Of jij hebt gewoon een wespentaille.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:03 schreef Mopst3r het volgende:
Dan hebben jullie gewoon kleine schouders als jullie hier geen last van hebben
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik bestel mijn overhemden tegenover bij www.itailor.com
Mooi op maat gemaakt, eigen design, lekker uniek
Die heb ik ook, ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Broeken bijna alleen nog van pme (aviator)
Kwaliteit is top!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Site ziet er goed uit! Dank voor de tip!
Hoe is de kwaliteit?
Sowieso al die kleding van pme is wel goed te doen. Niet van dat verwijfde skinny spul met van die regenboog kleuren!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:56 schreef Mopst3r het volgende:
Shirtjes die strak en chill zitten om je armen en schouders maar als een tent om je middel heen hangen
Dat kapsel en die henk brouw.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel ''mint'' boys!
jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
ja dat is die dude die zichzelf de hele tijd met veet insmeert volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n paupertje van Geordie Shore?
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....quote:
Het laat zich op Fok kort en bondig samenvatten:quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ze vaak lopen hier..quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, als iedereen z'n idee van sportschoolfiguren hier aan spiegelt....
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.quote:
Ik weet niet waar je woont, ik woon in een dorp van 16k inwoners, hier valt het reuze mee met zulke types.quote:
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie er hier niet heel veel van. Hier zijn het vooral sjonnies, bouwvakkers, Indo's en Molukkers.
Ik trainde in een eckte gym, waar een ecto gewoon uitzondering was. Maar daar moet ik nu meer dan een uur voor reizen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij traint ook niet in een echte gym.
Klopt ja. Van die gladde Iraniers met perfecte baardjes enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier best veel Nederlanders en mooiboy-midden-oosten dudes, maar die hebben wel aesthetics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |