Haha, dat wilde ik zelf ook nog gaan zeggenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?
Alsof iemand hier buff is, zijn allemaal ecto's en fatty's die alleen de theorie kennen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?
Jessequote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516 post op trosradar over Jesse
Klopt. Ben daar 1x geweest met uitgaan en het was gelijk knokken met 1 dronkenlap en later met 10 turken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jesse![]()
![]()
![]()
Wie doet er weer mee leuke commentaartjes onder zijn video`s te schrijven.
Vorige keer ging ie mailen of we daar mee konden ophouden.
quote:Jesse, je bent een personal trainer maar je ziet eruit als een dikke ecto, wat is hier de bedoeling van?
ligt eraan waar ik ga stappequote:Op woensdag 10 april 2013 18:41 schreef seto het volgende:
ik klap standaard iemand bij uitgaan
is tog normaal?
Ik ook man. Met de zomer in aantocht.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben wel serieus van plan om sapjes te drinken, Jesse
Dit idd.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.
Wat, heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
Hier een testo shake, die je moet nemen!
P.s Die pot Whey kost dus 175 euro
Rest van die producten ook zo iets. kortom die shake kost echt 15 euro per shake.
Blenden doe ik wat langzamerer want Whey eiwitten zijn heeeel gevoelig voor blenden.
Wil iedereen hier vragen onder deze video te reageren.
Nog verbazingwekkend hoe lang die pruts0r er nog mee weg komt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?
Vindt je het gek? Al die dierbare whey eiwitten worden door de blender in kleinere stukjes gesneden. Uiteindelijk blijft er maar 10% over.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
Rest van die producten ook zo iets. kortom die shake kost echt 15 euro per shake.
Blenden doe ik wat langzamerer want Whey eiwitten zijn heeeel gevoelig voor blenden.
Dikke ectoquote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus?Ik plaats er wel even een paar:
[..]
Van dat type vrouwen gaan mijn eigen handen ook jeuken...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb slechts 1 keer bijna gevochten in Groningen. toen liep er een meisje tegen mijn bier aan en kwam het een beetje over haar heen. Ineens allemaal gasten aan me trekken, ik denk wat is dit nou weer dus ik vragen wat er aan de hand is. Die chick direct schreeuwen dat ik mijn bier expres over haar heen gooi en alles. Toen kwamen de uitsmijters en zijn ze met zijn alleen eruit geflikkerd(Nog een nieuw biertje gekregen ook want die gooiden ze later nog op de grond
)
Ze moeten zijn eiwitbron eens in een blender stoppen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Al die dierbare whey eiwitten worden door de blender in kleinere stukjes gesneden. Uiteindelijk blijft er maar 10% over.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
quote:xweissmanx 27 minuten geleden
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft:
"Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven.
gewoon synthol in je trap zettenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa boys en meisje wat is volgens jullie lekkerste beste oefening voor die spieren bovenop je schouder trapesius, wil graag van die mike tyson achtige trapesius
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa boys en meisje wat is volgens jullie lekkerste beste oefening voor die spieren bovenop je schouder trapesius, wil graag van die mike tyson achtige trapesius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |