SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 03-04-2013 17:44:44 ]![]()
![]()
Vanmorgen was het redelijk windstil maar nu ik wil gaan lopen begint de wint echt behoorlijk aan te trekken.
***![]()
En doe dan ook de 21e evenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Arquero het volgende:
Is dit het goede topic hier om lekker loopweer te bestellen voor 14 april?![]()
Maar vandaag ziet het er mooi uit. Gisteren rondje van 5km gevonden, net voor 45 minuten hardloopmuziek op mijn telefoon gezet. En dan na net avond eten eens kijken hoever ik kom.
Eerst nog naar de tandartsen de kermis
![]()
![]()
Wat is het verleidelijk om gewoon wéer te gaan lopen met die blauwe lucht en het zonnetje.![]()
Gisteren dus lekker gelopen en zowaar uitgekomen op een bescheiden 5KM PR van 27m15s.![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnbaar 16 gradenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Arquero het volgende:
Is dit het goede topic hier om lekker loopweer te bestellen voor 14 april?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Is alweer bijgesteldVanmorgen was t nog 13
Niet!![]()
@RD, die workshop mag idd ook met 0-drop schoenen, in ieder geval fivefingers. Maar wil zeker merendeels op mn blote voeten proberen. Maar dat wat jij gelezen hebt ging denk ik over het nk-barefoot tijdens het rondje van Tilburg, wat ook met 0-drop mag, maar ze mogen geen demping hebben, dus geen viratta enzo.
En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..![]()
![]()
quote:Beter! Dan zal het in het midden van t land misschien nog iets warmer zijn.
Zin in lekker weer!
![]()
Eindelijk! Lekker in korte broek en een shirtje hardlopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Beter! Dan zal het in het midden van t land misschien nog iets warmer zijn.
Zin in lekker weer!
Trouwens nog fijn nieuws: We krijgen 50% van mijn contributie aan HAAG voor dit jaar terug. Schijnt standaard te zijn bij zwangerschapFijn! Krijgen we toch 100 euro terug.
![]()
Maar GotC, je gaat dus op de bank staan...? Als je toch op de bank gaat, zou ik ook lekker gaan zitten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar GotC, je gaat dus op de bank staan...? Als je toch op de bank gaat, zou ik ook lekker gaan zittenAchter/voor de tv/computer
![]()
![]()
Heul slimquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah is het weer zo ver?Achter/voor de tv/computer
Eigenlijk zijn we natuurlijk gewoon een beetje jaloers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
En lastpost goed bezig! Feli met een mooi nieuw PR! Het weer ziet er zeker lekker uit, zolang je rustig aan doet en geen pijntjes hebt mag je nog best even naar buiten van mij..
Daar zit 'm nou net het probleem, mijn (van jongs af aan) probleemknie speelde ineens weer op ná het lopen van de week, nu weinig last maar ik voel 'm wel. Al jaren hoor je het kraakbeen gewoon echt wanneer ik m'n been strek en voel ook gewoon dat het niet helemaal lekker zit aan de bovenkant van m'n knie maar ben niet happig op een operatie.![]()
Lang leve het voetballen op pleintjes zullen we maar zeggen.
Dus nu maar even op een andere manier van het weer genieten.![]()
![]()
Cool, ik heb 2 weken geleden geroepen dat ik 14 April ga bbq'enquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Natuurlijk sta ik bij de finish joh, paaseitjequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heul slim
Eigenlijk zijn we natuurlijk gewoon een beetje jaloersWaarschijnlijk zijn we er al om 8:15
![]()
![]()
Het enige betrouwbare is zelf buiten staan. Dus laat ons voor nu even jubelen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef alors het volgende:
Weeronline faalt altijd, ik zou er niet teveel op hopen mensen.![]()
Idd. Waarschijnlijk is het nog warmer!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef alors het volgende:
Weeronline faalt altijd, ik zou er niet teveel op hopen mensen.
pessimist![]()
![]()
![]()
Ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Ik wil (met het wisselende weer op komst) toch een fatsoenlijk shirt met lange mouwen, want mijn jasje zal wel snel te warm worden.
Maar wat ik kan ik dan het beste kiezen? Of waar moet ik op letten?
Ik heb nu bij Nike twee shirts/truien gevonden, maar vraag me af of die trui wel handig is. Of kan ik dan beter gewoon dat longsleeve shirt kiezen?
http://store.nike.com/nl/(...)d-709976/pgid-674992
http://store.nike.com/nl/(...)d-676368/pgid-676370
de longsleeves die ik nu heb, zijn eigenlijk te kort en niet erg warm/warm genoeg als er een stevige wind waait. Daar wil ik dan ook wel iets op vinden.![]()
Zojuist les 22 evy 2006 gelopen. Twee keer een kwartier. Ik heb het gehaald!!!! Maar oh wat viel het me zwaar! Op de heenweg had ik behoorlijke tegenwind en die heuvels hier vallen dan best zwaar als je omhoog moet. Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam gelopen, maar ach het gaat me nu nog niet om de snelheid. Ik heb gewoon twee keer vijftien minuten gerend!!!!
http://www.endomondo.com/workouts/
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Goed bezig. Nu volhouden en door naar de 30. Dat gaat je zeker lukken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Zojuist les 22 evy 2006 gelopen. Twee keer een kwartier. Ik heb het gehaald!!!! Maar oh wat viel het me zwaar! Op de heenweg had ik behoorlijke tegenwind en die heuvels hier vallen dan best zwaar als je omhoog moet. Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam gelopen, maar ach het gaat me nu nog niet om de snelheid. Ik heb gewoon twee keer vijftien minuten gerend!!!!
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))![]()
![]()
De volgende les is gelukkig twee keer twaalf en een keer tien, dat is voor mijn gevoel nog even wat makkelijker dan dit. En dan die daarna twintig minuten, dat lijkt me nog onmogelijk :-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Spierpijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))![]()
![]()
Zo, vier keer 6 mins, onder begeleiding van mijn 5-jarige op de fiets.
Beetje jammer dat ik de gps-en weer niet aan de praat kreeg.
(Thuis herstarten did the trick).
***![]()
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef Lula het volgende:
Ik wil alleen niet weten hoe mijn benen morgen gaan aanvoelen :-))))
Enneh... ben jij het echt?Ik heb toevallig laatst nog aan je gedacht!
***![]()
Ik zou voor een fijne longsleeve gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eventjes een vraagje voor jullie. Ik wil (met het wisselende weer op komst) toch een fatsoenlijk shirt met lange mouwen, want mijn jasje zal wel snel te warm worden.
Maar wat ik kan ik dan het beste kiezen? Of waar moet ik op letten?
Ik heb nu bij Nike twee shirts/truien gevonden, maar vraag me af of die trui wel handig is. Of kan ik dan beter gewoon dat longsleeve shirt kiezen?
http://store.nike.com/nl/(...)d-709976/pgid-674992
http://store.nike.com/nl/(...)d-676368/pgid-676370
de longsleeves die ik nu heb, zijn eigenlijk te kort en niet erg warm/warm genoeg als er een stevige wind waait. Daar wil ik dan ook wel iets op vinden.Al hou ik persoonlijk van een longsleeve die niet zo strak zit als op die foto
Zoiets bv:
of
(die laatste was echt een hit hier in het topic trouwens, superzacht spul in veul kleuren)
Denk dat je trouwens het beste voor een dun shirt met lange mouwen kan gaan, maar voor je het weet heb je korte mouwen aan![]()
![]()
Ja, ik vind mijn dunne shirt met lange mouwen ook het fijnst. Vooral in combinatie met een windjack, dan is een dikker shirt snel te warm. En als het dan iets kouder is doe ik er liever een thermoshirtje onder dan dat ik een dikker shirt draag. Laagjes FTW.![]()
Die tweede die GotC noemt!Echt, die zit zo ontzettend fijn en is lekker warm. Echt een aanrader.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou zeg, leuk mailtje gekregen van de manager v/d sportschool hier op m'n werkquote:Lekker Pasen gehad?
Kleine paaseitjes (8 gram/stuk)
Paaseitje witte chocolade - 45 kcal
Paaseitje melkchocolade - 45 kcal
Paaseitje pure chocolade - 40 kcal
Paaseitje gevuld (lichte vulling, likeur) - 37 kcal
Paaseitje gevuld (zware vulling, noot/praline) - 52 kcal
Grote paaseieren (50 gram/stuk)
Paaseieren witte chocolade - 270 kcal
Paaseieren melkchocolade - 270 kcal
Paaseieren pure chocolade - 260 kcal
Paaseieren gevuld (lichte vulling, likeur) - 232 kcal
Paaseieren gevuld (zware vulling, noot/praline) - 325 kcal
Paasfiguren en diverse
Middelgroot figuur melkchocolade (150 gram) - 800 kcal
Groot figuur melkchocolade (200 gram) - 1100 kcal
Paasbrood
Palmpaashaantjes (50 gram) - 148 kcal
Paasstol (1 snee, 55 gram) - 167 kcal
Eieren
Ei gebakken (1 stuk, 50 gram) - 110 kcal
Ei gekookt (1 stuk, 50 gram) - 75 kcal
Eierdooier gekookt (1 stuk, 15 gram) - 55 kcal
Tot snel!![]()
![]()
Een sportschool OP je werk? Jaloersquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Nou zeg, leuk mailtje gekregen van de manager v/d sportschool hier op m'n werk
[..]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een sportschool OP je werk? JaloersFijne werkgever!
Ik zal maar niks zeggen over de 2 fitnessinstructeurs, 1 fysio, 1 haptonoom die we in dienst hebben. Oh en de eigen hardloopgroep, actieve deelname aan hardloopwedstrijden en hiervoor betalen, eigen hardloopshirts..![]()
Ingeschreven voor de Vredesloop!quote:Beste mosselmossel,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 km Loop.
Uiterlijk in de laatste week voorafgaand aan het evenement ontvang je een envelop met daarin je startnummer en de Tag voor de tijdregistratie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kcalquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
[..]Had ik dat nu maar geweten, dan had ik een vraagje extra goed tijdens de pubquiz (aantal kcal per ei).
Gezellig! Dat gaat weer bergopwaarts (bergopwaards?) met jouquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef mosselmossel het volgende:
Ingeschreven voor de Vredesloop!
[..]![]()
Vanavond voor het eerst in nieuwe hogere loopgroep. Net nu mijn keel dichtzit...maar vaak is zoiets weer weg zodra je begint met lopen
![]()
Ik ben ook niet zo van het strak eigenlijk...maar hij moet iets langer zijn (zoals dat tweede shirt dus). Die tweede van jou ziet er qua stof idd er fijn uit. Maar die vallen weer net allemaal op de heupen en laat dat nou net mijn probleemzone zijn, waardoor alle shirts omhoog kruipen....en das nou ook niet echt fijn tijdens het rennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou voor een fijne longsleeve gaanAl hou ik persoonlijk van een longsleeve die niet zo strak zit als op die foto
Zoiets bv:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(die laatste was echt een hit hier in het topic trouwens, superzacht spul in veul kleuren)
Denk dat je trouwens het beste voor een dun shirt met lange mouwen kan gaan, maar voor je het weet heb je korte mouwen aan![]()
![]()
Ja, gaat weer gewoon lekker. Loop weer bijna richting de 10km, nog een paar weekjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
KcalHad ik dat nu maar geweten, dan had ik een vraagje extra goed tijdens de pubquiz (aantal kcal per ei).
[..]
Gezellig! Dat gaat weer bergopwaarts (bergopwaards?) met jou
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Grappig mailtjequote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Jammer dat diarree niet erbij staat met -zoveel kcalIk denk dat ik het minste ben aangekomen van iedereen met pasen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gaat het inmiddels al een beter met je gezondheid?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig mailtje
Jammer dat diarree niet erbij staat met -zoveel kcalIk denk dat ik het minste ben aangekomen van iedereen met pasen
![]()
Ja, de stijgende lijn is ingezet, eet weer ongeveer volgens het normale patroon en de krampen worden minder, dus ik zie weer wat licht aan het einde van de tunnelquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels al een beter met je gezondheid?![]()
Qua lopen heb ik vrijdag als doel gezet om weer in beweging te komen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heb geen paasei/-stol/-watdanook aangeraakt
Boh, m'n bovenbenen hebben echt zwaar gehad gisterenZou het er het liefst even rustig uitlopen, maarja, douche hè? Morgen weer
Ja doei.![]()
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, de stijgende lijn is ingezet, eet weer ongeveer volgens het normale patroon en de krampen worden minder, dus ik zie weer wat licht aan het einde van de tunnel![]()
Qua lopen heb ik vrijdag als doel gezet om weer in beweging te komen...
Iig sterkte nog.![]()
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
Jack does it in real time...![]()
Net geen 12km uitgestippeld. Kiekn wat 't wot.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
34 kilometer. Mijn god! Diepe diepe buiging en oneindig veel respect!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
[ afbeelding ]
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: