ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht inquote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pak shrugs en face pulls mee op schouder dag. Werken ook voor bovenste gedeelte rug en achterkant schouders.
oh echt kk nabnwat ging je toen doen kk man schelden zeker teringhard ofnie hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
Sgruksquote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
Ah, ik had niet ver genoeg teruggelezen, ik zie. Gelukkig staat dit in ONZquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
Ik voel je bro.. Kan de beste gebeuren, had gister met squats nog schoonheidsfoutje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Ken meer mensen die idd de klemmetjes er niet opzetten. Trouwens hij heeft echt een goed lichaam van wat ik kan zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gister nog sprintje in de gym moeten trekken omdat iemand zichzelf in reps overschatte bij BP.
Know that feel?
Soms toch beter het gewicht niet op te klemmen.
Doe zelf altijd op borsthoogte.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef ChesterPerry het volgende:
doet deze gozert hem niet wat te laag?
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleansquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Beach het volgende:
Wat is de beste plek om ohp te doen? Squat rack? Nee geen powerrack aanwezig helaas in m'n gym.
Okee bedankt. DL gedeelte zit wel goed ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleans
quote:
Van de zomer, in Rotterdam.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
Ja zo ging het inderdaad bijnaquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ohgodkijk toch een beetje uit in het verkeer, overal en altijd.
Ik zie het al helemaal voor me, "ik ben ircute en ik ben blond en ik rijd hier lekker op de parkeerplaats en ik ben dom ach dom ach ach kijk zo mooi insturen ieeh ieeh ik kan goed autorijden helemaal niets aan de hand lekker kwark halen okay nu remmen helphelphelp gas BANG"
Kijk uit!
ff seri man ben jij belg??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |