I'm in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
En ze haalt 200kg uit d'r handtas?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
Ging je echt kwark halen? Laatste keer dat ik kwam logeren zei je dat je lactose-intolerant was en daarom de hele tijd in de badkamer was.quote:
qua kleding kan je beter na de kralingsebosquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
zondag 22 graden dus ik loop in strakke v-tje en ray ban imitator en een goede skinny fit chino in het noorderplantsoen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
qua kleding kan je beter na de kralingsebos
Daar heb je dat restaurant achtige ding toch.. dan loop je dat paadje in, ga je rechtsaf het bos in en dan de derde boom aan de linkerkant...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
ik zou naar dreamersland gaan maar eindhovuh leek me niet echt veiligquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schoudersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lolquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Duiven zijn kkvies a sahbiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lol
kralingse bos is wel lekker swa vroesenpark ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
deze foto trouwens
die bovenste is echt sweetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doen
ga weg uit dit topic danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm dan was hij alleen op die foto sweet. Way to big for me
nee waarom nouquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
ga weg uit dit topic dan
met je 'te groot'
in de gym is niets te groot
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee waarom noumag ik blijven alsjeblief???
ronnie is een manlet!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je is
kk hoere zemmelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
Okay.jpgquote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eigenlijk is Columbu de echte manlet.
eerst vond ik dit wel een nice lichaam nu zie ik een ecto.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
vind wel iets te gespiert hoor die adere zijn echt vies heb liever een zacht buikje om op te liggequote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
wat is dit voor baas?quote:
heb um gevondequote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand zijn cutschema achterhalen
ik wil ook zo ripped worden
je komt te laat bro heb al een kuurtje bestelt op kuurjte.euquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
cutschematje.eu registreren en dat erop zetten. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik moest zo hard lachen op dat domeinnaam kuurtje.nl dat mn huisgenoten die ook in de woonkamer zitten er van schrokken.
Wat is er mis met mijn biceps gainsquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mooie video heeft die op zn channel
Ik zou Sustanon wel weglaten anders wordt het iets te veel van het goede, verder wel goede kuur brah succes ermee post progress pics.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
Finaplix-H implants 1 cartridge ed
Ralgro implants 10 pellets eod
2 Packs Camel lights
Genotropin 16 IE 17IU 13xDay (human growth hormone - somatropin - )
Humalog 40IU 6xDay (insulin)
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Testosterone Suspension 1200gs week
IGF-1/Prostaglandin 19xDay
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Triacana 25mcgs 3xDay (similar to cytomel)
Broncoterol "doesn't list"
Nandrolone Decanoate 1000gs week
Diprospan
Primobolan Depot 600g week
Stromba Tabs 100g day (Winstrol)
Zitazonium 10mgs 3xDay
Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonat e 1060gs week (Parabolan)
Testosterone Enanthate 800gs week
Boldenone Undecylenate 1200gs week (Equipoise - boldenone undecylenate - )
Clomiphene Citrate 150gs day (Clomid)
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
Testosterone Blend 1500gs week (Sustanon?)
L-Dopa
dit is wel een mooi kuurtje voor mij
Een variant op de bekende Beginners kuur.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
Finaplix-H implants 1 cartridge ed
Ralgro implants 10 pellets eod
2 Packs Camel lights
Genotropin 16 IE 17IU 13xDay (human growth hormone - somatropin - )
Humalog 40IU 6xDay (insulin)
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Testosterone Suspension 1200gs week
IGF-1/Prostaglandin 19xDay
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Triacana 25mcgs 3xDay (similar to cytomel)
Broncoterol "doesn't list"
Nandrolone Decanoate 1000gs week
Diprospan
Primobolan Depot 600g week
Stromba Tabs 100g day (Winstrol)
Zitazonium 10mgs 3xDay
Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonat e 1060gs week (Parabolan)
Testosterone Enanthate 800gs week
Boldenone Undecylenate 1200gs week (Equipoise - boldenone undecylenate - )
Clomiphene Citrate 150gs day (Clomid)
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
Testosterone Blend 1500gs week (Sustanon?)
L-Dopa
dit is wel een mooi kuurtje voor mij
gewoon googlen op sickest roid cycle ever dan krijg je wel leuke schematjesquote:Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een variant op de bekende Beginners kuur.
Waar heb je die van daan?
Mooi. Wat weeg je en hoe lang train je intussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |