Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
Opdrukken met 1 arm:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_beneden__.html
Doen ze allang alquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun meningquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijd
Even gelezen en: eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun mening
Die columns van Wijnberg zijn dan wel weer leuk af en toe (psycholoog)
http://www.telegraaf.nl/v(...)32/__Soloseks__.html
Where is the no fap rule!
Stiekem is dat mijn doel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIF
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Voetbal > squatten, al die voetballers hebben kaologespierde benen
beetje denigrerende smiley imoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja..
Klantenserive van b&f vind ik echt top, zij bellen geloof ik ook regelmatig kwaad op naar postnlquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef Levolution het volgende:
Godverdomme zeg, mijn pakket met nieuwe pot whey is zoek.
Fucking PostNL, ALTIJD raken ze mijn post kwijt hier in Groningen. Ik bestel juist daardoor niets meer in Groningen, maar alles bij mijn ouders. Maar, dacht ik, zo'n pot whey is te lomp voor in de trein en bovendien is het aangetekend. En voor de zekerheid liet ik ook bezorgen op een afhaalpunt. Zo moet het wel goed gaan, dacht ik, en ik nam het risico om weer in Groningen iets te laten bezorgen.
BAM, METEEN KWIJT. Godverdomme. PostNL doet natuurlijk niets behalve beltegoed verspillen (beltegoed) dus ik heb B&F maar op de hoogte gebracht. Ik vertrouw er wel op dat zij het goed zullen afhandelen, maar intussen zit ik wel zonder whey. En ik had er nota bene echt zin in.
Kut tokkie postbodes die alles stelen/kwijtraken.
[/roidrage]
Ik vertrouw ze wel, lees alleen maar goede dingen over ze op internet. Zelf heb ik tot nu toe gelukkig geen gebruik hoeven maken van de klantenservice van b&f.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Klantenserive van b&f vind ik echt top, zij bellen geloof ik ook regelmatig kwaad op naar postnl
Op dbb dan de thread van b&f zijn er constant mensen met klachten over postnl, zij regelen het ook gewoon voor je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze wel, lees alleen maar goede dingen over ze op internet. Zelf heb ik tot nu toe gelukkig geen gebruik hoeven maken van de klantenservice van b&f.
Maar goed, voor hen vind ik het ook weer lullig. Extra werk enzo, zij zitten er ook niet op te wachten. PostNL is gewoon echt te triest voor woorden. Hoe raak je zo'n groot pakket nou kwijt? En het gebeurt echt constant hier in Groningen, ik durf hier serieus niks te bestellen.
sowieso m'n lievelingsoefeningquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Seam het volgende:
Die blikken van chicks als je barbell hip thrusts doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |