Welke CBD eigenlijk? Sydney?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik woon in de CBD gek
Trouwens, doe eens mijn UI toevoegen.
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welke CBD eigenlijk? Sydney?
Jouw UI toevoegen? Bedoel je replacen?
Doe maar deze, is beter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb ik zelf net gedaan, maar weet nit of dat blijvend is.
In het midden van Australië.quote:
Sydneyquote:
Lekker met de dronken abos jeweetzquote:
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?quote:
Darwin is best leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wie wil überhaupt in het noordelijke gedeelte wonen?
p.s. star kan je mijn UI ook toevoegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Wat denk je zelf maadje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Mijn spijkerbroeken passen niet meer door mijn huge quads, hebben jullie hier ook ervaring mee?
Dat is wel triest...quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
in laten nemen door een naaisterquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen goed te zitten bij mijn billen en kut bij mijn middel.Heb elke keer het idee dat ze afzakken.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf maadtje, hier is iedereen een bipedale dinosaurus. Geen skinny fits meer kopen.
Jij bent toe aan een echte sportschool.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Gisteren gevraagd of er al plannen waren om een squatrek te plaatsen in de Gym. Moest ik meneer even uitleggen wat het was..
Switch gymquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso wordt kleding alleen gemaakt voor ecto's of endo's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Skinny fits is voor iedereen een drama die geen mega-ecto is.
Probleem met (spijker)broeken is inderdaad dat ze of niet om je benen passen, of dat ze te ruim bij je middel zitten. Plus dat je je telefoon niet meer fatsoenlijk in je broekzak kwijt kunt.
Ik moet ook weer een nieuwe spijkerbroek (is doorgesleten t.g.v. telefoon in broekzak. Als iemand nog tips heft hoor ik het graag. Verder meen ik dat er op DBB ook wel wat topics over geweest zijn. Zal ik op proberen te zoeken
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:03 schreef Brandblussert het volgende:
Shirtjes vormen zelden een probleem, broeken vaak wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Dit. Verder schuurt de stof aan de binnenkant sneller kapot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:57 schreef seto het volgende:
[..]
Moest laatst nog een gat bij het kruis laten repareren.
Geen last van, heb een vrij brede waist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Of jij hebt gewoon een wespentaille.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Dan hebben jullie gewoon kleine schouders als jullie hier geen last van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |