Welke CBD eigenlijk? Sydney?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik woon in de CBD gek
Trouwens, doe eens mijn UI toevoegen.
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welke CBD eigenlijk? Sydney?
Jouw UI toevoegen? Bedoel je replacen?
Doe maar deze, is beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.
In het midden van Australië.quote:
Sydneyquote:
Lekker met de dronken abos jeweetzquote:
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?quote:
Darwin is best leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?
p.s. star kan je mijn UI ook toevoegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Wat denk je zelf maadje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Dat is wel triest...quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
in laten nemen door een naaisterquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf maadtje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.
Jij bent toe aan een echte sportschool.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
Switch gymquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso wordt kleding alleen gemaakt voor ecto's of endo's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.
Probleem met (spijker)broeken is inderdaad dat ze of niet om je benen passen, of dat ze te ruim bij je middel zitten. Plus dat je je telefoon niet meer fatsoenlijk in je broekzak kwijt kunt.
Ik moet ook weer een nieuwe spijkerbroek (is doorgesleten t.g.v. telefoon in broekzak. Als iemand nog tips heft hoor ik het graag. Verder meen ik dat er op DBB ook wel wat topics over geweest zijn. Zal ik op proberen te zoeken
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Shirtjes vormen zelden een probleem, broeken vaak wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Dit. Verder schuurt de stof aan de binnenkant sneller kapot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.
Geen last van, heb een vrij brede waist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Of jij hebt gewoon een wespentaille.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Dan hebben jullie gewoon kleine schouders als jullie hier geen last van hebben
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik bestel mijn overhemden tegenover bij www.itailor.com
Mooi op maat gemaakt, eigen design, lekker uniek
Die heb ik ook, ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Broeken bijna alleen nog van pme (aviator)
Kwaliteit is top!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!
Hoe is de kwaliteit?
Sowieso al die kleding van pme is wel goed te doen. Niet van dat verwijfde skinny spul met van die regenboog kleuren!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Dat kapsel en die henk brouw.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
ja dat is die dude die zichzelf de hele tijd met veet insmeert volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....quote:
Het laat zich op Fok kort en bondig samenvatten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ze vaak lopen hier..quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.quote:
Ik weet niet waar je woont, ik woon in een dorp van 16k inwoners, hier valt het reuze mee met zulke types.quote:
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij traint ook niet in een echte gym.
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.
En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.
Klinkt als een maatje van me waar ik wel eens mee train, en twee vrienden van hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
Nee dat ook niet maar ik woon niet in R'dam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???
Haha kloptquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
neequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen,
Wanneer je post, en je bent de eerstvolgende die weer post, zou je dan je vorige post willen editten/uitbreiden?
thnx!
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIFquote:
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heb ik nog noobgains![]()
Ik zie in de spiegel dat de cut begint te werken, maar desondanks ga ik in gewicht nog steeds omhoog.
Moet ik hier wel of niet blij mee zijn?
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaal.
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Dikke chill danquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:
[ afbeelding ]
Nogal slecht te zeggen op basis van deze foto's. Zou ik meer voor moeten zien. Maar op basis hiervan vind ik de middelste het beste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?![]()
Die laatste van de 3
Ik was eerst 4 kg kwijt en nu blijf ik heel de tijd op hetzelfde gewicht zitten. Ik word wel strakker. Weegschaal zegt dus idd niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |