SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 03-04-2013 17:44:44 ]![]()
![]()
Vanmorgen was het redelijk windstil maar nu ik wil gaan lopen begint de wint echt behoorlijk aan te trekken.
***![]()
En doe dan ook de 21e evenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Arquero het volgende:
Is dit het goede topic hier om lekker loopweer te bestellen voor 14 april?![]()
Maar vandaag ziet het er mooi uit. Gisteren rondje van 5km gevonden, net voor 45 minuten hardloopmuziek op mijn telefoon gezet. En dan na net avond eten eens kijken hoever ik kom.
Eerst nog naar de tandartsen de kermis
![]()
![]()
Wat is het verleidelijk om gewoon wéer te gaan lopen met die blauwe lucht en het zonnetje.![]()
Gisteren dus lekker gelopen en zowaar uitgekomen op een bescheiden 5KM PR van 27m15s.![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnbaar 16 gradenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Arquero het volgende:
Is dit het goede topic hier om lekker loopweer te bestellen voor 14 april?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Is alweer bijgesteldVanmorgen was t nog 13
Niet!![]()
@RD, die workshop mag idd ook met 0-drop schoenen, in ieder geval fivefingers. Maar wil zeker merendeels op mn blote voeten proberen. Maar dat wat jij gelezen hebt ging denk ik over het nk-barefoot tijdens het rondje van Tilburg, wat ook met 0-drop mag, maar ze mogen geen demping hebben, dus geen viratta enzo.
En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..![]()
![]()
quote:Beter! Dan zal het in het midden van t land misschien nog iets warmer zijn.
Zin in lekker weer!
![]()
Eindelijk! Lekker in korte broek en een shirtje hardlopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Beter! Dan zal het in het midden van t land misschien nog iets warmer zijn.
Zin in lekker weer!
Trouwens nog fijn nieuws: We krijgen 50% van mijn contributie aan HAAG voor dit jaar terug. Schijnt standaard te zijn bij zwangerschapFijn! Krijgen we toch 100 euro terug.
![]()
Maar GotC, je gaat dus op de bank staan...? Als je toch op de bank gaat, zou ik ook lekker gaan zitten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar GotC, je gaat dus op de bank staan...? Als je toch op de bank gaat, zou ik ook lekker gaan zittenAchter/voor de tv/computer
![]()
![]()
Heul slimquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah is het weer zo ver?Achter/voor de tv/computer
Eigenlijk zijn we natuurlijk gewoon een beetje jaloers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..
Daar zit 'm nou net het probleem, mijn (van jongs af aan) probleemknie speelde ineens weer op ná het lopen van de week, nu weinig last maar ik voel 'm wel. Al jaren hoor je het kraakbeen gewoon echt wanneer ik m'n been strek en voel ook gewoon dat het niet helemaal lekker zit aan de bovenkant van m'n knie maar ben niet happig op een operatie.![]()
Lang leve het voetballen op pleintjes zullen we maar zeggen.
Dus nu maar even op een andere manier van het weer genieten.![]()
![]()
Cool, ik heb 2 weken geleden geroepen dat ik 14 April ga bbq'enquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Natuurlijk sta ik bij de finish joh, paaseitjequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heul slim
Eigenlijk zijn we natuurlijk gewoon een beetje jaloersWaarschijnlijk zijn we er al om 8:15
![]()
![]()
Het enige betrouwbare is zelf buiten staan. Dus laat ons voor nu even jubelen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef alors het volgende:
Weeronline faalt altijd, ik zou er niet teveel op hopen mensen.![]()
Idd. Waarschijnlijk is het nog warmer!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef alors het volgende:
Weeronline faalt altijd, ik zou er niet teveel op hopen mensen.
pessimist![]()
![]()
![]()
Ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Ik wil (met het wisselende weer op komst) toch een fatsoenlijk shirt met lange mouwen, want mijn jasje zal wel snel te warm worden.
Maar wat ik kan ik dan het beste kiezen? Of waar moet ik op letten?
Ik heb nu bij Nike twee shirts/truien gevonden, maar vraag me af of die trui wel handig is. Of kan ik dan beter gewoon dat longsleeve shirt kiezen?
http://store.nike.com/nl/(...)d-709976/pgid-674992
http://store.nike.com/nl/(...)d-676368/pgid-676370
de longsleeves die ik nu heb, zijn eigenlijk te kort en niet erg warm/warm genoeg als er een stevige wind waait. Daar wil ik dan ook wel iets op vinden.![]()
Zojuist les 22 evy 2006 gelopen. Twee keer een kwartier. Ik heb het gehaald!!!! Maar oh wat viel het me zwaar! Op de heenweg had ik behoorlijke tegenwind en die heuvels hier vallen dan best zwaar als je omhoog moet. Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam gelopen, maar ach het gaat me nu nog niet om de snelheid. Ik heb gewoon twee keer vijftien minuten gerend!!!!
http://www.endomondo.com/workouts/
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Goed bezig. Nu volhouden en door naar de 30. Dat gaat je zeker lukken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Zojuist les 22 evy 2006 gelopen. Twee keer een kwartier. Ik heb het gehaald!!!! Maar oh wat viel het me zwaar! Op de heenweg had ik behoorlijke tegenwind en die heuvels hier vallen dan best zwaar als je omhoog moet. Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam gelopen, maar ach het gaat me nu nog niet om de snelheid. Ik heb gewoon twee keer vijftien minuten gerend!!!!
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))![]()
![]()
De volgende les is gelukkig twee keer twaalf en een keer tien, dat is voor mijn gevoel nog even wat makkelijker dan dit. En dan die daarna twintig minuten, dat lijkt me nog onmogelijk :-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Spierpijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))![]()
![]()
Zo, vier keer 6 mins, onder begeleiding van mijn 5-jarige op de fiets.
Beetje jammer dat ik de gps-en weer niet aan de praat kreeg.
(Thuis herstarten did the trick).
***![]()
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))
Enneh... ben jij het echt?Ik heb toevallig laatst nog aan je gedacht!
***![]()
Ik zou voor een fijne longsleeve gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Ik wil (met het wisselende weer op komst) toch een fatsoenlijk shirt met lange mouwen, want mijn jasje zal wel snel te warm worden.
Maar wat ik kan ik dan het beste kiezen? Of waar moet ik op letten?
Ik heb nu bij Nike twee shirts/truien gevonden, maar vraag me af of die trui wel handig is. Of kan ik dan beter gewoon dat longsleeve shirt kiezen?
http://store.nike.com/nl/(...)d-709976/pgid-674992
http://store.nike.com/nl/(...)d-676368/pgid-676370
de longsleeves die ik nu heb, zijn eigenlijk te kort en niet erg warm/warm genoeg als er een stevige wind waait. Daar wil ik dan ook wel iets op vinden.Al hou ik persoonlijk van een longsleeve die niet zo strak zit als op die foto
Zoiets bv:
of
(die laatste was echt een hit hier in het topic trouwens, superzacht spul in veul kleuren)
Denk dat je trouwens het beste voor een dun shirt met lange mouwen kan gaan, maar voor je het weet heb je korte mouwen aan![]()
![]()
Ja, ik vind mijn dunne shirt met lange mouwen ook het fijnst. Vooral in combinatie met een windjack, dan is een dikker shirt snel te warm. En als het dan iets kouder is doe ik er liever een thermoshirtje onder dan dat ik een dikker shirt draag. Laagjes FTW.![]()
Die tweede die GotC noemt!Echt, die zit zo ontzettend fijn en is lekker warm. Echt een aanrader.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou zeg, leuk mailtje gekregen van de manager v/d sportschool hier op m'n werkquote:Lekker Pasen gehad?
Kleine paaseitjes (8 gram/stuk)
Paaseitje witte chocolade - 45 kcal
Paaseitje melkchocolade - 45 kcal
Paaseitje pure chocolade - 40 kcal
Paaseitje gevuld (lichte vulling, likeur) - 37 kcal
Paaseitje gevuld (zware vulling, noot/praline) - 52 kcal
Grote paaseieren (50 gram/stuk)
Paaseieren witte chocolade - 270 kcal
Paaseieren melkchocolade - 270 kcal
Paaseieren pure chocolade - 260 kcal
Paaseieren gevuld (lichte vulling, likeur) - 232 kcal
Paaseieren gevuld (zware vulling, noot/praline) - 325 kcal
Paasfiguren en diverse
Middelgroot figuur melkchocolade (150 gram) - 800 kcal
Groot figuur melkchocolade (200 gram) - 1100 kcal
Paasbrood
Palmpaashaantjes (50 gram) - 148 kcal
Paasstol (1 snee, 55 gram) - 167 kcal
Eieren
Ei gebakken (1 stuk, 50 gram) - 110 kcal
Ei gekookt (1 stuk, 50 gram) - 75 kcal
Eierdooier gekookt (1 stuk, 15 gram) - 55 kcal
Tot snel!![]()
![]()
Een sportschool OP je werk? Jaloersquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Nou zeg, leuk mailtje gekregen van de manager v/d sportschool hier op m'n werk
[..]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een sportschool OP je werk? JaloersFijne werkgever!
Ik zal maar niks zeggen over de 2 fitnessinstructeurs, 1 fysio, 1 haptonoom die we in dienst hebben. Oh en de eigen hardloopgroep, actieve deelname aan hardloopwedstrijden en hiervoor betalen, eigen hardloopshirts..![]()
Ingeschreven voor de Vredesloop!quote:Beste mosselmossel,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 km Loop.
Uiterlijk in de laatste week voorafgaand aan het evenement ontvang je een envelop met daarin je startnummer en de Tag voor de tijdregistratie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kcalquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
[..]Had ik dat nu maar geweten, dan had ik een vraagje extra goed tijdens de pubquiz (aantal kcal per ei).
Gezellig! Dat gaat weer bergopwaarts (bergopwaards?) met jouquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef mosselmossel het volgende:
Ingeschreven voor de Vredesloop!
[..]![]()
Vanavond voor het eerst in nieuwe hogere loopgroep. Net nu mijn keel dichtzit...maar vaak is zoiets weer weg zodra je begint met lopen
![]()
Ik ben ook niet zo van het strak eigenlijk...maar hij moet iets langer zijn (zoals dat tweede shirt dus). Die tweede van jou ziet er qua stof idd er fijn uit. Maar die vallen weer net allemaal op de heupen en laat dat nou net mijn probleemzone zijn, waardoor alle shirts omhoog kruipen....en das nou ook niet echt fijn tijdens het rennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou voor een fijne longsleeve gaanAl hou ik persoonlijk van een longsleeve die niet zo strak zit als op die foto
Zoiets bv:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(die laatste was echt een hit hier in het topic trouwens, superzacht spul in veul kleuren)
Denk dat je trouwens het beste voor een dun shirt met lange mouwen kan gaan, maar voor je het weet heb je korte mouwen aan![]()
![]()
Ja, gaat weer gewoon lekker. Loop weer bijna richting de 10km, nog een paar weekjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
KcalHad ik dat nu maar geweten, dan had ik een vraagje extra goed tijdens de pubquiz (aantal kcal per ei).
[..]
Gezellig! Dat gaat weer bergopwaarts (bergopwaards?) met jou
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Grappig mailtjequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Jammer dat diarree niet erbij staat met -zoveel kcalIk denk dat ik het minste ben aangekomen van iedereen met pasen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gaat het inmiddels al een beter met je gezondheid?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig mailtje
Jammer dat diarree niet erbij staat met -zoveel kcalIk denk dat ik het minste ben aangekomen van iedereen met pasen
![]()
Ja, de stijgende lijn is ingezet, eet weer ongeveer volgens het normale patroon en de krampen worden minder, dus ik zie weer wat licht aan het einde van de tunnelquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels al een beter met je gezondheid?![]()
Qua lopen heb ik vrijdag als doel gezet om weer in beweging te komen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heb geen paasei/-stol/-watdanook aangeraakt
Boh, m'n bovenbenen hebben echt zwaar gehad gisterenZou het er het liefst even rustig uitlopen, maarja, douche hè? Morgen weer
Ja doei.![]()
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, de stijgende lijn is ingezet, eet weer ongeveer volgens het normale patroon en de krampen worden minder, dus ik zie weer wat licht aan het einde van de tunnel![]()
Qua lopen heb ik vrijdag als doel gezet om weer in beweging te komen...
Iig sterkte nog.![]()
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
Jack does it in real time...![]()
Net geen 12km uitgestippeld. Kiekn wat 't wot.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
34 kilometer. Mijn god! Diepe diepe buiging en oneindig veel respect!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
[ afbeelding ]
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.![]()
Restecp!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef mosselmossel het volgende:
Ingeschreven voor de Vredesloop!
[..]![]()
![]()
![]()
Mooie route! Vind het persoonlijk wel wat kort voor de marathon, maar ik hoop dat je snel hersteltquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Whiehoe! Mooi rondje!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.En nu lekker relaxen...
![]()
Gawd, soms ben ik ook echt blondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ik bij de finish joh, paaseitjeWaarschijnlijk zijn we er al om 8:15
Ik dacht dat je tussendoor even naar huis zou gaan, om even lekker te chillen. Maar Rotterdam - Den Haag... Nevermind![]()
![]()
Gelukkig zit de werkdag er weer op
Mja, net korter dan ik wilde, maar vorige week lukte het niet en m'n Paasweekend zat ook vol en m'n laatste duurloop was ook even terug, dus kon nog net vandaag vond ik ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie route! Vind het persoonlijk wel wat kort voor de marathon, maar ik hoop dat je snel herstelt
Maar ideaal gezien had ik hem afgelopen donderdag moeten lopen ja...
Jack does it in real time...![]()
WOW! wat een eind en wat mooi zo langs het strand! Voor ik 34 km loop, zijn we wel een jaar of 10 verder maar ik had ook weer bekertjes vandaag!
http://www.endomondo.com/workouts/172413974/8778461
1+2+2+1, het begint al ergens op te lijken![]()
![]()
DeeBee, jeetje wat een eind (dacht even dat je een marathon gelopen had....maar daarvoor moet je nog verder, ik doe het niet na!) erg knap.
En Twinky ook goed bezig!
Ik heb een klein intervalletje gedaan (interval van Endomondo) en dat ging redelijk. Ik wilde alle renminuten vol uit gaan, maar zelfs dat lukte niet. Heb ook zo'n voorvoetlanding geprobeerd, maar nu doet mijn voet pijn en tijdens het rennen kreeg ik ook ineens over pijn, dus dat bewaren we nog wel voor een andere keer
http://www.endomondo.com/workouts/172416943/7208949![]()
Ik denk dat het ook goed is om uit te proberen wat je allemaal kan! Voluit gaan, voorvoet, rustig gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
DeeBee, jeetje wat een eind (dacht even dat je een marathon gelopen had....maar daarvoor moet je nog verder, ik doe het niet na!) erg knap.
En Twinky ook goed bezig!
Ik heb een klein intervalletje gedaan (interval van Endomondo) en dat ging redelijk. Ik wilde alle renminuten vol uit gaan, maar zelfs dat lukte niet. Heb ook zo'n voorvoetlanding geprobeerd, maar nu doet mijn voet pijn en tijdens het rennen kreeg ik ook ineens over pijn, dus dat bewaren we nog wel voor een andere keer
http://www.endomondo.com/workouts/172416943/7208949Dus jij ook knap
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.![]()
Nu een kwestie van heel blijven
Vandaag staat 15x200m op het programma, lekker explosief.![]()
Ga voor een iets losser shirt, die 'hangen' wat meer, die strakke kruipen omhoog als een mallequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het strak eigenlijk...maar hij moet iets langer zijn (zoals dat tweede shirt dus). Die tweede van jou ziet er qua stof idd er fijn uit. Maar die vallen weer net allemaal op de heupen en laat dat nou net mijn probleemzone zijn, waardoor alle shirts omhoog kruipen....en das nou ook niet echt fijn tijdens het rennen.Qua lengte zal je er vrees ik aan moeten geloven
DeeBee, tof![]()
![]()
Vanavond weer voor het eerst mee met de loopgroep. Zit nu al te stuiteren op de bank, maar moet nog wachten tot 8 uur![]()
Tering zeg... Als je mij dit een jaar geleden had gezegd had ik je hard uit gelachen![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Twinky het volgende:
WOW! wat een eind en wat mooi zo langs het strand! Voor ik 34 km loop, zijn we wel een jaar of 10 verder maar ik had ook weer bekertjes vandaag!
http://www.endomondo.com/workouts/172413974/8778461
1+2+2+1, het begint al ergens op te lijken![]()
En inderdaad, zulke afstanden kun je alleen maar respect voor hebben![]()
![]()
De vlaggen zijn er
Meh!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga voor een iets losser shirt, die 'hangen' wat meer, die strakke kruipen omhoog als een malleQua lengte zal je er vrees ik aan moeten geloven
DeeBee, tofik ga denk ik wel een keertje naar de Run2Day, vanalles passen...werkt denk ik even iets beter dan internet.
![]()
Ik ga morgen achter andere schoenen aan. Dacht het nog wel een paar weken uit te stellen, maar ik heb zo'n last van mijn schenen dat ik toch wil kijken of dat met andere schoenen wat minder wordt
Ik loop op de schoenen die ik nu heb best te stampen en ik loop vooral op harde paadjes (asfalt en stenen) wat misschien ook qua schokken niet bevoordelijk is
In Haarlem zou er een goede zaak moeten zijn, dus maar eens even zoeken op internet zometeenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Gegoogled:quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Lula het volgende:
Ik ga morgen achter andere schoenen aan. Dacht het nog wel een paar weken uit te stellen, maar ik heb zo'n last van mijn schenen dat ik toch wil kijken of dat met andere schoenen wat minder wordt
Ik loop op de schoenen die ik nu heb best te stampen en ik loop vooral op harde paadjes (asfalt en stenen) wat misschien ook qua schokken niet bevoordelijk is
In Haarlem zou er een goede zaak moeten zijn, dus maar eens even zoeken op internet zometeen
http://shop.runnersworld.nl/stores/haarlem/
http://haarlem.run2day.nl/Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag het ja, zou er nog veel verschil tussen die twee zijn? Ik denk dat ik naar Runnersworld gaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Neu, door de band genomen weinig verschil. Het zijn de werknemers die de winkel maken. Gewoon kijken welke jij prettiger vindt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dan ben ik heel benieuwd of ik alleen met schoenen naar buiten stap of me dan gelijk te buiten ga aan een nieuwe outfit:-) Loop nu met oude sportkledingThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dan kan ik die vraag wel alvast voor je beantwoordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Lula het volgende:
En dan ben ik heel benieuwd of ik alleen met schoenen naar buiten stap of me dan gelijk te buiten ga aan een nieuwe outfit:-) Loop nu met oude sportkleding![]()
![]()
Ben muziek aan het converteren zodat ik zo kan luisteren tijdens het rennen![]()
* OuderwetscGhe audiospeler heeft![]()
Ik ga denk ik twee rondjes.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
moet wel lukken dat herstellen in die twee weken denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn laatste LDL voor rotterdam. Was wel redelijk zwaar twee keer een aantal km was sneller gelopen dan normaal. Met nog zo'n 3 km te gaan vond ik het wel genoeg om niet teveel te forceren. Relaxed een beetje gaan wandelen. (het is maar goed dat ik het berichtje van mijn vriendin niet had gelezen anders was ik te snel en te lang gaan lopen).
http://connect.garmin.com/dashboard?cid=1184132![]()
mooi om te zien dat alle Rotterdam-gangers langzamerhand aan het taperen slaan, mooie afsluiting DeeBee en Cowboy!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Crap....
Aangezien ik vanavond niet naar school hoef, wilde ik mijn loop in de bossen gaan lopen.
Wordt ik vlak ervoor terug gestuurd.
Achttien brandweerwagens uitgerukt![]()
Ik ben benieuwd wat ze kunnen redden.![]()
het lijkt er eerder op bij die laatste foto dat hij ligt te stuiptrekken van de stank
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kinderbijslag binnen??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben een paar maanden terug in beide winkels geweest. Bij de RunnersWorld heeft een vriend van me een hoesje gekocht voor z'n telefoon. Goed geholpenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Lula het volgende:
Ik zag het ja, zou er nog veel verschil tussen die twee zijn? Ik denk dat ik naar Runnersworld ga![]()
Verder hadden ze er een ruim assortiment aan kleding en schoenen, en nog ander spul. En er werkten knappe jongens (waren we het beiden over eens)
Ahhquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn om op te eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nawww!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn om op te eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat durf ik met Molly niet aan hoor, die wil er meteen een hapje uit nemenHet nadeel van konijnen, die tanden
Zo, de traditionele slechte dinsdagavondloop zit er ook weer op. Ging zoals iedere week weer voor geen meter
Vaste waardes
Hehe, inderdaad!quote:
Mn dinsdagavonden beginnen al berucht te worden in de groep...
Toen ik de prijzen zag, krabbelde mijn portemonnee snel terugquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Lula het volgende:
En dan ben ik heel benieuwd of ik alleen met schoenen naar buiten stap of me dan gelijk te buiten ga aan een nieuwe outfit:-) Loop nu met oude sportkleding
En 34 km![]()
Net 45 minuten buiten geweest. Eens gekeken hoever ik kwam. De eerste 25 minuten gerend (7-8kmpu) en dat was ruim 3 km. Daarna nog een kleine 2 km een beetje gewandeld en gerend, maar mijn kuit mopperde iets, en dat wilde ik niet forceren. Ik ben echt blij met die 25, aangezien ik hiervoor nooit meer dan de 15 met evy heb gedaan.
Nu mijn laatste week evy nog doen, en dan weer dit 5k-rondje proberen. Dan is het anderhalve week voor de echte 5km, en ga ik daarna niet weer zo'n end, dan wat korte stukjes. (Max20 minuten).. Klinkt dat werkbaar?![]()
ik ook niet met de hont, dan is er binnen de kortste keren niets van overquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww!!!![]()
Dat durf ik met Molly niet aan hoor, die wil er meteen een hapje uit nemenHet nadeel van konijnen, die tanden
Maar jouw hont is wel nice and fluffyquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet met de hont, dan is er binnen de kortste keren niets van overMolly is op dit moment één verharende bal
GELUKKIG IS DE MARATHON NIET OP DINSDAG!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef YUR het volgende:
Zo, de traditionele slechte dinsdagavondloop zit er ook weer op. Ging zoals iedere week weer voor geen meter
(die caps zijn per ongeluk maar had geen zin nogmaals te tikken)![]()
Ik hoop in de loop van de week nog wel een beetje te kunnen lopen, maar trainen sla ik even over deze week. Zondag wedstrijdje en hopelijk doet m'n voet dan en daarna weer normaal.
Mijn katten blijven gelukkig braaf van m'n schoenen afAl ligt Sjaak wel graag op m'n schoenenrek.
![]()
wat leuk dat je net voor mij loopt met de lessen, dan kan ik zien wat ik nog ongeveer kan verwachten. 25 minuten lopen dat ga ik nog niet redden, gezien de moeite die ik had vandaag met tweemaal dat kwartier. Super dat je zo vooruit gaat!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Toen ik de prijzen zag, krabbelde mijn portemonnee snel terug
En 34 km![]()
Net 45 minuten buiten geweest. Eens gekeken hoever ik kwam. De eerste 25 minuten gerend (7-8kmpu) en dat was ruim 3 km. Daarna nog een kleine 2 km een beetje gewandeld en gerend, maar mijn kuit mopperde iets, en dat wilde ik niet forceren. Ik ben echt blij met die 25, aangezien ik hiervoor nooit meer dan de 15 met evy heb gedaan.
Nu mijn laatste week evy nog doen, en dan weer dit 5k-rondje proberen. Dan is het anderhalve week voor de echte 5km, en ga ik daarna niet weer zo'n end, dan wat korte stukjes. (Max20 minuten).. Klinkt dat werkbaar?
Ik ben heel benieuwd of andere schoenen een groot verschil zullen zijn. Heb nu wel hardloopschoenen, maar een paar goedkope en niet aangemeten.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoop in de loop van de week nog wel een beetje te kunnen lopen, maar trainen sla ik even over deze week. Zondag wedstrijdje en hopelijk doet m'n voet dan en daarna weer normaal.
Mijn katten blijven gelukkig braaf van m'n schoenen afAl ligt Sjaak wel graag op m'n schoenenrek.
![]()
Het wordt lentequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou..geen sweatpants enzo, dus strakke hardloopkleding dat mooi zit. Oftewel: Je ziet niet elk vetje maar het past gewoon goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?
/duidelijk![]()
![]()
Katten blijven rare beestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tight + wat losser zittende bovenkleding. Ik denk dat ik voor de zomer wel ook zo'n 2-in-1 short aan ga schaffen, al vind ik die wel erg kort (ik heb een hekel aan korte broeken maar lange tights worden snel te warm).quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?![]()
Wat GotC zegt![]()
Losse broekjes zien er leuk uit, maar zitten me niet lekker. Toch te stevige bovenbenen voormisschien ooit
hier een voorstander van strakke bovenkleding, alles wat maar een beetje fladdert maakt me al snel kriegel.
Verder veter ik mijn schoenen ook altijd zo strak mogelijk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk filmpje trouwens. Chistopher McDougall (schrijver Born to run) vraagt zich af: Zijn we gemaakt om te rennen?![]()
Ik veter mijn schoenen juist relatief losquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een voorstander van strakke bovenkleding, alles wat maar een beetje fladdert maakt me al snel kriegel.
Verder veter ik mijn schoenen ook altijd zo strak mogelijk.
Toevallig staat in mijn cookie-reclame aan de zijkant deze broek!
http://www.zalando.nl/odl(...)NL_1881753.&opc=2211
wel duur, maar zou dat iets zijn?![]()
Huuuuu, moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Twinky het volgende:
wel duur, maar zou dat iets zijn?
Odlo is trouwens wel een topmerk, daar niet van. Maar dit is gewoon een zwembroek/surfbroek/allesbehalvehardloopbroek![]()
quote:misschien voor mensen met dikke bovenbenen. Ik heb wel een strak ding aan (met dikke bovenbenen) maar vind het vooral esthetisch niet optimaal
![]()
![]()
Ik vond die 15-15 ook zwaar, en de 10-12-12 daarna ook pittig door de korte rust tussendoor. En dan toch nu die 25. Dus wie weet valt het voor jou ook wel mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Lula het volgende:
[..]
wat leuk dat je net voor mij loopt met de lessen, dan kan ik zien wat ik nog ongeveer kan verwachten. 25 minuten lopen dat ga ik nog niet redden, gezien de moeite die ik had vandaag met tweemaal dat kwartier. Super dat je zo vooruit gaat!!!
Ik ben heel benieuwd of andere schoenen een groot verschil zullen zijn. Heb nu wel hardloopschoenen, maar een paar goedkope en niet aangemeten.
Evy de laatste week is weer dezelfde als die je nu loopt, dus weer lekker 15-15, 10-12-12 en 10-20 vanaf vrijdag.![]()
Oh maar ik heb dikke bovenbenenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Twinky het volgende:
[..]misschien voor mensen met dikke bovenbenen. Ik heb wel een strak ding aan (met dikke bovenbenen) maar vind het vooral esthetisch niet optimaal
Maar doe mij maar gewoon een korte tight. Loopt het lekkerste en wat de rest vindt? Pfuh
![]()
![]()
Oh en nog een goeie tip van Leo voor de marathonlopers
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 02-04-2013 20:41:05 ]![]()
rustig aan met je filmpjes...ik ben aan het werkquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat GotC zegt, goed merk maar niet echt ontworpen voor hardlopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Twinky het volgende:
wel duur, maar zou dat iets zijn?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar jamaar!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rustig aan met je filmpjes...ik ben aan het werk![]()
![]()
Het liefst in aansluitende ("strakke") kleding, maar dat doe ik de rest van de wereldbevolking niet aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?![]()
![]()
filmpje van Christopher McDougall blijft een must see, had het al eens eerder bekeken maar mooi om zijn boodschap nog een keer te horenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!Maar zoiets heb ik ook! Kun jij makkelijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!Mooie lengte op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop vooral waar je je prettig in voelt, maarre..once you go short, you'll never go back! Bovendien is het qua warmte ook zo veel prettiger![]()
![]()
[..]
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je dat al te kort vindt, langer zijn ze er niet volgens mij
Volgens mij kan zo'n lengte bij iedereen wel hoor.
Ik wil juist echt niet zo'n lange, krijg ik straks veel te laag van die strepen op mijn benen.know'm sayin?
word? word.![]()
[..]
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!ze kijkt ook zo lekker blij...alsof ze zo een rondje mag rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe vooral wat goed voelt meis. Dat is het allerbelangrijkste!![]()
Mja, een beetje lachen had leuker geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze kijkt ook zo lekker blij...alsof ze zo een rondje mag rennen![]()
![]()
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.Gewoon proberen, zeker als ie niet duur is. En je hoeft m natuurlijk ook niet meteen aan tijdens een evenement met 10.000 man hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt er rustig tijdens de trainingen aan wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook wel moeilijk wat ik straks voor broek aan moet als het warmer wordt, het ene vind ik te kort, dan komen daar van die witte stevige melkflessen onder vandaan, maar met een broek net boven de knie worden mijn benen ook niet bruiner en ik weet niet of ik dat leuk vind staan, lastig lastig.
Maar ik heb gisteren wel 2 leuke shirtjes gescoord
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.Maar dat knapt door de zon juist sneller op lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook wel moeilijk wat ik straks voor broek aan moet als het warmer wordt, het ene vind ik te kort, dan komen daar van die witte stevige melkflessen onder vandaan, maar met een broek net boven de knie worden mijn benen ook niet bruiner en ik weet niet of ik dat leuk vind staan, lastig lastig.
Maar ik heb gisteren wel 2 leuke shirtjes gescoorden dan moet je nagaan dat ik me ook altijd nog insmeer
Ja daar zit natuurlijk ook wel iets in, plus dat je benen weer slanker lijken als ze een kleurtje hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenen dan moet je nagaan dat ik me ook altijd nog insmeer
![]()
Ik ga straks eerst eens om me heen kijken wat er rond loopt en wat ik leuk vind.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Same here! ^^quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenen dan moet je nagaan dat ik me ook altijd nog insmeer
Kan ook niet anders, half Schots
Wat betreft wat goed/leuk zit: Lekker winkel in duiken en vanalles proberen. Rokjes, korte broek, iets langere broek, 3 kwart, 3 kwart met rokje..![]()
Je moet er gewoon even doorheen, na een paar keer in het zonnetje lopen, ga je de streepjes van je short zienquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit natuurlijk ook wel iets in, plus dat je benen weer slanker lijken als ze een kleurtje hebben![]()
Ik ga straks eerst eens om me heen kijken wat er rond loopt en wat ik leuk vind.![]()
Wel goed insmeren though, je moet je goed beschermen tegen de zon. Zeker als je een witte huid hebt /mamamodus
Het zal ietsje schelen, maar ik zit wel ook gewoon met blote pootjes in de tuin en "mooi" wordt het nooit meer. Maargoed. Ik moet wat meer schijt hebben aan de wereld, en ook m'n knieën frisse buitenlucht gunnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat knapt door de zon juist sneller op lijkt me![]()
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon proberen
En als het lekker zit probeer dat dan te denken en niet denken aan wat anderen denken
![]()
![]()
Ik heb inmiddels vrede met mijn melkflessen, ik heb ook geen mooie egale benen, rode bultjes, spatadertjes, altijd wel een paar blauwe plekkenmaarja ik doe wel gewoon korte broekjes en jurkjes aan, als het mensen niet aanstaat kijken ze maar een andere kant op.
know'm sayin?
word? word.![]()
Het komt denk ik ook omdat ik me met deze kou nog niet voor kan stellen met blote benen te lopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet er gewoon even doorheen, na een paar keer in het zonnetje lopen, ga je de streepjes van je short zien![]()
Wel goed insmeren though, je moet je goed beschermen tegen de zon. Zeker als je een witte huid hebt /mamamodus
Maar ik zal er aan denken goed te smeren, mam
Oh blauwe plekken heb ik ook vaakik lijk soms wel mishandeld... Maar ik ben gewoon behoorlijk onhandig en loop vaak tegen dingen aan (het bed en de salontafel zijn favoriet
)
Ik weet soms niet eens hoe ik eraan komquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh blauwe plekken heb ik ook vaakik lijk soms wel mishandeld... Maar ik ben gewoon behoorlijk onhandig en loop vaak tegen dingen aan (het bed en de salontafel zijn favoriet
)
know'm sayin?
word? word.![]()
Zo is het ook en het is natuurlijk ook zo dat jij het van dichtbij ziet en voorbijgangers niet, de mensen die dichterbij komen weten vaak toch wel hoe het zitquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het zal ietsje schelen, maar ik zit wel ook gewoon met blote pootjes in de tuin en "mooi" wordt het nooit meer. Maargoed. Ik moet wat meer schijt hebben aan de wereld, en ook m'n knieën frisse buitenlucht gunnen.![]()
Dus kom maar op met die zon
Ik ook niet! Soms heb ik hele grote, maar ik heb dan geen ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet soms niet eens hoe ik eraan kom
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
"Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen."
Hardlopen goedkoop...nu wordt het snel lekker weer, let maar op!
Ik heb dus wel de theorie dat als ik wat meer doe alsof het zomer is, alsin: m'n lenzen vaker in zodat ik zonnebrillen kan dragen, in het zonnetje op terrasjes chillen, zomerse biertjes drinken en zomers eten eten, de zomer er ook echt sneller isquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk!!nu wordt het snel lekker weer, let maar op!
en ja, de wereld draait om mij!![]()
Gelijk heb je! Ik zou dat ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef alors het volgende:
Ik heb inmiddels vrede met mijn melkflessen, ik heb ook geen mooie egale benen, rode bultjes, spatadertjes, altijd wel een paar blauwe plekkenmaarja ik doe wel gewoon korte broekjes en jurkjes aan, als het mensen niet aanstaat kijken ze maar een andere kant op.
![]()
![]()
Ja, het is nu echt officieel... ben een running junkie![]()
Vandaag voor het eerst op de fiets naar het werk. Toch wel 17 km heen en weer. Vooral de weg terug was zwaar ivm windtegen. Toen ik mijn fiets afstapte dacht ik nee ik ga vanavond niet lopen.
Maar na 2 uurtjes toch de tights aangetrokkenen 7,2 km gelopen. Was zwaar, maar ben nu zeer voldaan
![]()
![]()
Jij bent de zomer aan het afdwingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb dus wel de theorie dat als ik wat meer doe alsof het zomer is, alsin: m'n lenzen vaker in zodat ik zonnebrillen kan dragen, in het zonnetje op terrasjes chillen, zomerse biertjes drinken en zomers eten eten, de zomer er ook echt sneller is
en ja, de wereld draait om mij!
Hmm, ik houd niet van te strakke kleding. Tight kan wel, maar moet ook weer niet té strak zitten. Korte broek heb ik denk ik liever los (dit ben ik zo gewend), en shirt ook niet te los niet te strak.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
Schoenen veter ik ook weer niet té strak, maar wel strak genoeg dat ik er niet uit schiet met mijn voet.Ik kijk nu al uit naar de lente, als we kunnen gaan beginnen met korte broek en korte mouwen. Denk dat ik bruiner wordt dan ik ooit voor een zomervakantie ben geweest!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alleen korte broeken weer.. Komt het dilemma "Moet ik mijn benen ontharen?" weer naar boven![]()
![]()
Die rooie tomaat bij mij bovenop, zorgt er voor dat het niet meer boeit hoe de rest er uit ziet![]()
Tights in alle lengtes aanwezig hier.. vorig jaar een korte aangeschaft omdat ik vaak vond dat m'n knieen zo warm werden ..
Shirts 'net niet strak'![]()
Ik wil nog wel een tight met rokje er aan vast. Maar die ik zie vind ik vaak te duur
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ha, veelbelovend dus. Goed bezigquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef YUR het volgende:
Zo, de traditionele slechte dinsdagavondloop zit er ook weer op. Ging zoals iedere week weer voor geen meter![]()
![]()
really?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
Alleen korte broeken weer.. Komt het dilemma "Moet ik mijn benen ontharen?" weer naar boven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar eerst morgen nieuwe schoenen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanavond met de loopgroep 4x7 gedaan met 2 minuten wandelen, maar voor de looptraning al 8 minuten warmgelopen![]()
![]()
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Ik loop het liefst niks/niks.
Nee gein. Gewoon trainingsbroek/korte trainingsbroek en dan een sportshirtje.
Niet te strak en niet te ruim.
Ook ik heb gigantische melkflessen en sommige mensen zullen er vast wat van denken maar dat moeten ze mooi doen. En als ze het niet mooi vinden dan kijken ze maar de andere kant op.
En leveren ze commentaar dan krijgen ze dat x2 terug.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Weer lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Slacker roept altijd dat ie pas korte broeken draagt als het 25+ graden is buitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen![]()
![]()
Hey te gek!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!ik ben benieuwd hoe het gaat
![]()
![]()
Jep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Doet endomondo bij jullie ook sloom en onwelwillend?![]()
Jah. Kan m'n garmin niet inladen. Ansich is dat het delen ook niet waard zo waardeloos het ging maar toch. Statsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Doet endomondo bij jullie ook sloom en onwelwillend?
Dat ging dus niet fijn, kleine pijntjes de eerste 5km. Steeds weer stukjes rustig aan gedaan en aan het eind ging het ineens wel redelijk. Heb er 11km van gemaakt. (moest natuurlijk wel stukje meer dan vorige week) Even kijken hoe het morgen en donderdag aanvoelt. Dan doe ik donderdag een klein herstelrondje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Net geen 12km uitgestippeld. Kiekn wat 't wot.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen
Serieus, korte broekenweer is echt geen 10 graden hoor, dan moet het toch echt minimaal 20+ graden zijn en dan nog loop ik met lange tights aan. M'n benen mogen best bedekt zijn en dat komt niet omdat ik melkflessen heb (want die heb ik niet), maar omdat.. warm zijn ++ is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Helaas ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Doet endomondo bij jullie ook sloom en onwelwillend?
Ik wilde net mijn rondje bekijken maar ik krijg een error.
Maar,
We'll look into it right away.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Als je de temperaturen optelt misschien wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Vervelend is dat, zo kan ik toch mijn loopje niet showen..
Maar ik loop het liefste in kort - kort en lekker strak. In ieder geval rond de benen, korte tights zijn mijn favoriet. Shirtje is meestal niet heel strak, ondershirt wel! Verder maakt het mij ook echt niets uit wat andere mensen van mij denken, anders zou ik ook echt niet op mijn FiveFingers zijn gaan lopen.
Vanavond trouwens een lekker loopje over de hei gedaan, het was nog licht na werktijd. Het was ook echt heel druk op de hei en wel 3 loopgroepen gezien ofzo. Een stukje door het bos stond er zelfs een heel loopgroep (stuk of 30 mensen) midden op het pad. Toen ik eraan kwam maakten ze een mooie opening en gingen ze allemaal klappen enzo
![]()
. Ik helemaal blij erdoorheen rennen op mijn FiveFingers, kreeg ik ook nog rare gezichten bij, maar ook leuke opmerkingen. Al met al was het dus wel gezellig!
Zelf even 5km gelopen op een redelijk tempo, merk dat ik echt heel moeilijk rustig kan rennen op die schoenen, anders is die 180 passen per minuut zo lastig te houden.
Toen het rondje erop zat nog even lekker losgaan met 5x200 meter rennen en de rust ook 200 meter met 50 wandel, 100 joggen, 50 wandel. Lekkere training in ieder geval!
Ah endomondo wil weer iets:
5km heideloopje:
http://www.endomondo.com/workouts/172524538/2368823
5x200 meter afsluiter:
http://www.endomondo.com/workouts/172524533/2368823![]()
Van binnen en buiten zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Als je de temperaturen optelt misschien wel ja
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Af en toe sla ik door in positief denkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?
Serieus, korte broekenweer is echt geen 10 graden hoor, dan moet het toch echt minimaal 20+ graden zijn en dan nog loop ik met lange tights aan. M'n benen mogen best bedekt zijn en dat komt niet omdat ik melkflessen heb (want die heb ik niet), maar omdat.. warm zijn ++ is.![]()
10 graden vind ik ook te koud voor blote benen, maar ik denk wel dat ik hem eerder aantrek dan 26 graden.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je ben terugquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!met goedkeuring!!
Ah nee joh, niets is te koud voor blote benenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe sla ik door in positief denken![]()
10 graden vind ik ook te koud voor blote benen, maar ik denk wel dat ik hem eerder aantrek dan 26 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie berichten Slacker!! en nu een tijdje heel blijven he??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het werkt weer een beetje![]()
http://www.endomondo.com/workouts/172505730/6441387
Mijn dubbele rondje van net, ging wel lekker al was het 4 weken geleden dat ik een dubbele liep.
Vreemd genoeg was ik niet moe aan het einde al had ik wel het gevoel dat mijn voeten het wel mooi vonden voor vandaag.
Mooi zonsondergang trouwens*
* Is dat de endorfine die praat?![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had je bijna aangemoedigd onderweg! Alleen net toen Endomondo weer iets verder wou was je net klaar.. maar goed bezig hoor! En zonsondergangen zijn altijd mooi!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het werkt weer een beetje![]()
http://www.endomondo.com/workouts/172505730/6441387
Mijn dubbele rondje van net, ging wel lekker al was het 4 weken geleden dat ik een dubbele liep.
Vreemd genoeg was ik niet moe aan het einde al had ik wel het gevoel dat mijn voeten het wel mooi vonden voor vandaag.
Mooi zonsondergang trouwens*
* Is dat de endorfine die praat?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!![]()
Gaaf lekker weer aan je conditie werken
Dat moet, we gaan samen de BtB lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie berichten Slacker!! en nu een tijdje heel blijven he??
Mooie berichten! Mag ik vragen waar je last van had en hoelang ben je er nu uitgeweest dan? Lijkt me echt heel vervelend, maar goed dat het beter gaat! Nu heel blijven ja!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah nee joh, niets is te koud voor blote benen
Brrr, jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet, we gaan samen de BtB lopen![]()
![]()
En wij ook bij jouquote:
http://www.endomondo.com/workouts/172534516/7102294
Waardeloos edoch een redelijk tempo. Als ik geen pijntjes had dan was het een toprondje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes tempo idd, ondanks de pijntjes!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Waardeloos edoch een redelijk tempo. Als ik geen pijntjes had dan was het een toprondje.![]()
En dan zelfs nog een bekertje!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Waardeloos edoch een redelijk tempo. Als ik geen pijntjes had dan was het een toprondje.Goed doorgezet in ieder geval!
![]()
Gebroken voet, longembolie, 5 maanden eruit (iets langer als je m'n kniebanden meerekent en de drie weken Evy op Aruba niet meerekent).quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie berichten! Mag ik vragen waar je last van had en hoelang ben je er nu uitgeweest dan? Lijkt me echt heel vervelend, maar goed dat het beter gaat! Nu heel blijven ja!
Kortom, na Mudmasters (6 oktober) heb ik niet meer serieus gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja ik wil elke week mn dinsdagloopje verlengen (waar mogelijk/bij goed gevoel)quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan zelfs nog een bekertje!Goed doorgezet in ieder geval!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Slacker: goed nieuws![]()
![]()
Hier goed en slecht nieuws.
Goed nieuws = ik heb zóó waanzinnig lekker gelopen in mijn nieuwe groep en zelfs een nieuwe hardloopmaatje ontmoet voor de duurloopjes op vrijdag!
Slecht nieuws = aan het einde schoot er weer een pijn in die na de wedstrijd zondag er in is geschoten (naderhand, terwijl ik in de supermarkt stond) Kon daardoor écht niet meer. Nu loop ik krom en mank. Het is een zenuw die prachtig langs een dermatoom achterkant been-buitenkant knie-buitenkant kuit-rechterkant voet-kleine teen érg irritant doet...
![]()
![]()
Autsjquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gebroken voet, longembolie, 5 maanden eruit (iets langer als je m'n kniebanden meerekent en de drie weken Evy op Aruba niet meerekent).
Kortom, na Mudmasters (6 oktober) heb ik niet meer serieus gelopen... dat is niet best nee. Hoop echt voor je dat het nu allemaal goed gaat!
Gebroken voet tijdens of na de Mudmasters gekregen?![]()
Laat ik me toch weer opnaaien tijdens een training die ik relatief rustig wilde doen
Zondag nog een 10k wedstrijd volle bak op aanraden van mn trainer.![]()
Twee maanden na Mudmasters.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Autsj.. dat is niet best nee. Hoop echt voor je dat het nu allemaal goed gaat!
Gebroken voet tijdens of na de Mudmasters gekregen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bah, Garmin connect wilt ook niet echt werken, niet met Chrome, niet met Firefox. Ik wil uploaden naar m'n horloge ^&%$^%*&$SPOILER: zenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Bah, Garmin connect wilt ook niet echt werken, niet met Chrome, niet met Firefox. Ik wil uploaden naar m'n horloge ^&%$^%*&$Bij mij was die ook aan het klieren. Endo vandaag en garmin gister.SPOILER: zenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
En ik heb gister lekker al in een korte broek gelopen in het Arnhemse zonnetje. Was heerlijk!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij was die ook aan het klieren. Endo vandaag en garmin gister.het is een Suunto complot!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
terwijl de verkoop van minimaliastische schoenen het laatste jaar met 33% is gestegen volgens sommige bronnen is er blijkbar nog steeds een markt voor de "gewone" schoen of zelfs de maximalistische schoen als tegenhanger van het minimalistische.
De Hoka One bond Speed
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en con's zijn)
Iemand wel eens deze schoenen gezien?
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-04-2013 06:25:16 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat sowieso het grootste gedeelte van de hardlopers altijd wel op de 'gewone' schoenen blijft lopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
terwijl de verkoop van minimaliastische schoenen het laatste jaar met 33% is gestegen volgens sommige bronnen is er blijkbar nog steeds een markt voor de "gewone" schoen of zelfs de maximalistische schoen als tegenhanger van het minimalistische.
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en on's zijn)
Maar deze zien er natuurlijk niet uit. Lijkt me ook heel instabiel, een beetje zoals dat topmodel wat door haar benen ging door die hoge hakken. Ik zou er ook zeker niet op bospaadjes mee gaan lopen.
![]()
![]()
kwam toevallig later op FB een foto tegen van Andrew Hedgman die afgelopen weekend een 70km trail won op een paar Hoka's en ook de nummer 2 droeg ze...quote:Op woensdag 3 april 2013 05:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso het grootste gedeelte van de hardlopers altijd wel op de 'gewone' schoenen blijft lopen.
Maar deze zien er natuurlijk niet uit. Lijkt me ook heel instabiel, een beetje zoals dat topmodel wat door haar benen ging door die hoge hakken. Ik zou er ook zeker niet op bospaadjes mee gaan lopen.
Zo heb je er nooit van gehoord en zo kom je ze overal tegen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lol, maar wel een ander model dan dit hoop ik?quote:Op woensdag 3 april 2013 05:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwam toevallig later op FB een foto tegen van Andrew Hedgman die afgelopen weekend een 70km trail won op een paar Hoka's en ook de nummer 2 droeg ze...
Zo heb je er nooit van gehoord en zo kom je ze overal tegen![]()
![]()
ja maar wel met zo'n enorme zoolquote:Op woensdag 3 april 2013 05:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, maar wel een ander model dan dit hoop ik?
hier is mooi het verschil te zien.
Argh, 1.5 kilo zwaarder met de paasdagen. *weer inhaalslag maken*Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb al mijn hele loopleven voorkeur voor schoenen waarbij ik de ondergrond kan voelen. Alleen daarom al lijken zulke dikke zolen me niets. Deze schoenen schijnen overigens veel stabieler te zijn dan ze er uit zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 06:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar wel met zo'n enorme zool
hier is mooi het verschil te zien.
[ afbeelding ]![]()
Vandaag nieuwe schoenen dag! Maar eerst......
draai ik me nog even een paar uur om:-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ohjee....en nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Quoi het volgende:
Slacker: goed nieuws![]()
![]()
Hier goed en slecht nieuws.
Goed nieuws = ik heb zóó waanzinnig lekker gelopen in mijn nieuwe groep en zelfs een nieuwe hardloopmaatje ontmoet voor de duurloopjes op vrijdag!
Slecht nieuws = aan het einde schoot er weer een pijn in die na de wedstrijd zondag er in is geschoten (naderhand, terwijl ik in de supermarkt stond) Kon daardoor écht niet meer. Nu loop ik krom en mank. Het is een zenuw die prachtig langs een dermatoom achterkant been-buitenkant knie-buitenkant kuit-rechterkant voet-kleine teen érg irritant doet...
Die dingen schijnen vooral bij Franse trailrunners populair te zijn. Heb ze weleens vaker voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en con's zijn)
Iemand wel eens deze schoenen gezien?F means you're fucked![]()
Ik weet wie deze geweldig hadden gevondenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Fransen.... Gekke mensen.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Die dingen schijnen vooral bij Franse trailrunners populair te zijn. Heb ze weleens vaker voorbij zien komen
@BE: naar m'n oude niveau betekend dingen stukmaken, ik til het een niveautje hoger dit keer.
@Gup: *proest*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, vandaag weer aan het werk, dus nu weer zorgen dat mijn maag en darmflora weer redelijk op peil gaan komen en dan hopelijk vrijdag weer aan de slag met lopen, ga denk ik rustig met een paar keer 1000m interval. Waarschijnlijk op een stuk rustiger tempo dan in mijn schema staat, maar denk zo rond de 10 km te willen lopen.
En dan zondag maar hopelijk weer de 15+ km doen, misschien wel de 16 aantikken om de 10 EM op 20 april goed te kunnen lopen. En dan maar de woensdag erna een duurloop van 1 uur 40 doen, om voorbereid te zijn op de HMop 5 mei...
Het wordt wel passen en meten, dus ik hou mijn 'fingers crossed'
Ik ga ook maar lekker koolhydraten stapelen, zodat ik weer energie en gewicht erbij krijg...
En zag dat er al 7 of 8 enthousiastelingen voor de Ekiden in de OP stonden, op naar de 2 teams dit jaar![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maleduck, ik hoop mee dat je buik je met rust laat..
Gup, zoiets gaat je wel je enkels kosten.. Kun je ook aan de high-heel run mee gaan doen...
Zou er uit zo'n schoen veel extra steun komen? En je normale schoenen zijn dan ook lekker licht als je die weer gebruikt..
Vandaag weer meer wind, gisteravond toch wel luwer toen ik liep volgens mij.. Nu beetje spierpijn, vooral plek in ene kuit waar de kramp gisteren bijna inschoot.. Rust tot vrijdagavond, dus dan zal het wel weg zijn..![]()
Dank je Deepfreeze, ik hoop het ook, ben het gerommel ook wel zat nu
Net mijn eerste Roparunlot verkochtnog 39 te gaan
Lastig hè, het is hier na jaren eindelijk weer redelijk rustig mits niet teveel vet&chocola&koffie bij elkaar. Of kou, of veel spanning. Maar daar is wel mee te leven...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
Dank je Deepfreeze, ik hoop het ook, ben het gerommel ook wel zat nu![]()
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltquote:In ergste geval is het een soort ischias, in minst erge geval is er gewoon "iets ingeschoten" dat er vanzelf weer "uitschiet"
baal wel ontzettend, ik zat in een lekkere flow![]()
Kan die er ook bij in de OP?quote:Beste mosselmossel,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 26e Trompper Optiek Golden Tenloop op de 10 km Golden Tenloop.
Dit jaar vindt de Trompper Optiek Golden Tenloop plaats op donderdag 9 mei. Kijk regelmatig op http://www.goldentenloop.nl voor de laatste informatie over het evenement.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gets zeg, balen!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltIn ergste geval is het een soort ischias, in minst erge geval is er gewoon "iets ingeschoten" dat er vanzelf weer "uitschiet"
baal wel ontzettend, ik zat in een lekkere flowHoop mee dat 't gewoon 'even' iets is!
Ja doei.![]()
Die Golden Ten staat er al in. Alleen mijn naam hoeft er maar bijquote:Op woensdag 3 april 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je het even in het goede formaat aanlevert wil de TS dat vast wel doen.
Maar goed, ik ben de beroerdste niet.
1 [*] mosselmossel - 10km Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bah! Je was inderdaad net zo lekker bezig! Hopelijk is er gewoon even iets ingeschoten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltIn ergste geval is het een soort ischias, in minst erge geval is er gewoon "iets ingeschoten" dat er vanzelf weer "uitschiet"
baal wel ontzettend, ik zat in een lekkere flowZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.quote:![]()
Volgens mij is benen nog niet echt gemeengoed onder niet-wielrenners...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit dus. Alleen bij wielrenners snap ik het nog. Een beetje. Ergens diep van binnen. En alleen bij de prof wielrenners.quote:![]()
Ja, als het echt functioneel is vanwege je sport (massages, dat soort ongein), soit. Maar anders
Ja doei.![]()
Ik ken buiten wielrenners eigenlijk geen mannen die hun benen ontharen...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.F means you're fucked![]()
Whaa ik heb me ingeschreven voor mijn allereerste hardloowedstrijd.
9juni moet ik 5km kunnen lopen tijdens de ladiesrun in Rotterdam.![]()
Tofquote:Op woensdag 3 april 2013 11:43 schreef Beau87 het volgende:
Whaa ik heb me ingeschreven voor mijn allereerste hardloowedstrijd.
9juni moet ik 5km kunnen lopen tijdens de ladiesrun in Rotterdam.
Vorig jaar wezen kijken, was best roze
Maar gelukkig hielden de kinderen van Swets en E.T. me lekker bezig
Dat is wel stoer, ik zou dat ook nog wel eens willen doen, alleen komt voor mij 18 mei niet zo goed uitquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef YUR het volgende:
Oh cool, ik ga 18 mei een echte coopertest op de baan lopen
Brooks Trance 12. Met nog een extra hard zooltje erin (niet direct extra ondersteunend maar gewoon wat harder).quote:
En vrouwlief kwam ook op brooks uitGlycerin 10.
![]()
Goed puntquote:Op woensdag 3 april 2013 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, ik zou dat ook nog wel eens willen doen, alleen komt voor mij 18 mei niet zo goed uitStiekem hoop ik ook dat een RoPaRun-team nog een loper nodig heeft
![]()
Ik voel me ook heel mannelijk als ik er op loopquote:Op woensdag 3 april 2013 11:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Deze schoenen zeggen 'RAAAAAAAAAWRRRRRR'![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel mannelijk als ik er op loop![]()
![]()
enne.. impressie van de ladiesrun vorig jaar:
Moet je de site van de RoPaRun in de gaten houden, volgens mij is daar ook een soort van 'vraag- en aanbodgedeelte voor teamleden'. Bij ons is het goed vol, zeker qua lopers, naast de 8 lopers zijn er ook 3 reserves. Alleen qua chauffeurs zitten we nog iets krap...quote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed puntStiekem hoop ik ook dat een RoPaRun-team nog een loper nodig heeft
Was tofquote:Op woensdag 3 april 2013 12:01 schreef E.T. het volgende:
enne.. impressie van de ladiesrun vorig jaar:
[ afbeelding ]Belachelijk warm, maar tof.
![]()
Het schijnt dat ieder jaar in de laatste paar weken voor de RoPa ook bij de vereniging nog wel wat mensen worden gevraagd om in te vallen. We zien wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je de site van de RoPaRun in de gaten houden, volgens mij is daar ook een soort van 'vraag- en aanbodgedeelte voor teamleden'. Bij ons is het goed vol, zeker qua lopers, naast de 8 lopers zijn er ook 3 reserves. Alleen qua chauffeurs zitten we nog iets krap...
En zo niet, loop ik m een andere keer wel
Ja, ik geloof best dat er op het laatste moment er nog wel wat mensen afvallen. Gelukkig is de bezetting bij ons zo goed als rond, nog 3 reserve plaatsen te vullen om helemaal zeker te zijn. Maar verder heb ik er vooral veel zin in. Baal alleen wel dat ik nu qua training even een pas op de plaats moet maken vanwege die buikgriep. Maar dat gaat er niet voor zorgen dat ik die RoPaRun niet loopquote:Op woensdag 3 april 2013 12:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Het schijnt dat ieder jaar in de laatste paar weken voor de RoPa ook bij de vereniging nog wel wat mensen worden gevraagd om in te vallen. We zien wel.
En zo niet, loop ik m een andere keer wel
Ik heb eens een keer een harsstrip op Mr. Guppy geplakt, omdat ie wilde voelen hoe dat ging. Nou ja, toen heeft ie dus weken met een kale plek gelopen, omdat ik het niet af mocht makenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen bij wielrenners snap ik het nog. Een beetje. Ergens diep van binnen. En alleen bij de prof wielrenners.
Conclusie, geen benen ontharen bij mannen voor hem
Ah en de familie Swets heeft de kinderbijslag ook goed besteed zie ikmooi!!
Mooie schoentjes familie Swets!![]()
Ik moest even rennen voor een bespreking zojuist....Ik kan wel janken, IK-WIL-LOPEN!
geen paniek, eerst maar eens kijken of het er over een paar dagen nog is![]()
Dan hoef ik ook vast niet te vragen of jullie zondag ook meedoen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Quoi het volgende:
Mooie schoentjes familie Swets!![]()
Ik moest even rennen voor een bespreking zojuist....Ik kan wel janken, IK-WIL-LOPEN!
geen paniek, eerst maar eens kijken of het er over een paar dagen nog is
Met daar onder "screw you" ?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik scrollde snel en las 'IKEA Boss'
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik niet meedoe aan een loopje is die bij HAAG toch? Wie weet valt het hele verhaal mee....quote:Op woensdag 3 april 2013 13:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook vast niet te vragen of jullie zondag ook meedoen?![]()
Deze is niet bij Haag, maar bij Hague Road Runners (bij Duindigt). Bij Haag is 21 april, de Zier Lenteloopquote:Op woensdag 3 april 2013 13:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik niet meedoe aan een loopje is die bij HAAG toch? Wie weet valt het hele verhaal mee....F means you're fucked![]()
Oja! Clingendael. Stond in de planning though....quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze is niet bij Haag, maar bij Hague Road Runners (bij Duindigt). Bij Haag is 21 april, de Zier Lenteloop![]()
Tofquote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja! Clingendael. Stond in de planning though....
Oh ja, ik moest nog jompelen voor slacker!
En Quoi & hatseflats, hoop dat het bij beiden meevalt en jullie weer snel ronddartelen![]()
![]()
Okee, here goes nothing!
Lurkerdeluxe meldt zich! Korte samenvatting; tot circa 4 jaar geleden deed ik enthousiast hardlopen, vervolgens kreeg ik pfeiffer en een aanrijding en algeheel meh en toen ben ik eigenlijk niet meer begonnen. Ik kon me er gewoon niet toe zetten.
Inmiddels wandel ik iedere dag een half uur en ga ik hardlopen weer oppakken (eng). De knietjes lijken het aan te kunnen zolang ik rustig aan begin zal wel moeten, ik draag "iets" teveel gewicht mee dus dat gaan we maar doen dan hèMorgen worden de schoentjes uit het stof gehaald en ga ik langzaam kijken hoe het gaat.
Afgelopen zaterdag heb ik me ingeschreven voor de DtD 4 EM dus dat is mijn stok achter de deur.
Anyhoo, hoi!![]()
Eergisteren eindelijk het hardlopen opgepakt! Nu nog wel wat spierpijn, kan ik vandaag les 2 lopen of nog even dagje extra rust?![]()
Ik verwacht ook gewoon zondag met m'n loopje mee te kunnen doenDeze week gewoon even rustig aan/niets, zondag knallen en daarna weer verder. Het is meer erger voorkomen nu dan dat het echt pijn doet. Al wil ik graag weer ronddartelen (ik heb nu nog maar 3km op m'n kinvara's gelopen).
@Quoi: ik hoop dat het er snel weer uit schiet.
@familie Swets: mooi schoeisel![]()
![]()
Thanks ook GotCquote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik verwacht ook gewoon zondag met m'n loopje mee te kunnen doenDeze week gewoon even rustig aan/niets, zondag knallen en daarna weer verder. Het is meer erger voorkomen nu dan dat het echt pijn doet. Al wil ik graag weer ronddartelen (ik heb nu nog maar 3km op m'n kinvara's gelopen).
@Quoi: ik hoop dat het er snel weer uit schiet.
@familie Swets: mooi schoeisel! Had even gemist wat er was met jou. Je had een stukje op je nieuwe schoenen gelopen? En nu last van iets?
![]()
Twinky zou jij mij willen toevoegen aan de OP? Had het er net me MaleDuck over dat ik de Ekiden in Juli gemakkelijk mee moet kunnen lopen als ik blessurevrij blijf. Mochten we een of twee teams vol krijgen dan doe ik mee!
1
2[b]06 Juli 2013 - [url=http://www.rotterdamekiden.nl]Ekiden Rotterdam [/url][/b]
[*] OnamaThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
M'n voet is weer wat gevoelig, maar of dat door m'n nieuwe schoenen komt weet ik niet. Niks ergs, gewoon uit voorzorg rustquote:Op woensdag 3 april 2013 13:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks ook GotC! Had even gemist wat er was met jou. Je had een stukje op je nieuwe schoenen gelopen? En nu last van iets?
maar niet lopen is altijd stom dus zeur ik graag.
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef Onama het volgende:
Twinky zou jij mij willen toevoegen aan de OP? Had het er net me MaleDuck over dat ik de Ekiden in Juli gemakkelijk mee moet kunnen lopen als ik blessurevrij blijf. Mochten we een of twee teams vol krijgen dan doe ik mee!
[ code verwijderd ]![]()
![]()
![]()
Al (bijna) 1,5 team vol
Niet lopen is stom idd. Wel erg volwassen van je om het niet te doenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n voet is weer wat gevoelig, maar of dat door m'n nieuwe schoenen komt weet ik niet. Niks ergs, gewoon uit voorzorg rustmaar niet lopen is altijd stom dus zeur ik graag.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij mij is er nog wel een heel groot voorbehouddat klinkt als 1% kans dat je meedoet
Maar als je het definitief weet, just let me know
En het is over een kleine 3 maanden, dus als men nu begint met trainen is die 5 km op de Ekiden best haalbaar![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als 1% kans dat je meedoet
En het is over een kleine 3 maanden, dus als men nu begint met trainen is die 5 km op de Ekiden best haalbaar![]()
!
Op dezelfde dag is weer de Kadeloop in Schipluiden. En die is onderdeel van het Fides Run Circuit, en dat circuit loop ik graag helemaal. Maar ik zal er nog even over nadenken
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als 1% kans dat je meedoet
![]()
![]()
![]()
"Volwassen", dat is net zoiets als "verstandig"quote:Op woensdag 3 april 2013 13:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet lopen is stom idd. Wel erg volwassen van je om het niet te doen![]()
![]()
Ik heb ineens een aha-erlebnis. Ik heb nogal een rug/heupverleden, ofwel: rug is een beetje gedraaid, bekken beetje scheef en er is een beenlengteverschil best veel mensen hebben daar last van Als kind moest ik daarvoor zo'n zooltje. Die ik heb ik overigens zodra ik zelf kleedgeld kreeg in de prullenbak gegooid en nooit meer gedragen. Af en toe last van mijn rug gehad, maar sinds hardlopen: geen enkele last meer.
Nu kan het best zo zijn dat dat beenlengteverschil en opvoeren van de trainingsintensiteit er tóch voor zorgt dat er een zenuw wat klemzit. Ofwel: misschien moet ik tijdens het hardlopen maar wél weer braaf zo'n zooltje...
het enige antwoord zal bij een pro liggen, maar ik heb een lichte beroepsdeformatie![]()
![]()
Aha!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:06 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ineens een aha-erlebnis. Ik heb nogal een rug/heupverleden, ofwel: rug is een beetje gedraaid, bekken beetje scheef en er is een beenlengteverschil best veel mensen hebben daar last van Als kind moest ik daarvoor zo'n zooltje. Die ik heb ik overigens zodra ik zelf kleedgeld kreeg in de prullenbak gegooid en nooit meer gedragen. Af en toe last van mijn rug gehad, maar sinds hardlopen: geen enkele last meer.
Nu kan het best zo zijn dat dat beenlengteverschil en opvoeren van de trainingsintensiteit er tóch voor zorgt dat er een zenuw wat klemzit. Ofwel: misschien moet ik tijdens het hardlopen maar wél weer braaf zo'n zooltje...
het enige antwoord zal bij een pro liggen, maar ik heb een lichte beroepsdeformatieF means you're fucked![]()
Scherp!quote:
Ik hoop dat je zondag gewoon weer pijnvrij een PR hobbelt en geen zooltje nodig hebt Quoi.![]()
Ah, klinkt logischquote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]!
Op dezelfde dag is weer de Kadeloop in Schipluiden. En die is onderdeel van het Fides Run Circuit, en dat circuit loop ik graag helemaal. Maar ik zal er nog even over nadenken
Dan haal ik je in eerste instantie van mijn lijstje af, mocht je tegen die tijd toch besluiten om dat circuit niet helemaal te lopen, dan moet je het maar laten wetenJa, wie weet zijn er hier nog mensen die een doel nodig hebben om vandaag nog te starten met hardlopen en wat is leuker dan met Fok!-ers samen je eerste wedstrijd te lopen, vraag maar aan Yuki en mosselmossel!quote:
![]()
hopelijk niet te groot, maar dit zijn dan mijn nieuwe schoenen.
Heb daarbij nog een tight, en twee jasjes gekocht. Een dunne en een dikkere:-)
En dan nu maar een maand op water en brood leven hahaThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Twinky, mag ik ook nog in de OP?
1
2[b]11 mei 2013 - [ url=http://www.atletiekhelden.nl/wedstrijden/guus-wokke-opticienloop-2013/]Guus Wokke Opticienloop[/url ]
tyler-girl - 5km
ik twijfel nog even verder over de Roermond City Run, Flow ladiesrun en de colorrun![]()
![]()
Guus Wokke represent!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik hoop voor je dat je er veel fijne uurtjes op mag lopenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Lula het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu maar een maand op water en brood leven haha
Ik had me volgens mij al een keer aangemeld, maar zie me er nog niet tussen staan. Mag ik in de OP:
1
2[b]10 april 2013 - [url=http://www.leemputtenloop.nl/]Leemputtenloop (Rijen)[/url][/b]
[ul]toto73 - 10km
1
2[b]5 mei 2013 - [url=http://www.rondje-tilburg.nl/]Rondje Tilburg (Tilburg)[/url][/b]
[ul]toto73 - 13km
Vanavond Evy nr. 29 0-10km (een na laatste) - 70 minuten lopen!
![]()
Ik kijk weer voorzichtig uit naar HM-etjes trouwensVanavond weer een stukje hardlopen. Langer licht is oke, ole ole...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee, ik vond het gewoon een grappige naamquote:Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahahah doe je ook mee? Is niet zo ver voor je (als ik het goed heb)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leukleukleuk! Beide!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk weer voorzichtig uit naar HM-etjes trouwensVanavond weer een stukje hardlopen. Langer licht is oke, ole ole...
Ja doei.![]()
hahah tja..ik heb hem gelukkig niet gegevenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon een grappige naam![]()
ben benieuwd wat voor loopje/evenement het word. Ik denk vrij kleinschalig en kneuterigMaar het is 's avonds, dat vind ik al leuk
![]()
![]()
Ze hebben hier in Eindhoven ook loopjes 's avonds, door de week. De Beneden Beekloop bijv (10km). . Hoewel ik wel eens 's avonds loop, lijkt dat me echt helemaal niks, na een vermoeiende werkdag nog even een wedstrijd lopen. Of valt Guus W. in het weekend?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah tja..ik heb hem gelukkig niet gegeven![]()
ben benieuwd wat voor loopje/evenement het word. Ik denk vrij kleinschalig en kneuterigMaar het is 's avonds, dat vind ik al leuk
Go youquote:Op woensdag 3 april 2013 13:38 schreef Daph_ het volgende:
Okee, here goes nothing!
Lurkerdeluxe meldt zich! Korte samenvatting; tot circa 4 jaar geleden deed ik enthousiast hardlopen, vervolgens kreeg ik pfeiffer en een aanrijding en algeheel meh en toen ben ik eigenlijk niet meer begonnen. Ik kon me er gewoon niet toe zetten.
Inmiddels wandel ik iedere dag een half uur en ga ik hardlopen weer oppakken (eng). De knietjes lijken het aan te kunnen zolang ik rustig aan begin zal wel moeten, ik draag "iets" teveel gewicht mee dus dat gaan we maar doen dan hèMorgen worden de schoentjes uit het stof gehaald en ga ik langzaam kijken hoe het gaat.
Afgelopen zaterdag heb ik me ingeschreven voor de DtD 4 EM dus dat is mijn stok achter de deur.
Anyhoo, hoi!![]()
![]()
![]()
Goedzo! Onthou dat nu je iets meer gewicht meedraagt je benen wel meer te verduren krijgen en je daarom dus mischien andere schoenen nodig hebt. Dus mocht je last krijgen van je schenen of knieën dan zou het goed je schoenen kunnen zijn. Maar eerst gewoon proberen natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 13:38 schreef Daph_ het volgende:
Okee, here goes nothing!
Anyhoo, hoi!
Thanks! Ja ik weet het, ik hoop alleen dat het meevalt, ben toen begonnen met hardlopen op deze schonen toen ik ongeveer 10kg lichter was dan ik nu ben dus fingers crossed. En anders is het een goed excuus om een paar mooie schoentjes aan te schaffenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goedzo! Onthou dat nu je iets meer gewicht meedraagt je benen wel meer te verduren krijgen en je daarom dus mischien andere schoenen nodig hebt. Dus mocht je last krijgen van je schenen of knieën dan zou het goed je schoenen kunnen zijn. Maar eerst gewoon proberen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
je benen wel meer te verduren krijgen en je daarom dus mischien andere schoenen nodig hebt. Dus mocht je last krijgen van je schenen of knieën dan zou het goed je schoenen kunnen zijn. Maar eerst gewoon proberen natuurlijkOh dan kan het nog wel meevallen. En die 10 loop je er ook weer af natuurlijkquote:Thanks! Ja ik weet het, ik hoop alleen dat het meevalt, ben toen begonnen met hardlopen op deze schonen toen ik ongeveer 10kg lichter was dan ik nu ben dus fingers crossed. En anders is het een goed excuus om een paar mooie schoentjes aan te schaffen![]()
Geniet er van.
Edit: Wat loopt dat quoten soms te klieren.
Tis op een zaterdag, dus geen werk overdagquote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze hebben hier in Eindhoven ook loopjes 's avonds, door de week. De Beneden Beekloop bijv (10km). . Hoewel ik wel eens 's avonds loop, lijkt dat me echt helemaal niks, na een vermoeiende werkdag nog even een wedstrijd lopen. Of valt Guus W. in het weekend?
Door de week lijkt me dat ook geen pretje nee.![]()
Dat, en na verloop van tijd is de demping in je schoenen opgedroogdquote:Op woensdag 3 april 2013 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goedzo! Onthou dat nu je iets meer gewicht meedraagt je benen wel meer te verduren krijgen en je daarom dus mischien andere schoenen nodig hebt. Dus mocht je last krijgen van je schenen of knieën dan zou het goed je schoenen kunnen zijn. Maar eerst gewoon proberen natuurlijk
Succes Daph!![]()
![]()
Dat is wel het plan inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Oh dan kan het nog wel meevallen. En die 10 loop je er ook weer af natuurlijk![]()
Geniet er van.
Edit: Wat loopt dat quoten soms te klieren.![]()
Die quote ziet er idd lekker uit![]()
![]()
Mijn oude blauwe Nikejes hebben het zo'n 900km volgehouden.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef GotC het volgende:
Dat, en na verloop van tijd is de demping in je schoenen opgedroogd
Succes Daph!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat, en na verloop van tijd is de demping in je schoenen opgedroogdquote:Op woensdag 3 april 2013 16:13 schreef GotC het volgende:
[..]
je benen wel meer te verduren krijgen en je daarom dus mischien andere schoenen nodig hebt. Dus mocht je last krijgen van je schenen of knieën dan zou het goed je schoenen kunnen zijn. Maar eerst gewoon proberen natuurlijk
Succes Daph!
[/quote]
Oh ja, goede, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Zal er op letten!
En Thanks![]()
![]()
Dat kanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn oude blauwe Nikejes hebben het zo'n 900km volgehouden.![]()
![]()
Zo, de eerste kilometers op m'n nieuwe schoenen zitten erop. Het leek wel of ik harder liep met dezelfde inspanning
Moest nu moeite doen om langzamer te gaan lopen.![]()
Heb je ze niet eens hoeven inlopen? Als in dat je schoenen in de eerste kilometers aanvoelen alsof ze van bordkarton zijn
De eerste 2KM een beetje wennen, maar de laatste 4 liepen ze alsof ik ze al jaren had. Wat dat betreft heb ik hele makkelijke voeten. Ook nooit blaren ofzo.
Vrijdag weer op de oude schoenen en zo even een week of 2 om en om inlopen.![]()
Ik ging net schoenen uitzoeken om aan Oost Europa te geven die ik of gewoon niet meer draag of niet meer kan dragen omdat ze teveel naar binnen zijn gezakt van voordat ik het actief ben gaan hardlopen. Maar ongeveer alle schoenen die ik in de zomer voor het laatst heb aangehad hebben dat, behalve 1 paarJeej hardlopen!
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 03-04-2013 17:05:02 ]![]()
Straks ongeveer 21 kilometer maken, maar op dit moment zijn mijn benen het er nog niet mee eens geloof ik
Wel een goede motivatie om ook door te blijven stappen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Lula het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nu maar een maand op water en brood leven hahaIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voel mij zo belabberd dat ik het lopen uitstel vandaag. *snotter, hoest*Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga denk ik de "ING Bank run" lopenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Forum Opties Forumhop: Hop naar: