Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Weer lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Fysio heeft m'n loopplannen ge'okayed. Deze week twee keer 24 minuten op de crosstrainer staan, maandag met hem op de loopband even lopen en dan dinsdag beginnen met echt buiten lopen. De lange (thermo) tights kunnen weer uit het vet!
Slacker roept altijd dat ie pas korte broeken draagt als het 25+ graden is buitenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen
Hey te gek!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Jep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Doet endomondo bij jullie ook sloom en onwelwillend?
Jah. Kan m'n garmin niet inladen. Ansich is dat het delen ook niet waard zo waardeloos het ging maar toch. Statsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat ging dus niet fijn, kleine pijntjes de eerste 5km. Steeds weer stukjes rustig aan gedaan en aan het eind ging het ineens wel redelijk. Heb er 11km van gemaakt. (moest natuurlijk wel stukje meer dan vorige week) Even kijken hoe het morgen en donderdag aanvoelt. Dan doe ik donderdag een klein herstelrondje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Net geen 12km uitgestippeld. Kiekn wat 't wot.
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende week kan je korte broek uit het vet, want hatseflats is de zomer aan het afdwingen
Helaas ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Als je de temperaturen optelt misschien wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?
Van binnen en buiten zeker?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Als je de temperaturen optelt misschien wel ja![]()
Af en toe sla ik door in positief denkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat, gaat het volgende week 26 graden worden dan?
Serieus, korte broekenweer is echt geen 10 graden hoor, dan moet het toch echt minimaal 20+ graden zijn en dan nog loop ik met lange tights aan. M'n benen mogen best bedekt zijn en dat komt niet omdat ik melkflessen heb (want die heb ik niet), maar omdat.. warm zijn ++ is.
Je ben terugquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ah nee joh, niets is te koud voor blote benenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe sla ik door in positief denken![]()
10 graden vind ik ook te koud voor blote benen, maar ik denk wel dat ik hem eerder aantrek dan 26 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je bijna aangemoedigd onderweg! Alleen net toen Endomondo weer iets verder wou was je net klaar.. maar goed bezig hoor! En zonsondergangen zijn altijd mooi!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Het werkt weer een beetje![]()
http://www.endomondo.com/workouts/172505730/6441387
Mijn dubbele rondje van net, ging wel lekker al was het 4 weken geleden dat ik een dubbele liep.
Vreemd genoeg was ik niet moe aan het einde al had ik wel het gevoel dat mijn voeten het wel mooi vonden voor vandaag.
Mooi zonsondergang trouwens*
* Is dat de endorfine die praat?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Dat moet, we gaan samen de BtB lopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie berichten Slacker!! en nu een tijdje heel blijven he??
Mooie berichten! Mag ik vragen waar je last van had en hoelang ben je er nu uitgeweest dan? Lijkt me echt heel vervelend, maar goed dat het beter gaat! Nu heel blijven ja!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah nee joh, niets is te koud voor blote benen
Brrr, jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
En ik ga kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet, we gaan samen de BtB lopen
En wij ook bij jouquote:
Netjes tempo idd, ondanks de pijntjes!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/172534516/7102294
Waardeloos edoch een redelijk tempo. Als ik geen pijntjes had dan was het een toprondje.
En dan zelfs nog een bekertje!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/172534516/7102294
Waardeloos edoch een redelijk tempo. Als ik geen pijntjes had dan was het een toprondje.
Gebroken voet, longembolie, 5 maanden eruit (iets langer als je m'n kniebanden meerekent en de drie weken Evy op Aruba niet meerekent).quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie berichten! Mag ik vragen waar je last van had en hoelang ben je er nu uitgeweest dan? Lijkt me echt heel vervelend, maar goed dat het beter gaat! Nu heel blijven ja!
Ja ik wil elke week mn dinsdagloopje verlengen (waar mogelijk/bij goed gevoel)quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan zelfs nog een bekertje!Goed doorgezet in ieder geval!
Autsjquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gebroken voet, longembolie, 5 maanden eruit (iets langer als je m'n kniebanden meerekent en de drie weken Evy op Aruba niet meerekent).
Kortom, na Mudmasters (6 oktober) heb ik niet meer serieus gelopen.
Twee maanden na Mudmasters.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Autsj.. dat is niet best nee. Hoop echt voor je dat het nu allemaal goed gaat!
Gebroken voet tijdens of na de Mudmasters gekregen?
SPOILER: zenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Bah, Garmin connect wilt ook niet echt werken, niet met Chrome, niet met Firefox. Ik wil uploaden naar m'n horloge ^&%$^%*&$Bij mij was die ook aan het klieren. Endo vandaag en garmin gister.SPOILER: zenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij was die ook aan het klieren. Endo vandaag en garmin gister.het is een Suunto complot!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik denk dat sowieso het grootste gedeelte van de hardlopers altijd wel op de 'gewone' schoenen blijft lopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
terwijl de verkoop van minimaliastische schoenen het laatste jaar met 33% is gestegen volgens sommige bronnen is er blijkbar nog steeds een markt voor de "gewone" schoen of zelfs de maximalistische schoen als tegenhanger van het minimalistische.
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en on's zijn)
Iemand wel eens deze schoenen gezien?
kwam toevallig later op FB een foto tegen van Andrew Hedgman die afgelopen weekend een 70km trail won op een paar Hoka's en ook de nummer 2 droeg ze...quote:Op woensdag 3 april 2013 05:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso het grootste gedeelte van de hardlopers altijd wel op de 'gewone' schoenen blijft lopen.
Maar deze zien er natuurlijk niet uit. Lijkt me ook heel instabiel, een beetje zoals dat topmodel wat door haar benen ging door die hoge hakken. Ik zou er ook zeker niet op bospaadjes mee gaan lopen.
Lol, maar wel een ander model dan dit hoop ik?quote:Op woensdag 3 april 2013 05:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwam toevallig later op FB een foto tegen van Andrew Hedgman die afgelopen weekend een 70km trail won op een paar Hoka's en ook de nummer 2 droeg ze...
Zo heb je er nooit van gehoord en zo kom je ze overal tegen
ja maar wel met zo'n enorme zoolquote:Op woensdag 3 april 2013 05:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, maar wel een ander model dan dit hoop ik?
Ik heb al mijn hele loopleven voorkeur voor schoenen waarbij ik de ondergrond kan voelen. Alleen daarom al lijken zulke dikke zolen me niets. Deze schoenen schijnen overigens veel stabieler te zijn dan ze er uit zien.quote:Op woensdag 3 april 2013 06:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar wel met zo'n enorme zool
hier is mooi het verschil te zien.
[ afbeelding ]
Ohjee....en nu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:08 schreef Quoi het volgende:
Slacker: goed nieuws![]()
![]()
Hier goed en slecht nieuws.
Goed nieuws = ik heb zóó waanzinnig lekker gelopen in mijn nieuwe groep en zelfs een nieuwe hardloopmaatje ontmoet voor de duurloopjes op vrijdag!
Slecht nieuws = aan het einde schoot er weer een pijn in die na de wedstrijd zondag er in is geschoten (naderhand, terwijl ik in de supermarkt stond) Kon daardoor écht niet meer. Nu loop ik krom en mank. Het is een zenuw die prachtig langs een dermatoom achterkant been-buitenkant knie-buitenkant kuit-rechterkant voet-kleine teen érg irritant doet...
Die dingen schijnen vooral bij Franse trailrunners populair te zijn. Heb ze weleens vaker voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
terwijl de verkoop van minimaliastische schoenen het laatste jaar met 33% is gestegen volgens sommige bronnen is er blijkbar nog steeds een markt voor de "gewone" schoen of zelfs de maximalistische schoen als tegenhanger van het minimalistische.
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en con's zijn)
Ik weet wie deze geweldig hadden gevondenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Hoka One bond Speed
[ afbeelding ]
IK had er nog nooit van gehoord maar kom toch goede reviews tegen (al is dat me alle schoenen zo natuurlijk, er zullen altijd pro's en con's zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Fransen.... Gekke mensen.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Die dingen schijnen vooral bij Franse trailrunners populair te zijn. Heb ze weleens vaker voorbij zien komen
Lastig hè, het is hier na jaren eindelijk weer redelijk rustig mits niet teveel vet&chocola&koffie bij elkaar. Of kou, of veel spanning. Maar daar is wel mee te leven...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
Dank je Deepfreeze, ik hoop het ook, ben het gerommel ook wel zat nu
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltquote:
Kan die er ook bij in de OP?quote:Beste mosselmossel,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 26e Trompper Optiek Golden Tenloop op de 10 km Golden Tenloop.
Dit jaar vindt de Trompper Optiek Golden Tenloop plaats op donderdag 9 mei. Kijk regelmatig op http://www.goldentenloop.nl voor de laatste informatie over het evenement.
Gets zeg, balen!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltIn ergste geval is het een soort ischias, in minst erge geval is er gewoon "iets ingeschoten" dat er vanzelf weer "uitschiet"
baal wel ontzettend, ik zat in een lekkere flow
Die Golden Ten staat er al in. Alleen mijn naam hoeft er maar bijquote:Op woensdag 3 april 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je het even in het goede formaat aanlevert wil de TS dat vast wel doen.
| 1 | [*] mosselmossel - 10km |
Bah! Je was inderdaad net zo lekker bezig! Hopelijk is er gewoon even iets ingeschoten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zenuw zeurt... erg vervelend. Gewoon over 3 dagen weer gaan lopen en kijken of het zich herhaaltIn ergste geval is het een soort ischias, in minst erge geval is er gewoon "iets ingeschoten" dat er vanzelf weer "uitschiet"
baal wel ontzettend, ik zat in een lekkere flow
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.quote:
Volgens mij is benen nog niet echt gemeengoed onder niet-wielrenners...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.
Dit dus. Alleen bij wielrenners snap ik het nog. Een beetje. Ergens diep van binnen. En alleen bij de prof wielrenners.quote:
Ik ken buiten wielrenners eigenlijk geen mannen die hun benen ontharen...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo raar? Volgens mij is het tegenwoordig voor veel mannen normaal om hun benen helemaal te ontharen. Persoonlijk vind ik mijn (behaarde) benen echt niet om aan te zien. De pest is alleen, als je het één keer onthaart/trimt, moet je het bij blijven houden.
Tofquote:Op woensdag 3 april 2013 11:43 schreef Beau87 het volgende:
Whaa ik heb me ingeschreven voor mijn allereerste hardloowedstrijd.
9juni moet ik 5km kunnen lopen tijdens de ladiesrun in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |