En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.
Klinkt als een maatje van me waar ik wel eens mee train, en twee vrienden van hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
Nee dat ook niet maar ik woon niet in R'dam.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En in de rest van R'dam zitten alleen maar Health Centers???
Haha kloptquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzo
Die zijn er hier echt helemaal niet, maar woon ook in het midden van het land.
neequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen,
Wanneer je post, en je bent de eerstvolgende die weer post, zou je dan je vorige post willen editten/uitbreiden?
thnx!
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIFquote:
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heb ik nog noobgains![]()
Ik zie in de spiegel dat de cut begint te werken, maar desondanks ga ik in gewicht nog steeds omhoog.
Moet ik hier wel of niet blij mee zijn?
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaal.
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Dikke chill danquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:
[ afbeelding ]
Nogal slecht te zeggen op basis van deze foto's. Zou ik meer voor moeten zien. Maar op basis hiervan vind ik de middelste het beste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?![]()
Die laatste van de 3
Ik was eerst 4 kg kwijt en nu blijf ik heel de tijd op hetzelfde gewicht zitten. Ik word wel strakker. Weegschaal zegt dus idd niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |