Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
Nee helaas, ik wacht tot ik eindelijk een keer groter kan wonen en dan neem ik sowieso een powercage met toebehoren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloDesnoods gewoon bodyweight die shit doen en bro-ups doen
I'm in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
En ze haalt 200kg uit d'r handtas?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
Ging je echt kwark halen? Laatste keer dat ik kwam logeren zei je dat je lactose-intolerant was en daarom de hele tijd in de badkamer was.quote:
qua kleding kan je beter na de kralingsebosquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
zondag 22 graden dus ik loop in strakke v-tje en ray ban imitator en een goede skinny fit chino in het noorderplantsoen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
qua kleding kan je beter na de kralingsebos
Daar heb je dat restaurant achtige ding toch.. dan loop je dat paadje in, ga je rechtsaf het bos in en dan de derde boom aan de linkerkant...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
ik zou naar dreamersland gaan maar eindhovuh leek me niet echt veiligquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schoudersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lolquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Duiven zijn kkvies a sahbiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lol
kralingse bos is wel lekker swa vroesenpark ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
deze foto trouwens
die bovenste is echt sweetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doen
ga weg uit dit topic danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm dan was hij alleen op die foto sweet. Way to big for me
nee waarom nouquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
ga weg uit dit topic dan
met je 'te groot'
in de gym is niets te groot
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee waarom noumag ik blijven alsjeblief???
ronnie is een manlet!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je is
kk hoere zemmelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
Okay.jpgquote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eigenlijk is Columbu de echte manlet.
eerst vond ik dit wel een nice lichaam nu zie ik een ecto.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
vind wel iets te gespiert hoor die adere zijn echt vies heb liever een zacht buikje om op te liggequote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
wat is dit voor baas?quote:
heb um gevondequote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand zijn cutschema achterhalen
ik wil ook zo ripped worden
je komt te laat bro heb al een kuurtje bestelt op kuurjte.euquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
cutschematje.eu registreren en dat erop zetten. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik moest zo hard lachen op dat domeinnaam kuurtje.nl dat mn huisgenoten die ook in de woonkamer zitten er van schrokken.
Wat is er mis met mijn biceps gainsquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mooie video heeft die op zn channel
Ik zou Sustanon wel weglaten anders wordt het iets te veel van het goede, verder wel goede kuur brah succes ermee post progress pics.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
Finaplix-H implants 1 cartridge ed
Ralgro implants 10 pellets eod
2 Packs Camel lights
Genotropin 16 IE 17IU 13xDay (human growth hormone - somatropin - )
Humalog 40IU 6xDay (insulin)
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Testosterone Suspension 1200gs week
IGF-1/Prostaglandin 19xDay
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Triacana 25mcgs 3xDay (similar to cytomel)
Broncoterol "doesn't list"
Nandrolone Decanoate 1000gs week
Diprospan
Primobolan Depot 600g week
Stromba Tabs 100g day (Winstrol)
Zitazonium 10mgs 3xDay
Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonat e 1060gs week (Parabolan)
Testosterone Enanthate 800gs week
Boldenone Undecylenate 1200gs week (Equipoise - boldenone undecylenate - )
Clomiphene Citrate 150gs day (Clomid)
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
Testosterone Blend 1500gs week (Sustanon?)
L-Dopa
dit is wel een mooi kuurtje voor mij
Een variant op de bekende Beginners kuur.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
2 Packs Camel lights
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Diprospan
Zitazonium 10mgs 3xDay
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
L-Dopa
gewoon googlen op sickest roid cycle ever dan krijg je wel leuke schematjesquote:Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een variant op de bekende Beginners kuur.
Waar heb je die van daan?
Mooi. Wat weeg je en hoe lang train je intussen?quote:
In de bios hoor je te genieten meid. Daar drink ik gewoon lekker cola. Dat mag zo nu en dan vind ik van mezelfquote:Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen Euroshopper verdwijnt bij de Ap.Nooit meer 2 pakken WHOLE MILK van nog geen 0.57 euro per stuk leegdrinken op straat.
ik zet deze schema met minstens 3dubele dosis anders doet die nix meer bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
2 Packs Camel lights
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Diprospan
Zitazonium 10mgs 3xDay
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
L-Dopa
javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=86.010*Math.log(abdomen*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-70.041*Math.log(185*0.393700787)/Math.log(10)+36.76;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%')quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef fathank het volgende:
iemand nog die javascript code om je vetpercentage te berekenen volgens de AA-method?
Andersom, eerst legday en daarna kapper en manicure. Die shit tast je testlevels aan man.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
wat denken jullie eerst kapper en manicure en dan legday of andersom?
eerst kapper en manicure matti je moet toch beetje goed uitzien in de jim hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
wat denken jullie eerst kapper en manicure en dan legday of andersom?
quote:I don’t have a before body or even an after body; it’s a forever body. My body isn’t a failure and having an “after” image doesn’t make the before any less worthy / beautiful or as good of a body.
De naam Euroshopper verdwijnt, het product niet. Krijgt alleen een naamsverandering naar AH Basic, maar het product en de prijs blijven gelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen Euroshopper verdwijnt bij de Ap.Nooit meer 2 pakken WHOLE MILK van nog geen 0.57 euro per stuk leegdrinken op straat, in de H&M of de bioscoop.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
http://fatbodypolitics.tu(...)-one-of-those-things
quote:Fat Activist, Student, Industrious Busybody. I am the blogger at fatbodypolitics.com
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
moet je geen before en after foto maken want dat impliceert dat je haarkleur in de before foto slechter isquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.
Haha okequote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
moet je geen before en after foto maken want dat impliceert dat je haarkleur in de before foto slechter is
Nee niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.
Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
Laatste was niet serieus he. Drie weken terug op verjaardag van m'n zwager ook de taart afgeslagen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.Enkel water en melk.
Niet eens taart op mijn verjaardag gehad.
Als ze even af zou vallen zou dat minder tijd kosten dan schrijven op die blog om haar gewicht goed te praten.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
Tijdelijk genot vs progressie op de lange termijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik kan het niet gebruiken iig, dan moet ik weer gewoon eten laten staan bijv om aan m'n macro's te geraken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ja en je moet ook genieten toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ik had er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik weet het welquote:Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Geen idee hoe ik zo lean geworden ben/blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef seto het volgende:
[..]
Ik weet het welWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel broquote:Op donderdag 11 april 2013 12:11 schreef 16meter het volgende:
sowieso ekv verhoudingen en dat soort bullshit
al bestaat de helft van je kcal uit vetten, maakt niet uit
Tijdens de bulk sowieso ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
wow ik wil zijn fysiekquote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef seto het volgende:
[..]
jawel bro
luister maar naar durianrider
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Als je nu twee Big Tasty's voor mijn neus zou zetten zou ik ze allebei opeten. Staat er vanavond een derde dan eet ik hem ook op.
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
Als iets <veel> gram vet bevat dan denk ik niet 'dat vindt mijn lichaam niet leuk', of 'hoeveel gram van dat vet heb ik vandaag al gehad'. Ik denk alleen '9 kcal per gram, nice' en 'de rest raak ik toch wel weer kwijt'.Succesrecept voor overgewicht later.
[..]
Wow.
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.
Vetten gaan er hier opzettelijk in grote hoeveelheden in.
Laat ze maar crackers met jam eten als ontbijt, ik schuif liever van de boter doorweekte omeletten naar binnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.
Sowieso al die vrouwen die af willen vallen en 0% vet producten gaan eten. Die redenatie vet in voeding = vet op je lichaam
.
snicker is trouwens niet eens zo slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |