Ik veter mijn schoenen juist relatief losquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een voorstander van strakke bovenkleding, alles wat maar een beetje fladdert maakt me al snel kriegel.
Verder veter ik mijn schoenen ook altijd zo strak mogelijk.
Huuuuu, moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Twinky het volgende:
Toevallig staat in mijn cookie-reclame aan de zijkant deze broek!
http://www.zalando.nl/odl(...)NL_1881753.&opc=2211
wel duur, maar zou dat iets zijn?
quote:
Ik vond die 15-15 ook zwaar, en de 10-12-12 daarna ook pittig door de korte rust tussendoor. En dan toch nu die 25. Dus wie weet valt het voor jou ook wel mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Lula het volgende:
[..]
wat leuk dat je net voor mij loopt met de lessen, dan kan ik zien wat ik nog ongeveer kan verwachten. 25 minuten lopen dat ga ik nog niet redden, gezien de moeite die ik had vandaag met tweemaal dat kwartier. Super dat je zo vooruit gaat!!!
Ik ben heel benieuwd of andere schoenen een groot verschil zullen zijn. Heb nu wel hardloopschoenen, maar een paar goedkope en niet aangemeten.
Oh maar ik heb dikke bovenbenenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Twinky het volgende:
[..]misschien voor mensen met dikke bovenbenen. Ik heb wel een strak ding aan (met dikke bovenbenen) maar vind het vooral esthetisch niet optimaal
rustig aan met je filmpjes...ik ben aan het werkquote:
wat GotC zegt, goed merk maar niet echt ontworpen voor hardlopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Twinky het volgende:
Toevallig staat in mijn cookie-reclame aan de zijkant deze broek!
http://www.zalando.nl/odl(...)NL_1881753.&opc=2211
wel duur, maar zou dat iets zijn?
Jamaar jamaar!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rustig aan met je filmpjes...ik ben aan het werk
Het liefst in aansluitende ("strakke") kleding, maar dat doe ik de rest van de wereldbevolking niet aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?
filmpje van Christopher McDougall blijft een must see, had het al eens eerder bekeken maar mooi om zijn boodschap nog een keer te horenquote:
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een voorstander van strakke bovenkleding, alles wat maar een beetje fladdert maakt me al snel kriegel.
Verder veter ik mijn schoenen ook altijd zo strak mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!Maar zoiets heb ik ook! Kun jij makkelijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
[..]
O, nu ik er iets beter over nadenk: ik voel me het prettigst in een strak thermoshirt met een iets ruimer zittend shirt met korte mouwen erboven.
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!Mooie lengte op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop vooral waar je je prettig in voelt, maarre..once you go short, you'll never go back! Bovendien is het qua warmte ook zo veel prettiger![]()
[..]
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je dat al te kort vindt, langer zijn ze er niet volgens mij
Volgens mij kan zo'n lengte bij iedereen wel hoor.
Ik wil juist echt niet zo'n lange, krijg ik straks veel te laag van die strepen op mijn benen.know'm sayin?
word? word.
[..]
Ik ben maar alvast op zoek naar een korte broek voor als de zomer komt, maar ik denk dat ik dat maar zo lang mogelijk uitstel en in 3/4e broeken blijf lopen. Wat zijn die korte broekjes allemaal kort!ze kijkt ook zo lekker blij...alsof ze zo een rondje mag rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe vooral wat goed voelt meis. Dat is het allerbelangrijkste!
Mja, een beetje lachen had leuker geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze kijkt ook zo lekker blij...alsof ze zo een rondje mag rennen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ik geloof meteen dat kort heel veel prettiger is, maar ik voel me gewoon niet zo prettig met blote pootjes. Ik draag ook 's zomers geen korte broeken/rokjes/jurkjes enzo. Maar misschien gewoon maar proberen. Zo heel duur issie niet.Gewoon proberen, zeker als ie niet duur is. En je hoeft m natuurlijk ook niet meteen aan tijdens een evenement met 10.000 man hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt er rustig tijdens de trainingen aan wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |