En in de vrouwelijke vormen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niemand gelooft me in RL als ik dat zegt, gewicht zit vooral in mijn benen.
Ik heb vroeger getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook een aardige kermisattractie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol vandaag in de gym..Man zit 80 kg te legpressen (echt helemaal verkeerd, niet diep genoeg). Is hij klaar en dan zegt hij ''Ik haal even wat gewicht voor je eraf anders is het te zwaar voor je''. Hahah toen ik er nog 10 kg bij deed ging hij kijken
. 80 veel vinden
. 90 veel vinden
.
Ja voor even is het wel leuk maar als mensen continu met je willen praten en ik gewoon wil trainen is het wel kut. Wel vet, ooit ga ik ook 85 kg kunnen squatten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb vroeger getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook een aardige kermisattractie.
Ah okequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kut. Dat was een reply op nu denkt iedereen dat ik dik ben.
Natuurlijk wil iedereen met je praten. Een vrouw die traint en:quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja voor even is het wel leuk maar als mensen continu met je willen praten en ik gewoon wil trainen is het wel kut. Wel vet, ooit ga ik ook 85 kg kunnen squatten.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man. Ik stond zeg maar vooraan toen God de tietjes en kontjes uitdeelde.
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil iedereen met je praten. Een vrouw die traint en:
[..]
Snap ik, maar dat lijkt mij ook het nadeel van een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha. Ja oke maar het is gewoon vervelend dat iedereen zich met je bemoeit. Ik sta ook altijd met mijn bips naar de muur wil niet dat iedereen een bepaald uitzicht heeft.
Wat een aardige man die godquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man. Ik stond zeg maar vooraan toen God de tietjes en kontjes uitdeelde.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind dat eigenlijk niet zo mooi lichaam voor een vrouw
juist echt precies waar ik van houquote:
geil toch, vooral bij deze marokkaansequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
juist echt precies waar ik van hou
Tuurlijk weet je ik ga niet doen alsof al die aandacht vanzelfsprekend is en het is ook leuk om het te krijgen, met mate. Of al dingen invullen zoals gewichten voor mij eraf halen of klemmen op de barbell zetten terwijl ik misschien nog bezig was met aanvullen. Kijk zo ver hoeft het niet te gaan alsof ik zelf niks kan doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat lijkt mij ook het nadeel van een vrouw zijn.
Tijdens het uitgaan wordt je ook al constant aangesproken, wil je even rustig trainen komen er ook constant gasten naar je toe. Ik spreek nooit vrouwen aan in de gym om die reden. Tenzij het misschien van die chicks zijn die op 10km/h fietsen en op hun telefoon bezig zijn, die nemen het trainen toch niet serieus.
Lol wat een white knightsquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of al dingen invullen zoals gewichten voor mij eraf halen of klemmen op de barbell zetten
Ja man en hij heeft zijn nummer aan mij gegeven, wil je hem hebben? Kun je vragen om penisvergroting.quote:
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wat een white knights
Soms cringe ik echt als ik mannen bezig zie. Wat suf allemaal...
nee hoor hij heeft zn werk in een keer goed gedaan bij mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man en hij heeft zijn nummer aan mij gegeven, wil je hem hebben? Kun je vragen om penisvergroting.
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef ChesterPerry het volgende:
arrogante marokkaanse/turkse meisjez
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat wat meer vrouwen in het krachthonk beter zal zijn. Zag gisteren een vrouw met dumbells. Voel ik me gelijk gemakkelijker. En dat terwijl ik in de hardcore gym nooit last had van mannen terwijl daar helemaal geen vrouw te bekennen is.
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk looptquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja jammer is dat welquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club. En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon etc.
Okquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft zn werk in een keer goed gedaan bij mij
Dankjequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk loopt
Pamela Anderson ook...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Er is een chick in mijn FB-lijst en ik weet dat ze herpes heeft opgelopen tijdens seks en ik kan nu niet meer normaal naar haar kijken..
Truequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een hardore gym komen ook alleen maar mannen die willen trainen, niet om te praten.
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club.
En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon. Goede kleren aan, gel in het haar. Het is zien en gezien worden voor die boys.
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja jammer is dat wel. Zag vandaag weer zon gast, continu op zijn telefoon en maar de smith bezet houden
.
[..]
Ok
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pamela Anderson ook...
[quote]
Heeft ze herpes dan?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je een beetje als een halve man als je in zon gym traint met dumbells en in de krachthonk loopt
Moeten ze hier ook invoeren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bij ons in de Basic Fit mag je niet met je telefoon bezig zijn.
Doet ook eigenlijk niemand...
lkkre tiete togquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:53 schreef Kesefkesef het volgende:
wat is 't trouwens met ie marokkaanse nieuwslezeressen
[ afbeelding ]
*tring tring*quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook vooraan gestaan met de piemel uitdelen bij god die meisje zegt altijd tege mij soow kk die is echt groot
Hier staat zo'n vrouwenapparaat recht tegenover het squatrek en het geeft je toch een soort van extra boost als een chimi je mirredquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij F4F, Basic Fit etc komen vooral van die gladde patserboys die de gym zien als een plek om vrouwen te versieren. Een keer wat anders dan in het weekend in de club.
En zo doen ze ook, de hele tijd staan, praten met matties, whatsappen op hun telefoon. Goede kleren aan, gel in het haar. Het is zien en gezien worden voor die boys.
nee ik heb de durex comfort xl echte waarquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
*tring tring*
*tring tring*
Time to wake up
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef Zaran het volgende:
[..]
Hier staat zo'n vrouwenapparaat recht tegenover het squatrek en het geeft je toch een soort van extra boost als een chimi je mirred
pics van je progressiequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.
Het gaat erom wat je verder kan..Dicksize is overrated en het doet pijn als ie te groot is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik heb de durex comfort xl echte waar
knallen tegen die baarmoedermond, je weet zelluf!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je verder kan..Dicksize is overrated en het doet pijn als ie te groot is.
wel grote voeten heb jijquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier sta ik met m'n hoodie nog aan in de gym:
[ afbeelding ]
Maar je ziet inderdaad wel vaak dat zo'n beachboy naar zo'n meisje toegaat om tips te geven, vaak zijn die er ook helemaal niet van gediend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik doe ook altijd. Eerst even warm worden met een hoodie of vest aan en alvast de chicks laten miren. Wanneer ik dan aan m'n deadlifts begin doe ik het vest uit en kunnen ze mijn enigzins bezweette lichaam in tanktop aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |