Restecp!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
[ afbeelding ]
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:48 schreef mosselmossel het volgende:
Ingeschreven voor de Vredesloop!
[..]
Mooie route! Vind het persoonlijk wel wat kort voor de marathon, maar ik hoop dat je snel hersteltquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Zo, ik 'moest' nog 1 keertje écht ver voor de marathon, en het viel niet mee met nog enigszins zware benen, maar het zit erop:
[ afbeelding ]
Ook al m'n records gebroken qua afstand en tijd (34.6 km, 3:09u), maar het was zwaarder dan ik gedacht had.
Het begon harder en harder te waaien en op het strand waaide het gewoon vrolijk windkracht 6 recht in m'n gezicht, waardoor de km's tussen 15-20 nogal zwaar waren voor m'n benen ook. Maar kon daarna wel weer wat ontspannen en rond de 30 had ik een dipje, maar daar kwam ik doorheen en kon toen wel 'soepel' doorlopen richting huis. Zo, nu nog een kleine 2 weken rustig aan en dan moet ik er wel klaar voor zijn.
Whiehoe! Mooi rondje!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Gawd, soms ben ik ook echt blondquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ik bij de finish joh, paaseitjeWaarschijnlijk zijn we er al om 8:15
Mja, net korter dan ik wilde, maar vorige week lukte het niet en m'n Paasweekend zat ook vol en m'n laatste duurloop was ook even terug, dus kon nog net vandaag vond ik ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie route! Vind het persoonlijk wel wat kort voor de marathon, maar ik hoop dat je snel herstelt
Ik denk dat het ook goed is om uit te proberen wat je allemaal kan! Voluit gaan, voorvoet, rustig gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
DeeBee, jeetje wat een eind (dacht even dat je een marathon gelopen had....maar daarvoor moet je nog verder, ik doe het niet na!) erg knap.
En Twinky ook goed bezig!
Ik heb een klein intervalletje gedaan (interval van Endomondo) en dat ging redelijk. Ik wilde alle renminuten vol uit gaan, maar zelfs dat lukte niet. Heb ook zo'n voorvoetlanding geprobeerd, maar nu doet mijn voet pijn en tijdens het rennen kreeg ik ook ineens over pijn, dus dat bewaren we nog wel voor een andere keer
http://www.endomondo.com/workouts/172416943/7208949
Lekker hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Ga voor een iets losser shirt, die 'hangen' wat meer, die strakke kruipen omhoog als een mallequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het strak eigenlijk...maar hij moet iets langer zijn (zoals dat tweede shirt dus). Die tweede van jou ziet er qua stof idd er fijn uit. Maar die vallen weer net allemaal op de heupen en laat dat nou net mijn probleemzone zijn, waardoor alle shirts omhoog kruipen....en das nou ook niet echt fijn tijdens het rennen.
Netjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Twinky het volgende:
WOW! wat een eind en wat mooi zo langs het strand! Voor ik 34 km loop, zijn we wel een jaar of 10 verder maar ik had ook weer bekertjes vandaag!
http://www.endomondo.com/workouts/172413974/8778461
1+2+2+1, het begint al ergens op te lijken
Meh!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga voor een iets losser shirt, die 'hangen' wat meer, die strakke kruipen omhoog als een malleQua lengte zal je er vrees ik aan moeten geloven
DeeBee, tof
Gegoogled:quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Lula het volgende:
Ik ga morgen achter andere schoenen aan. Dacht het nog wel een paar weken uit te stellen, maar ik heb zo'n last van mijn schenen dat ik toch wil kijken of dat met andere schoenen wat minder wordt
Ik loop op de schoenen die ik nu heb best te stampen en ik loop vooral op harde paadjes (asfalt en stenen) wat misschien ook qua schokken niet bevoordelijk is
In Haarlem zou er een goede zaak moeten zijn, dus maar eens even zoeken op internet zometeen
Dan kan ik die vraag wel alvast voor je beantwoordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Lula het volgende:
En dan ben ik heel benieuwd of ik alleen met schoenen naar buiten stap of me dan gelijk te buiten ga aan een nieuwe outfit:-) Loop nu met oude sportkleding
moet wel lukken dat herstellen in die twee weken denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
kinderbijslag binnen??quote:
Ik ben een paar maanden terug in beide winkels geweest. Bij de RunnersWorld heeft een vriend van me een hoesje gekocht voor z'n telefoon. Goed geholpenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Lula het volgende:
Ik zag het ja, zou er nog veel verschil tussen die twee zijn? Ik denk dat ik naar Runnersworld ga
Ahhquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn om op te eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nawww!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn om op te eten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, inderdaad!quote:
Toen ik de prijzen zag, krabbelde mijn portemonnee snel terugquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:09 schreef Lula het volgende:
En dan ben ik heel benieuwd of ik alleen met schoenen naar buiten stap of me dan gelijk te buiten ga aan een nieuwe outfit:-) Loop nu met oude sportkleding
ik ook niet met de hont, dan is er binnen de kortste keren niets van overquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww!!!![]()
Dat durf ik met Molly niet aan hoor, die wil er meteen een hapje uit nemenHet nadeel van konijnen, die tanden
Maar jouw hont is wel nice and fluffyquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet met de hont, dan is er binnen de kortste keren niets van over
GELUKKIG IS DE MARATHON NIET OP DINSDAG!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef YUR het volgende:
Zo, de traditionele slechte dinsdagavondloop zit er ook weer op. Ging zoals iedere week weer voor geen meter
wat leuk dat je net voor mij loopt met de lessen, dan kan ik zien wat ik nog ongeveer kan verwachten. 25 minuten lopen dat ga ik nog niet redden, gezien de moeite die ik had vandaag met tweemaal dat kwartier. Super dat je zo vooruit gaat!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:58 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Toen ik de prijzen zag, krabbelde mijn portemonnee snel terug
En 34 km![]()
Net 45 minuten buiten geweest. Eens gekeken hoever ik kwam. De eerste 25 minuten gerend (7-8kmpu) en dat was ruim 3 km. Daarna nog een kleine 2 km een beetje gewandeld en gerend, maar mijn kuit mopperde iets, en dat wilde ik niet forceren. Ik ben echt blij met die 25, aangezien ik hiervoor nooit meer dan de 15 met evy heb gedaan.
Nu mijn laatste week evy nog doen, en dan weer dit 5k-rondje proberen. Dan is het anderhalve week voor de echte 5km, en ga ik daarna niet weer zo'n end, dan wat korte stukjes. (Max20 minuten).. Klinkt dat werkbaar?
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoop in de loop van de week nog wel een beetje te kunnen lopen, maar trainen sla ik even over deze week. Zondag wedstrijdje en hopelijk doet m'n voet dan en daarna weer normaal.
Mijn katten blijven gelukkig braaf van m'n schoenen afAl ligt Sjaak wel graag op m'n schoenenrek.
Het wordt lentequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.
Nou..geen sweatpants enzo, dus strakke hardloopkleding dat mooi zit. Oftewel: Je ziet niet elk vetje maar het past gewoon goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?
Katten blijven rare beestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Normaal gesproken hier ook. Deze keer echter niet. En dat terwijl er voor 30km aan zweet in zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tight + wat losser zittende bovenkleding. Ik denk dat ik voor de zomer wel ook zo'n 2-in-1 short aan ga schaffen, al vind ik die wel erg kort (ik heb een hekel aan korte broeken maar lange tights worden snel te warm).quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teruglezend las ik de posts over strakke longsleeves...misschien is het bij vrouwen anders dan bij mannen, maar waar lopen jullie over het algemeen liever in, losse kleding of strak zittende kleding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |