Is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima. Mag jij lekker in de garage bij de muizen, dan gaan wij wel gewoon binnen slapen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Panzer zo breed is dat die overweegt een 3-persoonsbed aan te schaffen.
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.quote:
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel last van gasvorming bro, maar dat vind je vast niet erg.
Niet mee eens maar het zijn toch uiteindelijk de mensen die de meet maken. Ik denk niet dat de locatie daar een bijzonder grote rol in speelt. Tevens merk ik dat veel mensen uit dit topic in Groningen wonen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.
edit: en de döner smaakt nergens naar
Maar als ik lig dan bedek ik al heel de benchquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.
Wie niet met al die eiwitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel last van gasvorming bro, maar dat vind je vast niet erg.
Het liefst naast de BBQ zodat ik 's morgens weer verder kan grillen, luchtbedje alles of ik neem ook een tentje mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Waar blijft iedereen slapen dan? Ik vang wel wat jong materiaal voor jullie allemaal.
Mijn kamer zit vol met mieren en vleesetende planten en een vogelspin dus ik denk niet dat jullie daar willen slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Waar blijft iedereen slapen dan? Ik vang wel wat jong materiaal voor jullie allemaal.
Klootzak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionaryquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik doe ook graag een bijdrage:
[ afbeelding ]
edit: dit is tevens gewoon mager, maar toch lekker.
Ik ga nu ook slapen, morgen weer 09:00 liften
Hedde gij een piemel danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionary.
Spontane kramp in mijn been + snel inparkerenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:07 schreef Thom90 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoe krijg je het voor elkaar met een mini
Alleen wat mini-schadequote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Spontane kramp in mijn been + snel inparkeren
De klap klonk zo hard dat ik dacht dat ik mijn auto totalloss had geredenBumper zat een beetje los en die heb ik er weer opgeklikt, verder geen zichtbare schade
![]()
Wordt er gemeet in Groningen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Beter dan een vetrol op je borstkastquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionary.
ff wat benzo's bij de dokter halenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:16 schreef Mopst3r het volgende:
Voor de 2e nacht op rij slecht geslapenmn gains wat doe je
ohgodquote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
De klap klonk zo hard dat ik dacht dat ik mijn auto totalloss had geredenBumper zat een beetje los en die heb ik er weer opgeklikt, verder geen zichtbare schade
![]()
Verkeerde topic, bro.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit Dortmund wtf
ziekelijk spannend
Jarenlang in Groningen gewoond, niets mis met die stad.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie komen er uit Groningen en wie komen er naar Groningen dan van dit topic?
Nee, in Rotterdam.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wordt er gemeet in Groningen dan?
[..]
Fijn dat er geen schade is en goed dat je je benen kennelijk goed hard aanpakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
![]()
Tsja, Ik vind haar een beetje apart geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik doe ook graag een bijdrage:
[ afbeelding ]
edit: dit is tevens gewoon mager, maar toch lekker.
Ik ga nu ook slapen, morgen weer 09:00 liften
Jij benched zeker wel veel? Ik bedoel: grote prammen => kleine ROM => makkelijker => meer gewicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar als ik lig dan bedek ik al heel de bench. Ben ik bang.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gast, voeg dat nou even samen tot 1 post man...
Dan neem je teveel tegelijk of teveel snel opneembare tegelijk. Het is beter een mix van eiwitten te nemen, dus whey+casseine, bijvoorbeeld Dymatize Elite 7.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gast, voeg dat nou even samen tot 1 post man...
OK, ok; zal ik proberen te doen vanaf nu.quote:
Was het Zack Ryder?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
Lief dagboek, gister gekke gast gezien met een hoofdzweetband die zijn plukjes goed ging doen in de spiegel. Echt te gek!
Je maakt wat mee, niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
Lief dagboek, gister gekke gast gezien met een hoofdzweetband die zijn plukjes goed ging doen in de spiegel. Echt te gek!
Dat is inderdaad een erg goede eiwitmix. Scoort ook een 9,3 bij bb.com.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan neem je teveel tegelijk of teveel snel opneembare tegelijk. Het is beter een mix van eiwitten te nemen, dus whey+casseine, bijvoorbeeld Dymatize Elite 7.
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tsja, Ik vind haar een beetje apart geloof ik.
Daarnaast hangt haar broekje wel erg laag. Als ze haar grothaar zou laten groeien zou er zeker een kilo shag bovenuit steken.
Eindelijk eens zowel een goede gymchick als een goede gymmascotte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |