Deze boy begrijpt, laatst schrok zo'n chick zich te pletter toen ze mijn v figuur zag nadat ik mijn shirt uitgedaan had.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
ik train in een wijd shirt waarin ik een ecto lijk en straks ga ik tanktop knalle zodat men denkt dat ik opeens aan de roids zit
gewoon naakt gaan en jezelf helemaal beoliënquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
ik train in een wijd shirt waarin ik een ecto lijk en straks ga ik tanktop knalle zodat men denkt dat ik opeens aan de roids zit
kan nie man heb al moeite met gripquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
gewoon naakt gaan en jezelf helemaal beoliën
haha ja en dan zeggen ze ieeeh check die adere ensow dan kkvies heb liever een zacht buikje om op te ligge en dan lope ze weg haha domme wijvequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze boy begrijpt, laatst schrok zo'n chick zich te pletter toen ze mijn v figuur zag nadat ik mijn shirt uitgedaan had.
ff tuffe en wrijvequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
kan nie man heb al moeite met grip
Een van m'n gym matties was laatst zn shirt vergeten, heeft ie alleen in zo'n hooded vest getrain die hij halverwege de training gewoon open deed zodat z'n halve bovenlichaam ontbloot wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
erger me wel aan gappies in strakke tanktops
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef mtchel112 het volgende:
If you're a fucking shredded cunt you get away with anything brah,
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
Zyzz bro let the good times roll, haters hate and murers mire
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
Zyzz thnx for motivation you changed my life brah
amen 1 minuut niet posten voor deze baasquote:
Bij Mike's Gym krijg je bij de proefles al een spuit in je reetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |