebben die lelijke leegstand midden in het uitgaanscentrum te verhelpen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Door die gasten kwam er niemand anders meer ;-)
Volgens mij ben jij er zelf ook 1 of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dus? Respect dat zij in elk geval geprobeerd hebben die lelijke leegstand midden in het uitgaanscentrum te verhelpen.
Als ik de centen had zou ik het ook proberen.
Ik snap niet zo goed wat jouw afkeer is? Daarnaast weet jij volgens mij niet eens waarom die zaak op de fles is gegaan, maar als je wat leesvoer wilt: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BM9505quote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er zelf ook 1 of niet?
nee :squote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen jullie het bashen via DM/PM voortzetten?
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat jouw afkeer is? Daarnaast weet jij volgens mij niet eens waarom die zaak op de fles is gegaan, maar als je wat leesvoer wilt: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BM9505
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen jullie het bashen via DM/PM voortzetten?
Ik heb in de afgelopen 2 jaar 1 keer iemand echt zien vechtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.
Ging puur ff om die tent Molly's.
Mijn afkeer tegen die gasten valt wel mee, al vind ik het jammer dat je een groepje van die sfeermakers hebt die nog iemand in elkaar meppen in de peperstraat omdat hij een verkeerde jas aan heeft, of omdat hij iemand te lang aankijkt.
Neem niet weg, dat je nog steeds niet de vraag beantwoord hebt van: "jij bent er ook 1 van of niet?"
;-)
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.
Ging puur ff om die tent Molly's.
Mijn afkeer tegen die gasten valt wel mee, al vind ik het jammer dat je een groepje van die sfeermakers hebt die nog iemand in elkaar meppen in de peperstraat omdat hij een verkeerde jas aan heeft, of omdat hij iemand te lang aankijkt.
Neem niet weg, dat je nog steeds niet de vraag beantwoord hebt van: "jij bent er ook 1 van of niet?"
;-)
drie gezusters man.. of gewoon rustig chillen bij café pool!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
Nee extase in nijmegen is de place to be
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
drie gezusters man.. of gewoon rustig chillen bij café pool!
Is dat niet zo'n gare skihut die ook door heel Nederland zitten?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n gare skihut die ook door heel Nederland zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |