Oja! Clingendael. Stond in de planning though....quote:Op woensdag 3 april 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze is niet bij Haag, maar bij Hague Road Runners (bij Duindigt). Bij Haag is 21 april, de Zier Lenteloop
Tofquote:Op woensdag 3 april 2013 13:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja! Clingendael. Stond in de planning though....
Thanks ook GotCquote:Op woensdag 3 april 2013 13:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik verwacht ook gewoon zondag met m'n loopje mee te kunnen doenDeze week gewoon even rustig aan/niets, zondag knallen en daarna weer verder. Het is meer erger voorkomen nu dan dat het echt pijn doet. Al wil ik graag weer ronddartelen (ik heb nu nog maar 3km op m'n kinvara's gelopen).
@Quoi: ik hoop dat het er snel weer uit schiet.
@familie Swets: mooi schoeisel
| 1 2 | [b]06 Juli 2013 - [url=http://www.rotterdamekiden.nl]Ekiden Rotterdam [/url][/b] [*] Onama |
M'n voet is weer wat gevoelig, maar of dat door m'n nieuwe schoenen komt weet ik niet. Niks ergs, gewoon uit voorzorg rustquote:Op woensdag 3 april 2013 13:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks ook GotC! Had even gemist wat er was met jou. Je had een stukje op je nieuwe schoenen gelopen? En nu last van iets?
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:44 schreef Onama het volgende:
Twinky zou jij mij willen toevoegen aan de OP? Had het er net me MaleDuck over dat ik de Ekiden in Juli gemakkelijk mee moet kunnen lopen als ik blessurevrij blijf. Mochten we een of twee teams vol krijgen dan doe ik mee!
[ code verwijderd ]
Niet lopen is stom idd. Wel erg volwassen van je om het niet te doenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
M'n voet is weer wat gevoelig, maar of dat door m'n nieuwe schoenen komt weet ik niet. Niks ergs, gewoon uit voorzorg rustmaar niet lopen is altijd stom dus zeur ik graag.
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij mij is er nog wel een heel groot voorbehoud
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als 1% kans dat je meedoet
Maar als je het definitief weet, just let me know
En het is over een kleine 3 maanden, dus als men nu begint met trainen is die 5 km op de Ekiden best haalbaar![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat klinkt als 1% kans dat je meedoet
Maar als je het definitief weet, just let me know
En het is over een kleine 3 maanden, dus als men nu begint met trainen is die 5 km op de Ekiden best haalbaar![]()
"Volwassen", dat is net zoiets als "verstandig"quote:Op woensdag 3 april 2013 13:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet lopen is stom idd. Wel erg volwassen van je om het niet te doen
Aha!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:06 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ineens een aha-erlebnis. Ik heb nogal een rug/heupverleden, ofwel: rug is een beetje gedraaid, bekken beetje scheef en er is een beenlengteverschil best veel mensen hebben daar last van Als kind moest ik daarvoor zo'n zooltje. Die ik heb ik overigens zodra ik zelf kleedgeld kreeg in de prullenbak gegooid en nooit meer gedragen. Af en toe last van mijn rug gehad, maar sinds hardlopen: geen enkele last meer.
Nu kan het best zo zijn dat dat beenlengteverschil en opvoeren van de trainingsintensiteit er tóch voor zorgt dat er een zenuw wat klemzit. Ofwel: misschien moet ik tijdens het hardlopen maar wél weer braaf zo'n zooltje...
het enige antwoord zal bij een pro liggen, maar ik heb een lichte beroepsdeformatie
Scherp!quote:
Ah, klinkt logischquote:Op woensdag 3 april 2013 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]!
Op dezelfde dag is weer de Kadeloop in Schipluiden. En die is onderdeel van het Fides Run Circuit, en dat circuit loop ik graag helemaal. Maar ik zal er nog even over nadenken
Ja, wie weet zijn er hier nog mensen die een doel nodig hebben om vandaag nog te starten met hardlopen en wat is leuker dan met Fok!-ers samen je eerste wedstrijd te lopen, vraag maar aan Yuki en mosselmossel!quote:
| 1 2 | [b]11 mei 2013 - [ url=http://www.atletiekhelden.nl/wedstrijden/guus-wokke-opticienloop-2013/]Guus Wokke Opticienloop[/url ] tyler-girl - 5km |
Ik hoop voor je dat je er veel fijne uurtjes op mag lopenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Lula het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk niet te groot, maar dit zijn dan mijn nieuwe schoenen.
Heb daarbij nog een tight, en twee jasjes gekocht. Een dunne en een dikkere:-)
En dan nu maar een maand op water en brood leven haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |