Je seksuele voorkeur heeft een evenredig verband met je vet%?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hey bro's hoe gaat m'n cut?
Ik vind deze chick nu aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
Kwam hem bij een benzinepomp in Amsterdam tegen vorig jaar, super aardige gozer.quote:
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.quote:
Heb wel vaage biceps, krijg zon dikke bal aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef rumiii het volgende:
boys heeft iemand al gekke hoefijzer vorm bij zn triceps
Plankiequote:Op zaterdag 6 april 2013 05:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
mun girll fanta-stick en ik
xoxo
trololol, zal zo zn stats even.opzoeken. en ja die zijn validequote:Op zaterdag 6 april 2013 05:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.
Hoeft hij nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
jajaja Bruce Lee,... maar vraag Lee eens 80 kilo barbell boven zijn hoof te tillen, of 150 te squatten.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Ik denk dat het lichaamsgewicht op de dag van de training zelf heel belangrijk is. Ik merk dat ik veel meer kan tillen als ik zwaarder ben. Daarom denk ik dat er een verband tussen het lichaamsgewicht en de hoeveelheid kracht die ik heb, zelfs als het overgrote deel van het lichaamsgewicht dat voor dagelijkse schommelingen kan volgen vocht is.
Gisteren woog ik nog 61,2kg en vandaag 53,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Wat is jullie ervaring met dit idee?
Hoelang zou het lichaam nodig hebben om zijn vochtbalans weer in orde te hebben?
serieuze vragen moeten in het serieuze topic, niet hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Ik denk dat het lichaamsgewicht op de dag van de training zelf heel belangrijk is. Ik merk dat ik veel meer kan tillen als ik zwaarder ben. Daarom denk ik dat er een verband tussen het lichaamsgewicht en de hoeveelheid kracht die ik heb, zelfs als het overgrote deel van het lichaamsgewicht dat voor dagelijkse schommelingen kan volgen vocht is.
Gisteren woog ik nog 66,1kg en vandaag 65,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Hoelang zou het lichaam nodig hebben om zijn vochtbalans weer in orde te hebben?
Je vochtbalans check je het makkelijkst aan de hand van je urine. Gewoon helder (waterig) van kleur is altijd goed. Dit gaat niet op voor ochtend urine en na het eten/drinken van bepaalde shizzle.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:35 schreef banaliteit het volgende:
Vraag het ook even hier:
Gisteren woog ik nog 66,1kg en vandaag 65,3kg. Ik vroeg mij af of dit verschil binnen 1 dag nog in te halen valt, zodat ik een optimaal gewicht heb voor de training. Ik ben nu dus veel eten en water drinken en dan over een paar uur trainen.
Goeie tip! Al denk ik dat je urine toch ook best gelig kan zijn indien je bv. een vitamine B complex hebt geslikt met hoge dosering, maar over het algemeen is dit wel een makkelijke indicator ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je vochtbalans check je het makkelijkst aan de hand van je urine. Gewoon helder (waterig) van kleur is altijd goed. Dit gaat niet op voor ochtend urine en na het eten/drinken van bepaalde shizzle.
Duursporters zorgen ook altijd dat urine helemaal helder van kleur is alvorens ze aan een wedstrijd beginnen.
Klopt. Ik heb er wat over gelezen en vitamines zijn de uitzondering.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie tip! Al denk ik dat je urine toch ook best gelig kan zijn indien je bv. een vitamine B complex hebt geslikt met hoge dosering, maar over het algemeen is dit wel een makkelijke indicator ja.
je kan hier wel serieuze vragen stellen.. - alleen er komen niet altijd serieuze antwoorden op.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:41 schreef seto het volgende:
[..]
serieuze vragen moeten in het serieuze topic, niet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |