die kan een orgasmes krijgen volgens mij door die bekkenspieren...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:31 schreef Kesefkesef het volgende:
beest
als je achter haar staat heb je prima uitzicht
sexyquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol vandaag in de gym..Man zit 80 kg te legpressen (echt helemaal verkeerd, niet diep genoeg). Is hij klaar en dan zegt hij ''Ik haal even wat gewicht voor je eraf anders is het te zwaar voor je''. Hahah toen ik er nog 10 kg bij deed ging hij kijken
. 80 veel vinden
. 90 veel vinden
.
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruikenquote:
Roidrage!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruiken. En een oud wijf die tegen mij aan gaat praten bij de tramhalte..en niet doorhebben dat ik muziek wil luisteren,op een gegeven moment gewoon mijn oordoppen ingedaan en genegeerd.Normaal babbel ik gezellig mee, maar soms is het genoeg.
Aso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow en dan was er nog een Pool die ongevraagd klemmen op de barbell waar ik mee bezig was ging zetten, alsof ik mijn handjes niet kan gebruiken. En een oud wijf die tegen mij aan gaat praten bij de tramhalte..en niet doorhebben dat ik muziek wil luisteren,op een gegeven moment gewoon mijn oordoppen ingedaan en genegeerd.Normaal babbel ik gezellig mee, maar soms is het genoeg.
Zo makkelijk gaat dat niet. Onacceptabel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Vandaag mag het, cheatday. 6 dagen lief en dan 7e dag roidrage.
Tuurlijk, train je gelijk de glutes erbijquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
T-bar rows met een barbell in je reet... dat is nieuw
Je bedoelt je kringspier?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tuurlijk, train je gelijk de glutes erbij
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.70 en zo rond de 77 kg nu, U jelly?
Die ontspant juist, anders past de barbell er nooit inquote:
Goed lichaam!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet. Onacceptabel.
[ afbeelding ]
Nu weg. Groetjes van deze hierboven. Doei.
Nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1.70 en zo rond de 77 kg nu, U jelly?
Het voelt volgens mij niet lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die ontspant juist, anders past de barbell er nooit in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |