Welke CBD eigenlijk? Sydney?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik woon in de CBD gek
Trouwens, doe eens mijn UI toevoegen.
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welke CBD eigenlijk? Sydney?
Jouw UI toevoegen? Bedoel je replacen?
Doe maar deze, is beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.
In het midden van Australië.quote:
Sydneyquote:
Lekker met de dronken abos jeweetzquote:
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?quote:
Darwin is best leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?
p.s. star kan je mijn UI ook toevoegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Wat denk je zelf maadje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Dat is wel triest...quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
in laten nemen door een naaisterquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf maadtje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.
Jij bent toe aan een echte sportschool.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
Switch gymquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso wordt kleding alleen gemaakt voor ecto's of endo's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.
Probleem met (spijker)broeken is inderdaad dat ze of niet om je benen passen, of dat ze te ruim bij je middel zitten. Plus dat je je telefoon niet meer fatsoenlijk in je broekzak kwijt kunt.
Ik moet ook weer een nieuwe spijkerbroek (is doorgesleten t.g.v. telefoon in broekzak. Als iemand nog tips heft hoor ik het graag. Verder meen ik dat er op DBB ook wel wat topics over geweest zijn. Zal ik op proberen te zoeken
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Shirtjes vormen zelden een probleem, broeken vaak wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Dit. Verder schuurt de stof aan de binnenkant sneller kapot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.
Geen last van, heb een vrij brede waist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Of jij hebt gewoon een wespentaille.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Dan hebben jullie gewoon kleine schouders als jullie hier geen last van hebben
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik bestel mijn overhemden tegenover bij www.itailor.com
Mooi op maat gemaakt, eigen design, lekker uniek
Die heb ik ook, ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Broeken bijna alleen nog van pme (aviator)
Kwaliteit is top!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!
Hoe is de kwaliteit?
Sowieso al die kleding van pme is wel goed te doen. Niet van dat verwijfde skinny spul met van die regenboog kleuren!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Dat kapsel en die henk brouw.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
ja dat is die dude die zichzelf de hele tijd met veet insmeert volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....quote:
Het laat zich op Fok kort en bondig samenvatten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ze vaak lopen hier..quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.quote:
Ik weet niet waar je woont, ik woon in een dorp van 16k inwoners, hier valt het reuze mee met zulke types.quote:
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij traint ook niet in een echte gym.
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.
En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.
Klinkt als een maatje van me waar ik wel eens mee train, en twee vrienden van hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
Nee dat ook niet maar ik woon niet in R'dam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???
Haha kloptquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
neequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen,
Wanneer je post, en je bent de eerstvolgende die weer post, zou je dan je vorige post willen editten/uitbreiden?
thnx!
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIFquote:
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heb ik nog noobgains![]()
Ik zie in de spiegel dat de cut begint te werken, maar desondanks ga ik in gewicht nog steeds omhoog.
Moet ik hier wel of niet blij mee zijn?
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaal.
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Dikke chill danquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:
[ afbeelding ]
Nogal slecht te zeggen op basis van deze foto's. Zou ik meer voor moeten zien. Maar op basis hiervan vind ik de middelste het beste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?![]()
Die laatste van de 3
Ik was eerst 4 kg kwijt en nu blijf ik heel de tijd op hetzelfde gewicht zitten. Ik word wel strakker. Weegschaal zegt dus idd niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
Opdrukken met 1 arm:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_beneden__.html
Doen ze allang alquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun meningquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijd
Even gelezen en: eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun mening
Die columns van Wijnberg zijn dan wel weer leuk af en toe (psycholoog)
http://www.telegraaf.nl/v(...)32/__Soloseks__.html
Where is the no fap rule!
Stiekem is dat mijn doel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIF
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Voetbal > squatten, al die voetballers hebben kaologespierde benen
beetje denigrerende smiley imoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja..
Klantenserive van b&f vind ik echt top, zij bellen geloof ik ook regelmatig kwaad op naar postnlquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Levolution het volgende:
Godverdomme zeg, mijn pakket met nieuwe pot whey is zoek.
Fucking PostNL, ALTIJD raken ze mijn post kwijt hier in Groningen. Ik bestel juist daardoor niets meer in Groningen, maar alles bij mijn ouders. Maar, dacht ik, zo'n pot whey is te lomp voor in de trein en bovendien is het aangetekend. En voor de zekerheid liet ik ook bezorgen op een afhaalpunt. Zo moet het wel goed gaan, dacht ik, en ik nam het risico om weer in Groningen iets te laten bezorgen.
BAM, METEEN KWIJT. Godverdomme. PostNL doet natuurlijk niets behalve beltegoed verspillen (beltegoed) dus ik heb B&F maar op de hoogte gebracht. Ik vertrouw er wel op dat zij het goed zullen afhandelen, maar intussen zit ik wel zonder whey. En ik had er nota bene echt zin in.
Kut tokkie postbodes die alles stelen/kwijtraken.
[/roidrage]
Ik vertrouw ze wel, lees alleen maar goede dingen over ze op internet. Zelf heb ik tot nu toe gelukkig geen gebruik hoeven maken van de klantenservice van b&f.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Klantenserive van b&f vind ik echt top, zij bellen geloof ik ook regelmatig kwaad op naar postnl
Op dbb dan de thread van b&f zijn er constant mensen met klachten over postnl, zij regelen het ook gewoon voor je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze wel, lees alleen maar goede dingen over ze op internet. Zelf heb ik tot nu toe gelukkig geen gebruik hoeven maken van de klantenservice van b&f.
Maar goed, voor hen vind ik het ook weer lullig. Extra werk enzo, zij zitten er ook niet op te wachten. PostNL is gewoon echt te triest voor woorden. Hoe raak je zo'n groot pakket nou kwijt? En het gebeurt echt constant hier in Groningen, ik durf hier serieus niks te bestellen.
sowieso m'n lievelingsoefeningquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Seam het volgende:
Die blikken van chicks als je barbell hip thrusts doet![]()
die kan een orgasmes krijgen volgens mij door die bekkenspieren...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:31 schreef Kesefkesef het volgende:
beest
als je achter haar staat heb je prima uitzicht
sexyquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol vandaag in de gym..Man zit 80 kg te legpressen (echt helemaal verkeerd, niet diep genoeg). Is hij klaar en dan zegt hij ''Ik haal even wat gewicht voor je eraf anders is het te zwaar voor je''. Hahah toen ik er nog 10 kg bij deed ging hij kijken
. 80 veel vinden
. 90 veel vinden
.
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruikenquote:
Roidrage!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruiken. En een oud wijf die tegen mij aan gaat praten bij de tramhalte..en niet doorhebben dat ik muziek wil luisteren,op een gegeven moment gewoon mijn oordoppen ingedaan en genegeerd.Normaal babbel ik gezellig mee, maar soms is het genoeg.
Aso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruiken. En een oud wijf die tegen mij aan gaat praten bij de tramhalte..en niet doorhebben dat ik muziek wil luisteren,op een gegeven moment gewoon mijn oordoppen ingedaan en genegeerd.Normaal babbel ik gezellig mee, maar soms is het genoeg.
Zo makkelijk gaat dat niet. Onacceptabel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Vandaag mag het, cheatday. 6 dagen lief en dan 7e dag roidrage.
Tuurlijk, train je gelijk de glutes erbijquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
T-bar rows met een barbell in je reet... dat is nieuw
Je bedoelt je kringspier?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tuurlijk, train je gelijk de glutes erbij
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.70 en zo rond de 77 kg nu, U jelly?
Die ontspant juist, anders past de barbell er nooit inquote:
Goed lichaam!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. Onacceptabel.
[ afbeelding ]
Nu weg. Groetjes van deze hierboven. Doei.
Nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.70 en zo rond de 77 kg nu, U jelly?
Het voelt volgens mij niet lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die ontspant juist, anders past de barbell er nooit in
En in de vrouwelijke vormen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niemand gelooft me in RL als ik dat zegt, gewicht zit vooral in mijn benen.
Ik heb vroeger getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook een aardige kermisattractie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol vandaag in de gym..Man zit 80 kg te legpressen (echt helemaal verkeerd, niet diep genoeg). Is hij klaar en dan zegt hij ''Ik haal even wat gewicht voor je eraf anders is het te zwaar voor je''. Hahah toen ik er nog 10 kg bij deed ging hij kijken
. 80 veel vinden
. 90 veel vinden
.
Ja voor even is het wel leuk maar als mensen continu met je willen praten en ik gewoon wil trainen is het wel kut. Wel vet, ooit ga ik ook 85 kg kunnen squatten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb vroeger getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook een aardige kermisattractie.
Ah okequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kut. Dat was een reply op nu denkt iedereen dat ik dik ben.
Natuurlijk wil iedereen met je praten. Een vrouw die traint en:quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja voor even is het wel leuk maar als mensen continu met je willen praten en ik gewoon wil trainen is het wel kut. Wel vet, ooit ga ik ook 85 kg kunnen squatten.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man. Ik stond zeg maar vooraan toen God de tietjes en kontjes uitdeelde.
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil iedereen met je praten. Een vrouw die traint en:
[..]
Snap ik, maar dat lijkt mij ook het nadeel van een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha. Ja oke maar het is gewoon vervelend dat iedereen zich met je bemoeit. Ik sta ook altijd met mijn bips naar de muur wil niet dat iedereen een bepaald uitzicht heeft.
Wat een aardige man die godquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man. Ik stond zeg maar vooraan toen God de tietjes en kontjes uitdeelde.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind dat eigenlijk niet zo mooi lichaam voor een vrouw
juist echt precies waar ik van houquote:
geil toch, vooral bij deze marokkaansequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
juist echt precies waar ik van hou
Tuurlijk weet je ik ga niet doen alsof al die aandacht vanzelfsprekend is en het is ook leuk om het te krijgen, met mate. Of al dingen invullen zoals gewichten voor mij eraf halen of klemmen op de barbell zetten terwijl ik misschien nog bezig was met aanvullen. Kijk zo ver hoeft het niet te gaan alsof ik zelf niks kan doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat lijkt mij ook het nadeel van een vrouw zijn.
Tijdens het uitgaan wordt je ook al constant aangesproken, wil je even rustig trainen komen er ook constant gasten naar je toe. Ik spreek nooit vrouwen aan in de gym om die reden. Tenzij het misschien van die chicks zijn die op 10km/h fietsen en op hun telefoon bezig zijn, die nemen het trainen toch niet serieus.
Lol wat een white knightsquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of al dingen invullen zoals gewichten voor mij eraf halen of klemmen op de barbell zetten
Ja man en hij heeft zijn nummer aan mij gegeven, wil je hem hebben? Kun je vragen om penisvergroting.quote:
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wat een white knights
Soms cringe ik echt als ik mannen bezig zie. Wat suf allemaal...
nee hoor hij heeft zn werk in een keer goed gedaan bij mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man en hij heeft zijn nummer aan mij gegeven, wil je hem hebben? Kun je vragen om penisvergroting.
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef ChesterPerry het volgende:
arrogante marokkaanse/turkse meisjez
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk looptquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja jammer is dat welquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club. En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon etc.
Okquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zn werk in een keer goed gedaan bij mij
Dankjequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk loopt
Pamela Anderson ook...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Er is een chick in mijn FB-lijst en ik weet dat ze herpes heeft opgelopen tijdens seks en ik kan nu niet meer normaal naar haar kijken..
Truequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club.
En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon. Goede kleren aan, gel in het haar. Het is zien en gezien worden voor die boys.
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja jammer is dat wel. Zag vandaag weer zon gast, continu op zijn telefoon en maar de smith bezet houden
.
[..]
Ok
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pamela Anderson ook...
[quote]
Heeft ze herpes dan?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk loopt
Moeten ze hier ook invoeren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.
Doet ook eigenlijk niemand...
lkkre tiete togquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:53 schreef Kesefkesef het volgende:
wat is 't trouwens met ie marokkaanse nieuwslezeressen
[ afbeelding ]
*tring tring*quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook vooraan gestaan met de piemel uitdelen bij god die meisje zegt altijd tege mij soow kk die is echt groot
Hier staat zo'n vrouwenapparaat recht tegenover het squatrek en het geeft je toch een soort van extra boost als een chimi je mirredquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club.
En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon. Goede kleren aan, gel in het haar. Het is zien en gezien worden voor die boys.
nee ik heb de durex comfort xl echte waarquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
*tring tring*
*tring tring*
Time to wake up
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef Zaran het volgende:
[..]
Hier staat zo'n vrouwenapparaat recht tegenover het squatrek en het geeft je toch een soort van extra boost als een chimi je mirred
pics van je progressiequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.
Het gaat erom wat je verder kan..Dicksize is overrated en het doet pijn als ie te groot is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik heb de durex comfort xl echte waar
knallen tegen die baarmoedermond, je weet zelluf!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je verder kan..Dicksize is overrated en het doet pijn als ie te groot is.
wel grote voeten heb jijquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier sta ik met m'n hoodie nog aan in de gym:
[ afbeelding ]
Maar je ziet inderdaad wel vaak dat zo'n beachboy naar zo'n meisje toegaat om tips te geven, vaak zijn die er ook helemaal niet van gediend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.
Dat is gewoon janken..En mannen hebben dan niet meer door of je kreunt van genot of pijn. Fuck dat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
knallen tegen die baarmoedermond, je weet zelluf!
Net zoals cupmaat zekerquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je verder kan..Dicksize is overrated en het doet pijn als ie te groot is.
Ballen op je buik gooien? wat voor oefening is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Zaran het volgende:
[..]
Maar je ziet inderdaad wel vaak dat zo'n beachboy naar zo'n meisje toegaat om tips te geven, vaak zijn die er ook helemaal niet van gediend.
Enige keer als ik een vrouw aanspreek in de sportschool is bij het vrije oefeningen gedeelte waar bijna alleen maar vrouwen zitten en dat is alleen omdat ik hulp nodig heb met een oefening. Sommige kunnen harder zo'n fitness bal op je buik gooien dan de meeste mannen. Een deed het een keer zo hard dat ik geen lucht meer kreeg en dan kan je natuurlijk niks laten merken
Cupmaat is ook overrated. Meestal vind ik vrouwen met kleine borsten mooier. Ze zijn ook praktischer.quote:
Oefening waar je leert buikspieren beter aan te spannenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ballen op je buik gooien? wat voor oefening is dat?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
tog is er niks zo sexy als vrouwen met dikke tieten
Zoals Jim Jefferies zo mooi zei:quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is gewoon janken..En mannen hebben dan niet meer door of je kreunt van genot of pijn. Fuck dat.
Jij kijkt teveel porno. Haha ik zie jou wel eindigen met iemand met een b-cupje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
true, tog is er niks zo sexy als vrouwen met dikke tieten
Ah oke...vet wil ik ook een keer doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Zaran het volgende:
[..]
Oefening waar je leert buikspieren beter aan te spannen
Ja maar dat is geen fijne pijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals Jim Jefferies zo mooi zei:
"We men love it when it looks like you're in a bit of pain"
Nja soms doe ik het expres...quote:
als ze bij het lijf passen kunnen kleine tieten ook mooi zijn hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel porno. Haha ik zie jou wel eindigen met iemand met een b-cupje.
[..]
Ah oke...vet wil ik ook een keer doen.
Gewoon je hele vuist erin stoppenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals Jim Jefferies zo mooi zei:
"We men love it when it looks like you're in a bit of pain"
je bent best klein manquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier sta ik met m'n hoodie nog aan in de gym:
[ afbeelding ]
Doen mensen hier ook ja. Is eigenlijk gewoon zo'n liggende leg raise, waarbij men op het punt dat je benen horizontaal gaan een bal op je buikspieren gooien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah oke...vet wil ik ook een keer doen.
Nog nooit iemand zien doen, doe jij het een keer voor dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Seam het volgende:
Die blikken van chicks als je barbell hip thrusts doet![]()
Ja ik weet het, dikke ecto manquote:
t shirt traint niet fijner? veel losser en makkelijker. Ecto, endo, meso?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dikke ecto man![]()
Nee maar srs, ik train wel altijd met vest of hoodie aan. Alleen ik heb (nog) geen godenlichaam. Ben al wel tevreden over hoe ik eruit zie hoor en ben zeker geen ecto. Maar nog lang niet in de buurt van m'n goal fysiek.
Ik train bewust altijd met trui en vest aan... ik vind persoonlijk dat iemand meer respect verdiend dan wanneer iemand open en bloot laat zien wat hij niet heeft...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dikke ecto man![]()
Nee maar srs, ik train wel altijd met vest of hoodie aan. Alleen ik heb (nog) geen godenlichaam. Ben al wel tevreden over hoe ik eruit zie hoor en ben zeker geen ecto. Maar nog lang niet in de buurt van m'n goal fysiek.
Zeg maar wanneer, dan loop ik achter je aan met een ghettoblaster voor de jaren 90 muziek.quote:
Als we genoeg mensen hebben kunnen we een hut afhuren in Siberiequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer, dan loop ik achter je aan met een ghettoblaster voor de jaren 90 muziek.
Laat zien wat hij niet heeft? Je bedoelt skinny ventjes in een tanktop?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik train bewust altijd met trui en vest aan... ik vind persoonlijk dat iemand meer respect verdiend dan wanneer iemand open en bloot laat zien wat hij niet heeft...
Train voor jezelf, niet voor de buitenwereld
Dus jij bent er zo een. Eerst wachten tot je een pomp hebt en dan pas in tanktop lopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zien wat hij niet heeft? Je bedoelt skinny ventjes in een tanktop?
Ik vind het voordeel aan een tanktop dat je erg goed op je MMC kunt letten. Vooral bij schouderoefeningen. En het is minder warm. Gewoon even met hoodie/vest aan totdat je op bent gewarmd en dan kan het wel uit.
Shirt vind ik te warm om de hele tijd aan te hebben. Vest kan uit en dan verkoelende tanktop.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een. Eerst wachten tot je een pomp hebt en dan pas in tanktop lopen.
Snap het wel. Doe zelf altijd 5 minuten cardio en daarna wat calisthenic oefeningen. Ben dan opgewarmd en begin met de workout. Maar het is nooit koud in de gym altijd wel een lekkere temperatuur. T-shirt voldoet dus, behalve in de zomer. Zweet ik me kapot met 30+ graden en tanktop.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Nee maar srs, als ik direct zo de gym in stap is het te koud. Heb ook genoeg dagen dat ik mn vest niet eens uitdoe. Helemaal toen ik eerder nog een aparte leg day had.
ik train altijd zonder foon amenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen moeten gewoon allemaal v-neck dragen in een neutrale kleur in de gym, hun bek houden en hun telefoons in hun kluisje stoppen. Heerlijk lijkt me dat.
Ecto met een V-neck?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen moeten gewoon allemaal v-neck dragen in een neutrale kleur in de gym, hun bek houden en hun telefoons in hun kluisje stoppen. Heerlijk lijkt me dat.
Dan moet je een mp3 vinden zonder scherm oid. Want dat gekut met zappen heel de tijd op je telefoon, leidt teveel af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Zaran het volgende:
Zonder telefoon kan ik niet trainen omdat het tevens mijn mp3 speler is. Die gym muziek hier kan je echt niet hard op pompen. En ik kan me er ook beter van de buitenwereld afsluiten
Ooit van vliegtuigstand gehoord? Ideaal tijdens trainen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan moet je een mp3 vinden zonder scherm oid. Want dat gekut met zappen heel de tijd op je telefoon, leidt teveel af.
Let´s agree to disagree.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een v-neck staat een ecto altijd beter dan die andere meuk.
Ja van gehoord, maar als ik een nummer op heb die ik niet leuk vind ga ik mij eraan irriteren en wil ik dus een ander nummer uitzoeken, kost veel tijd en het is slecht voor je focus. Dus daarom eentje die ik vastclip aan mijn t-shirt en heel makkelijk kan zappen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ooit van vliegtuigstand gehoord? Ideaal tijdens trainen.
jup agreed.quote:
Jij staart zeker constant naar de grond tussen de sets door?quote:
hihihiihquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:46 schreef Kesefkesef het volgende:
tussen mijn sets door probeer ik altijd wijfjes aan te spreken en nummers te hosselen
Ik train voor mezelf, daarom tanktop. Ben een kachel van mezelf en wil ook graag zien wat ik doe en wat aanspant.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik train bewust altijd met trui en vest aan... ik vind persoonlijk dat iemand meer respect verdiend dan wanneer iemand open en bloot laat zien wat hij niet heeft...
Train voor jezelf, niet voor de buitenwereld
wankerquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik train voor mezelf, daarom tanktop. Ben een kachel van mezelf en wil ook graag zien wat ik doe en wat aanspant.
Deze boy begrijpt, laatst schrok zo'n chick zich te pletter toen ze mijn v figuur zag nadat ik mijn shirt uitgedaan had.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
ik train in een wijd shirt waarin ik een ecto lijk en straks ga ik tanktop knalle zodat men denkt dat ik opeens aan de roids zit
gewoon naakt gaan en jezelf helemaal beoliënquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
ik train in een wijd shirt waarin ik een ecto lijk en straks ga ik tanktop knalle zodat men denkt dat ik opeens aan de roids zit
kan nie man heb al moeite met gripquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
gewoon naakt gaan en jezelf helemaal beoliën
haha ja en dan zeggen ze ieeeh check die adere ensow dan kkvies heb liever een zacht buikje om op te ligge en dan lope ze weg haha domme wijvequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze boy begrijpt, laatst schrok zo'n chick zich te pletter toen ze mijn v figuur zag nadat ik mijn shirt uitgedaan had.
ff tuffe en wrijvequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
kan nie man heb al moeite met grip
Een van m'n gym matties was laatst zn shirt vergeten, heeft ie alleen in zo'n hooded vest getrain die hij halverwege de training gewoon open deed zodat z'n halve bovenlichaam ontbloot wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
erger me wel aan gappies in strakke tanktops
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef mtchel112 het volgende:
If you're a fucking shredded cunt you get away with anything brah,
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
Zyzz bro let the good times roll, haters hate and murers mire
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
Zyzz thnx for motivation you changed my life brah
amen 1 minuut niet posten voor deze baasquote:
Bij Mike's Gym krijg je bij de proefles al een spuit in je reetquote:
Je seksuele voorkeur heeft een evenredig verband met je vet%?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hey bro's hoe gaat m'n cut?
Ik vind deze chick nu aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
Kwam hem bij een benzinepomp in Amsterdam tegen vorig jaar, super aardige gozer.quote:
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.quote:
Heb wel vaage biceps, krijg zon dikke bal aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef rumiii het volgende:
boys heeft iemand al gekke hoefijzer vorm bij zn triceps
Plankiequote:Op zaterdag 6 april 2013 05:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
mun girll fanta-stick en ik
xoxo
trololol, zal zo zn stats even.opzoeken. en ja die zijn validequote:Op zaterdag 6 april 2013 05:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.
Hoeft hij nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Ik denk dat het lichaamsgewicht op de dag van de training zelf heel belangrijk is. Ik merk dat ik veel meer kan tillen als ik zwaarder ben. Daarom denk ik dat er een verband tussen het lichaamsgewicht en de hoeveelheid kracht die ik heb, zelfs als het overgrote deel van het lichaamsgewicht dat voor dagelijkse schommelingen kan volgen vocht is.
Gisteren woog ik nog 61,2kg en vandaag 53,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Wat is jullie ervaring met dit idee?
Hoelang zou het lichaam nodig hebben om zijn vochtbalans weer in orde te hebben?
serieuze vragen moeten in het serieuze topic, niet hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Ik denk dat het lichaamsgewicht op de dag van de training zelf heel belangrijk is. Ik merk dat ik veel meer kan tillen als ik zwaarder ben. Daarom denk ik dat er een verband tussen het lichaamsgewicht en de hoeveelheid kracht die ik heb, zelfs als het overgrote deel van het lichaamsgewicht dat voor dagelijkse schommelingen kan volgen vocht is.
Gisteren woog ik nog 66,1kg en vandaag 65,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Hoelang zou het lichaam nodig hebben om zijn vochtbalans weer in orde te hebben?
Je vochtbalans check je het makkelijkst aan de hand van je urine. Gewoon helder (waterig) van kleur is altijd goed. Dit gaat niet op voor ochtend urine en na het eten/drinken van bepaalde shizzle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Gisteren woog ik nog 66,1kg en vandaag 65,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Goeie tip! Al denk ik dat je urine toch ook best gelig kan zijn indien je bv. een vitamine B complex hebt geslikt met hoge dosering, maar over het algemeen is dit wel een makkelijke indicator ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je vochtbalans check je het makkelijkst aan de hand van je urine. Gewoon helder (waterig) van kleur is altijd goed. Dit gaat niet op voor ochtend urine en na het eten/drinken van bepaalde shizzle.
Duursporters zorgen ook altijd dat urine helemaal helder van kleur is alvorens ze aan een wedstrijd beginnen.
Klopt. Ik heb er wat over gelezen en vitamines zijn de uitzondering.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie tip! Al denk ik dat je urine toch ook best gelig kan zijn indien je bv. een vitamine B complex hebt geslikt met hoge dosering, maar over het algemeen is dit wel een makkelijke indicator ja.
je kan hier wel serieuze vragen stellen.. - alleen er komen niet altijd serieuze antwoorden op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:41 schreef seto het volgende:
[..]
serieuze vragen moeten in het serieuze topic, niet hier
geur ook, als er een vreselijke geur vanaf komt heb ik meestal nog bijna niks gedronken of alleen troep (zoals redbull)quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie tip! Al denk ik dat je urine toch ook best gelig kan zijn indien je bv. een vitamine B complex hebt geslikt met hoge dosering, maar over het algemeen is dit wel een makkelijke indicator ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |