quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.Maar dat knapt door de zon juist sneller op lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook wel moeilijk wat ik straks voor broek aan moet als het warmer wordt, het ene vind ik te kort, dan komen daar van die witte stevige melkflessen onder vandaan, maar met een broek net boven de knie worden mijn benen ook niet bruiner en ik weet niet of ik dat leuk vind staan, lastig lastig.
Maar ik heb gisteren wel 2 leuke shirtjes gescoord
Ja daar zit natuurlijk ook wel iets in, plus dat je benen weer slanker lijken als ze een kleurtje hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenen dan moet je nagaan dat ik me ook altijd nog insmeer
Same here! ^^quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Melkflesje meldt!! Ik ben ook altijd heel wit, maar sinds ik ben gaan rennen, heb ik zowaar een beetje kleur gekregen, ook op m'n benenen dan moet je nagaan dat ik me ook altijd nog insmeer
Je moet er gewoon even doorheen, na een paar keer in het zonnetje lopen, ga je de streepjes van je short zienquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit natuurlijk ook wel iets in, plus dat je benen weer slanker lijken als ze een kleurtje hebben![]()
Ik ga straks eerst eens om me heen kijken wat er rond loopt en wat ik leuk vind.
Het zal ietsje schelen, maar ik zit wel ook gewoon met blote pootjes in de tuin en "mooi" wordt het nooit meer. Maargoed. Ik moet wat meer schijt hebben aan de wereld, en ook m'n knieën frisse buitenlucht gunnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat knapt door de zon juist sneller op lijkt me
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon proberen
En als het lekker zit probeer dat dan te denken en niet denken aan wat anderen denken
![]()
Het komt denk ik ook omdat ik me met deze kou nog niet voor kan stellen met blote benen te lopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet er gewoon even doorheen, na een paar keer in het zonnetje lopen, ga je de streepjes van je short zien![]()
Wel goed insmeren though, je moet je goed beschermen tegen de zon. Zeker als je een witte huid hebt /mamamodus
Ik weet soms niet eens hoe ik eraan komquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh blauwe plekken heb ik ook vaakik lijk soms wel mishandeld... Maar ik ben gewoon behoorlijk onhandig en loop vaak tegen dingen aan (het bed en de salontafel zijn favoriet
)
Zo is het ook en het is natuurlijk ook zo dat jij het van dichtbij ziet en voorbijgangers niet, de mensen die dichterbij komen weten vaak toch wel hoe het zitquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het zal ietsje schelen, maar ik zit wel ook gewoon met blote pootjes in de tuin en "mooi" wordt het nooit meer. Maargoed. Ik moet wat meer schijt hebben aan de wereld, en ook m'n knieën frisse buitenlucht gunnen.
Ik ook niet! Soms heb ik hele grote, maar ik heb dan geen ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet soms niet eens hoe ik eraan kom
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
"Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen."
Hardlopen goedkoop...
Ik heb dus wel de theorie dat als ik wat meer doe alsof het zomer is, alsin: m'n lenzen vaker in zodat ik zonnebrillen kan dragen, in het zonnetje op terrasjes chillen, zomerse biertjes drinken en zomers eten eten, de zomer er ook echt sneller isquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk!!nu wordt het snel lekker weer, let maar op!
Gelijk heb je! Ik zou dat ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef alors het volgende:
Ik heb inmiddels vrede met mijn melkflessen, ik heb ook geen mooie egale benen, rode bultjes, spatadertjes, altijd wel een paar blauwe plekkenmaarja ik doe wel gewoon korte broekjes en jurkjes aan, als het mensen niet aanstaat kijken ze maar een andere kant op.
Jij bent de zomer aan het afdwingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb dus wel de theorie dat als ik wat meer doe alsof het zomer is, alsin: m'n lenzen vaker in zodat ik zonnebrillen kan dragen, in het zonnetje op terrasjes chillen, zomerse biertjes drinken en zomers eten eten, de zomer er ook echt sneller is
en ja, de wereld draait om mij!
Hmm, ik houd niet van te strakke kleding. Tight kan wel, maar moet ook weer niet té strak zitten. Korte broek heb ik denk ik liever los (dit ben ik zo gewend), en shirt ook niet te los niet te strak.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een voorstander van strakke bovenkleding, alles wat maar een beetje fladdert maakt me al snel kriegel.
Verder veter ik mijn schoenen ook altijd zo strak mogelijk.
Ik kijk nu al uit naar de lente, als we kunnen gaan beginnen met korte broek en korte mouwen. Denk dat ik bruiner wordt dan ik ooit voor een zomervakantie ben geweest!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha, veelbelovend dus. Goed bezigquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef YUR het volgende:
Zo, de traditionele slechte dinsdagavondloop zit er ook weer op. Ging zoals iedere week weer voor geen meter
really?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Levitas het volgende:
Alleen korte broeken weer.. Komt het dilemma "Moet ik mijn benen ontharen?" weer naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |