Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
Laatste was niet serieus he. Drie weken terug op verjaardag van m'n zwager ook de taart afgeslagen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.Enkel water en melk.
Niet eens taart op mijn verjaardag gehad.
Als ze even af zou vallen zou dat minder tijd kosten dan schrijven op die blog om haar gewicht goed te praten.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
http://fatbodypolitics.tu(...)-one-of-those-things
Tijdelijk genot vs progressie op de lange termijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik kan het niet gebruiken iig, dan moet ik weer gewoon eten laten staan bijv om aan m'n macro's te geraken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ja en je moet ook genieten toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ik had er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik weet het welquote:Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Geen idee hoe ik zo lean geworden ben/blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef seto het volgende:
[..]
Ik weet het welWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel broquote:Op donderdag 11 april 2013 12:11 schreef 16meter het volgende:
sowieso ekv verhoudingen en dat soort bullshit
al bestaat de helft van je kcal uit vetten, maakt niet uit
Tijdens de bulk sowieso ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
wow ik wil zijn fysiekquote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef seto het volgende:
[..]
jawel bro
luister maar naar durianrider
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Als je nu twee Big Tasty's voor mijn neus zou zetten zou ik ze allebei opeten. Staat er vanavond een derde dan eet ik hem ook op.
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
Als iets <veel> gram vet bevat dan denk ik niet 'dat vindt mijn lichaam niet leuk', of 'hoeveel gram van dat vet heb ik vandaag al gehad'. Ik denk alleen '9 kcal per gram, nice' en 'de rest raak ik toch wel weer kwijt'.Succesrecept voor overgewicht later.
[..]
Wow.
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.
Vetten gaan er hier opzettelijk in grote hoeveelheden in.
Laat ze maar crackers met jam eten als ontbijt, ik schuif liever van de boter doorweekte omeletten naar binnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.
Sowieso al die vrouwen die af willen vallen en 0% vet producten gaan eten. Die redenatie vet in voeding = vet op je lichaam
.
snicker is trouwens niet eens zo slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |