Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Weer lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Slacker roept altijd dat ie pas korte broeken draagt als het 25+ graden is buitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen
Hey te gek!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Jep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Doet endomondo bij jullie ook sloom en onwelwillend?
Jah. Kan m'n garmin niet inladen. Ansich is dat het delen ook niet waard zo waardeloos het ging maar toch. Statsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat ging dus niet fijn, kleine pijntjes de eerste 5km. Steeds weer stukjes rustig aan gedaan en aan het eind ging het ineens wel redelijk. Heb er 11km van gemaakt. (moest natuurlijk wel stukje meer dan vorige week) Even kijken hoe het morgen en donderdag aanvoelt. Dan doe ik donderdag een klein herstelrondje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Net geen 12km uitgestippeld. Kiekn wat 't wot.
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen
Helaas ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Als je de temperaturen optelt misschien wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?
Van binnen en buiten zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Als je de temperaturen optelt misschien wel ja![]()
Af en toe sla ik door in positief denkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?
Serieus, korte broekenweer is echt geen 10 graden hoor, dan moet het toch echt minimaal 20+ graden zijn en dan nog loop ik met lange tights aan. M'n benen mogen best bedekt zijn en dat komt niet omdat ik melkflessen heb (want die heb ik niet), maar omdat.. warm zijn ++ is.
Je ben terugquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ah nee joh, niets is te koud voor blote benenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe sla ik door in positief denken![]()
10 graden vind ik ook te koud voor blote benen, maar ik denk wel dat ik hem eerder aantrek dan 26 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je bijna aangemoedigd onderweg! Alleen net toen Endomondo weer iets verder wou was je net klaar.. maar goed bezig hoor! En zonsondergangen zijn altijd mooi!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het werkt weer een beetje![]()
http://www.endomondo.com/workouts/172505730/6441387
Mijn dubbele rondje van net, ging wel lekker al was het 4 weken geleden dat ik een dubbele liep.
Vreemd genoeg was ik niet moe aan het einde al had ik wel het gevoel dat mijn voeten het wel mooi vonden voor vandaag.
Mooi zonsondergang trouwens*
* Is dat de endorfine die praat?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Dat moet, we gaan samen de BtB lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie berichten Slacker!! en nu een tijdje heel blijven he??
Mooie berichten! Mag ik vragen waar je last van had en hoelang ben je er nu uitgeweest dan? Lijkt me echt heel vervelend, maar goed dat het beter gaat! Nu heel blijven ja!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |