quote:wo 27 mrt 2013, 16:39
'Lieke van Lexmond verliefd op RTL-topman'
van onze redactie
Nu RTL-topman Matthias Scholten in scheiding ligt, worden de geruchten steeds sterker; zou hij dan toch een relatie hebben met actrice en presentatrice Lieke van Lexmond?
In Hilversum zijn de twee al maanden het gesprek van de dag, meldt Weekend. Afgelopen zomer werd Matthias met Lieke gespot op het feesteiland Ibiza en sindsdien zouden de vermeende tortelduifjes het erg gezellig hebben samen. En nu is ook nog eens bekend geworden dat Matthias gaat scheiden van zijn vrouw...
De manager van Lieke bevestigt dat de twee elkaar regelmatig zien. "Het klopt dat ze weleens iets drinken samen, als goede vrienden." Van een relatie zou dus geen sprake zijn.
Maar diverse bronnen in Hilversum weten wel beter. Over Matthias: "Hij is helemaal haar type. Hij heeft een mooie carrière, hij is knap én ze vinden elkaar leuk. Hier is meer aan de hand."
Lieke's laatste relatie was met Jurriaan Oerlemans, de broer van tv-producent Reinout Oerlemans.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Heeft een paar jaar terug een eigen productiemaatschappij opgezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Huh, ik wist niet dat hij topman van RTL was. Ik herinner me hem alleen van dat programma Over de Roooie
Hangt ze daar niet rechts achter?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Leuk opgedroog, te leuk voor Lieke.
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Deisyy het volgende:
Is dat de Matthias Scholte die bekend werd met Wendy van Dijk in Over de rooie?
Ja klopt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Hangt ze daar niet rechts achter?
Nou hè?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Leuk opgedroog, te leuk voor Lieke.
[ afbeelding ]
Ja, dat was min of meer m'n punt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar was hij duidelijk nog niet opgedroogd
De TT klopt.....ze heeft een haakneus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:23 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Lieke wel mooi, maar ze komt wel steeds goedkoper over.
Oh dus zo doet ze dat steedsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De TT klopt.....ze heeft een haakneus.
Daar haalt ze haar neus niet voor op.quote:
Toch blijft het iedere keer weer een gokquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar haalt ze haar neus niet voor op.
*Hardop lacht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch blijft het iedere keer weer een gok
Het is bij dit soort vrouwen gek genoeg nooit de cameraman of de regieassistent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:46 schreef Luxuriate het volgende:
Zij bevindt zich nu eenmaal in dat milieu, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je mannen in dezelfde wereld tegenkomt c.q. met eenzelfde carrière. Zie je wel vaker, acteurs met actrices en noem het maar op. Niet altijd natuurlijk, maar op zich wel logisch. Kan ook best begrijpen dat jij je aangetrokken voelt tot mensen (mannen) die een soortgelijk leven hebben.
Zouden ze eens moeten proberen, misschien dat het dan eens wel een succes wordtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is bij dit soort vrouwen gek genoeg nooit de cameraman of de regieassistent.
Maar goed, ze gaat d'r gang maar verder.
Daar haalt ze haar neus voor op gok ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten proberen, misschien dat het dan eens wel een succes wordt
Die laat ze graag aan haar neus voorbij gaan jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar haalt ze haar neus voor op gok ik.
Zogenaamde loopneus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die laat ze graag aan haar neus voorbij gaan ja
quote:
'Dokter ik heb last van een afdruipneus.'quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Dokter ik heb last van een afdruipneus.'
'Ik zie het al....goenoeroe.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Te leuk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Leuk opgedroogd, te leuk voor Lieke.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]ik haak(neus) af, hier ga ik niet overheen
Dat doet haar nieuwe vriendje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Niet mijn smaakquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Leuk opgedroogd, te leuk voor Lieke.
[ afbeelding ]
Het geldt gewoon voor die hele Grachtengordel kliek uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is bij dit soort vrouwen gek genoeg nooit de cameraman of de regieassistent.
Sjezus, Wendy van Dijk is zelf miljonair door haar eigen baan. Lekker veel seksisme hier in dit topicquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het geldt gewoon voor die hele Grachtengordel kliek uit Amsterdam.![]()
Al die BNers (vrouwelijke vooral) die zitten alleen maar in dat wereldje om vooral met veel geld te trouwen.
Van Renate Verbaan tot Wendy van Dijk.
Dan in dat mooi want je zou ook kunnen stellen dat al die mannen daar zoveel mogelijk willen neuken binnen deze categorie. Een win-win situatie zou je haast zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het geldt gewoon voor die hele Grachtengordel kliek uit Amsterdam.![]()
Al die BNers (vrouwelijke vooral) die zitten alleen maar in dat wereldje om vooral met veel geld te trouwen.
Van Renate Verbaan tot Wendy van Dijk.
Dat dus, het is niet zo dat die mannen gedwongen worden, die staan er zelf bij met hun neus, of een ander lichaamsdeelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan in dat mooi want je zou ook kunnen stellen dat al die mannen daar zoveel mogelijk willen neuken binnen deze categorie. Een win-win situatie zou je haast zeggen.
Ze is een zeer aangename verschijning en lijkt vriendelijk en sociaal vaardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet wat er zo geweldig aan haar is, ik zag haar gisteren ff voorbij komen op tv...jeetje wat heeft zij een ouwe kop voor haar leeftijd
[ afbeelding ]
Des'ray heeft nog niet zoveel rimpels als Lieke en uit welk jaar Is desray? 1970 ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier lijkt ze op Des'ree van 2 brothers on the 4th floor
[ afbeelding ]
aha oke, ja dat vriendelijk en sociaal vaardig kan ik me nog wel in vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ze is een zeer aangename verschijning en lijkt vriendelijk en sociaal vaardig.
Ik dacht dat van die soap actricetjes altijd een voorbeeld functie hadden voor Nederlandse vrouwen, niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha oke, ja dat vriendelijk en sociaal vaardig kan ik me nog wel in vinden
Hoe bedoel je? In welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die soap actricetjes altijd een voorbeeld functie hadden voor Nederlandse vrouwen, niet?
Haha idd. Moet verder ook niks van dat wijf hebben, maar als er een vrouw is bij die kutzenders die er op eigen kracht is gekomen, is zij het wel. Van danseresje in de Soundmixshow en 'actrice' in die pranks bij Boobytrap opgewerkt tot een van de bekendste en best betaalde vrouwen in tv-land.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Sjezus, Wendy van Dijk is zelf miljonair door haar eigen baan. Lekker veel seksisme hier in dit topic
Menen die haten op Lieke.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik wist niet dat die sukkel een topman was bij RTL.Herinner me nog dat ie in ieder flutprogramma van SBS zat toen die zender net begon.
Vies wijf, trouwens, die Lieke.
Gedrag en omgang met andere mensen. Volgens mij heeft zo'n serie als gtst meer invloed op je dan je lief is.quote:
Wat probeer je nu aan te tonen met die foto?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Menen die haten op Lieke.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Gedrag en omgang met andere mensen. Volgens mij heeft zo'n serie als gtst meer invloed op je dan je lief is.
Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Menen die haten op Lieke.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Gedrag en omgang met andere mensen. Volgens mij heeft zo'n serie als gtst meer invloed op je dan je lief is.
Is gewoon een vies lomp-gebouwd wijf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......
Wat een issues.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieke van Lexmond, vuile golddigger met haar graftakgezicht...
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat probeer je nu aan te tonen met die foto?
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......
Denk niet dat ze daarop doelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.
[..]
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.
Even gegoogeld: Ze is 1.87m lang. Net zo lang als mij. Vind ik juist aantrekkelijk vergeleken vrouwen van 1,60-1,70.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is gewoon een vies lomp-gebouwd wijf.Ik weet zeker dat ze ook een gore kut heeft.
Ik heb het niet over die schoudervulling, die heeft ze overigens ook niet nodig...eruithalen is een betere optiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet eens echt dik. Gewoon heel lomp gebouwd, met o.a. brede schouders. Erg onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef sherezade het volgende:
best wel lomp ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja ik verwacht vast wel weer een opmerking van de standaard nederlandse vrouw hier met maat 42 , die Lieke helemaal geweldig vind en dat het beter is dan de graatmagere popjes
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ze is niet eens echt dik. Gewoon heel lomp gebouwd, met o.a. brede schouders. Erg onaantrekkelijk.
Ik heb helemaal niets te klagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
nou dan had ze gisteren zeker ook een verkeerde jurk aan, jeetje zeg!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet wat er zo geweldig aan haar is, ik zag haar gisteren ff voorbij komen op tv...jeetje wat heeft zij een ouwe kop voor haar leeftijd
[ afbeelding ]
Dan moet je niet teveel BN'ers afwerken denk ik. Smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net als Gert gewoon alle smaken wil proeven.
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze ook een gore kut heeft.
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te klagen.
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.
Heb jij die dan gezien? En als dat zo is, nou en?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kan dat wel inschatten. Net als dat de spleet van Inge Schrama waarschijnlijk wel mooi is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef static het volgende:
[..]
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:Ook zeker niet verkeerd maar dit heeft Lieke nog niet overtroffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.
Ja, met liefde, retard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Wat sta jij er weer ver boven zeg.
static op zijn verjaardag aan het rappen.quote:
Wat heeft ze gedaan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze heeft GTST voor mij verpest dus ja, issues.
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze engquote:Op maandag 1 april 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
En mannen willen ook nooit een rijke vrouw.
Maar ja alsof je iemand erop uit kiest om verliefd op te zijn. Er van uitgaande dat Lieke dat is natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze eng![]()
Mannen daten down, vrouwen daten up
(schopje R&P)
Ik heb er mee leren leven.quote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen vallen nou eenmaal op mannen die dominant/status of veel geld hebben.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
Dit dus. Kijk Hind bijvoorbeeld was wel echt duidelijk een gevalletje golddiger, maar deze man ziet er wel goed uit en Lieke heeft ook een goede carrière dus snap niet wat er zo raar aan is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:46 schreef Luxuriate het volgende:
Begrijp nooit wat hier zo opmerkelijk aan is, dit soort berichten. Zo'n vrouw heeft een succesvolle loopbaan op de televisie en zal hier ook naar verdienen. Zij bevindt zich nu eenmaal in dat milieu, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je mannen in dezelfde wereld tegenkomt c.q. met eenzelfde carrière. Zie je wel vaker, acteurs met actrices en noem het maar op. Niet altijd natuurlijk, maar op zich wel logisch. Kan ook best begrijpen dat jij je aangetrokken voelt tot mensen (mannen) die een soortgelijk leven hebben. Misschien opmerkelijker dat ze haar relaties niet ontzettend lang vasthoudt, maar ik ken haar en haar privéleven niet dus ja, maakt niet zo uit verder.
gadver die wilt nu daar overheen kruipenquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Die heeft dus meer ballen tegen d'r keel gehad dan Boris Becker tegen zijn tennisracket.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Gadverdamme.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En er dan ook gewoon op ingaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Het komt ook doordat zij eerder in aanraking komen met "zo iemand" dan "wij".quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser.
Vriend van me is met haar naar Concert in Parijs geweest van Madonna. Hij werkt in de muziek. En vond het een heldenwijf. Ik vind haar op tv ook leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
Waarom kiest een knappe miljonair een klomp vlees van 185 centimeter met bouwvakkerslijf en haakneus ?
Dat zal toch wel meevallen? Ik heb altijd het idee dat vrouwen/meisjes een minderwaardigheidscomplex krijgen van al die afgebeelde modellen in tijdschriften en op tv terwijl ze zouden moeten weten dat de gemiddelde gezonde Hollandse man echt niet zit te wachten op een tandenstoker en dat ideaalbeeld veelal wordt neergezet door de mode-industrie en al zijn papegaaien w.o. dus programma's zoals RTL Boulevard en de aangeschoven huppelkutjes die zich 'royal/showbizz' kenners' noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Welkom in dit subforum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Normale vrouwen met een haakneus misschienquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normale vrouwen met een haakneus misschien
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te maken
Die linkse heeft een eng hooft.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zelf zo afgeven op Linda de Mol, maar wel ff een getrouwde man hosselen.quote:di 16 apr 2013, 11:18
Relatie Lieke van Lexmond bevestigd van onze redactie
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond heeft sinds kort een relatie met RTL-topman Matthias Scholten.
Dat heeft een bron binnen RTL bevestigd aan RTL Boulevard. "Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
De geruchten over de romance tussen Lieke en Matthias gaan al maanden de ronde. Afgelopen zomer werden de twee al gespot op het feesteiland Ibiza en sindsdien zouden de vermeende tortelduifjes het erg gezellig hebben samen. Eind maart werd bekend dat Matthias, die in het verleden het programma Over de rooie presenteerde, gaat scheiden van zijn vrouw.
Ambitie en zakelijke ambities zijn niet helemaal hetzelfde vind ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.
Verder is het jammer dat vrouwen zo snel golddigger worden genoemd. Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser. Ik ook. Niet om het geld, maar omdat ambitie en succes aantrekkelijke factoren zijn, ervan uitgaande dat een dergelijk heerschap dat waarschijnlijk meer heeft dan een glazenwasser..
Sorry tong, generatiekloof.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef tong80 het volgende:
"Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
Ze neuken pas sinds kort en de miljonair wil weten of ze wel zaad slikt.
Wat bedoel jequote:
Word tegenwoordig in de koelkast gezet voor later als ze weer trek heeft. Of de hond krijgt het.quote:
Lieke is klaar met de inzage in de boekhouding. Die beviel dus de bevestiging kon naar buiten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Deckard het volgende:
Bevestigd door de redactie, dan moet het wel goed komen.
Wie heeft het over kinkyquote:
Verstrooide oude manquote:
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Verstrooide oude man
Wat ik bedoel is dat vrouwen die geen zaad slikken pot zijn volgens de hedendaagse maatstaven. Wellicht overdrijf ik een beetje.
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.
Ja werken in een kledingszaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.
Nu kleed je het wel erg bont aan.quote:
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zat ooit een Erika-grap in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke ziet het leven zonnig in"
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
Wat dat betreft is het net Gordonquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
e laatste keer dat schoudervullingen in de mode waren is alweer bijna 30 jaar geleden ;')quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Die is goed opgedroogdquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Wat een slettebak.
Trouwens, Scholten is verdomd veel veranderd door de jaren heen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
quote:RTL-baas verbijsterd over geruchten Lieke van Lexmond
Matthias Scholten zegt dat het 'absolute onzin' is dat hij een relatie met Lieke van Lexmond zou hebben.
Foto: ANP De RTL-baas is verbijsterd over de geruchten die RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde dinsdag bracht. ''Hier klopt helemaal niets van. Het enige wat klopt, is dat ik een kleine dip in mijn huwelijk heb gehad. Maar het gaat juist de goede kant weer op'', zegt Scholten tegen Story.
Verlinde zei eerder tegen Q Music dat een bron binnen RTL gezegd zou hebben dat de relatie 'nog erg pril was' en dat de twee 'elkaar aan het aftasten zijn'.
Verwijderd
Aanvankelijk bracht RTL Boulevard het nieuws prominent op de eigen website, maar later werd het bericht verwijderd. Verlinde kwam ook later in het programma niet meer op het nieuws terug.
De manager van Van Lexmond zegt tegen NU.nl de geruchten ‘een beetje jammer’ te vinden. ‘’Als twee mensen samen iets gaan eten, betekent dit niet dat ze meteen een relatie hebben. Als het echt waar zou zijn, dan zouden ze er zelf wel mee naar buiten komen.’’
Het managment van Van Lexmond ontkende het gerucht al eerder.
quote:
Bij sommige celebs weet ik gewoon niet in welk topic ik het moet plaatsen: match! of Scheiding! Had even gemist dat ons Liekje een eigen topic had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Lieke is weer eens verliefd. Geen ster, wel lekker rijk met een leuk grachtenpandje.
Lieke van Lexmond voelt vlinders
van onze redactie
AMSTERDAM -
Lieke van Lexmond is weer verliefd. De gelukkige is een 35-jarige vastgoedhandelaar.
Lieke is als een blok gevallen voor Bas van Veggel. "We hebben elkaar een tijd geleden ontmoet. We hebben het super leuk. Hij is ook echt mijn maatje", zegt een dolverliefde Lieke tegen RTL Boulevard.
Lieke en haar nieuwe vlam zijn niet bij elkaar weg te slaan. "Ik heb inmiddels een eigen setje sleutels. Ik ben vaak bij hem thuis. Bas woont in een mooi Amsterdams grachtenpand."
De beste jongen
quote:Van Veggel is de zoon van vastgoedmiljonair Hans van Veggel. Quote schat zijn vermogen op driehonderd miljoen euro.
De vader heeft mogelijk 300 miljoen. Zoonlief zal daar nog niet zijn denk ik zo. Of is hij slechts een stepping stone voor Lieke?quote:
Die heeft vast geen 300 miljoen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieke dus niet meer achterop de scooter bij haar manager trouwens?
Verdwaald?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef ntm het volgende:
Ja het is weer zo ver heDe zoon van een miljonair, maar natuurlijk
In dit geval hoef je er in elk geval niet meer aan te twijfelen hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Soms denk ik dat dit soort vrouwen het erom doen
Het zal vast, hoor, en wellicht ben ik effe wat naïef, maar is het nu echt zo dat Lieke zo'n golddigger is of bevestigt men elkaar steeds?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval hoef je er in elk geval niet meer aan te twijfelen hoor
Lieke heeft alleen maar zeer vermogende vriendjes, dat is echt geen toeval meer.
Het punt is meer dat je eeerst getrouwd moet zijn of iemand met een testament moet hebben met zoveel geld voordat je er wat aan hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Likje van Sexmond heeft weer een nieuwe geldbron aangeboord.
Wel handig hoor, een rijke man die je etentjes betaaltquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het punt is meer dat je eeerst getrouwd moet zijn of iemand met een testament moet hebben met zoveel geld voordat je er wat aan hebt.
Waarschijnlijk kent het arme schaap de AH niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel handig hoor, een rijke man die je etentjes betaalt
Misschien zou je dan gewoon wat mentale training moeten doorstaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij sommige celebs weet ik gewoon niet in welk topic ik het moet plaatsen: match! of Scheiding! Had even gemist dat ons Liekje een eigen topic had.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef theunderdog het volgende:
Het is altijd wel grappig dat mensen gaan denken dat die rijke vent het niet doorheeft dat Lieke alleen voor het geld gaat.
Natuurlijk heeft die dat wel door, maar Lieke is nu eenmaal een lekker wijf.
Ik zou er voor haar zijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
maar je zou haar nog steeds doen hè?
quote:
Ik ben al heel hard bezig om geld te verdienen met Bitcoins zodat ik rijk ben en ze me eindelijk een keer ziet staan.quote:
Mijn post serieus nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien zou je dan gewoon wat mentale training moeten doorstaan.
Lullige/provocerende opmerkingen op fok serieus nemen.....
That's the spirit!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al heel hard bezig om geld te verdienen met Bitcoins zodat ik rijk ben en ze me eindelijk een keer ziet staan.
D'r laatste paar scharrels bevestigen dat ook wel een béétje, toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Smallish het volgende:
[..]
Het zal vast, hoor, en wellicht ben ik effe wat naïef, maar is het nu echt zo dat Lieke zo'n golddigger is of bevestigt men elkaar steeds?
GOOOOOOOOOOOO Scorpiequote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog 299 miljoen 980 duizend euro te gaan en dan is ze van mij!!
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Nog 299 miljoen en 980 duizend euro verwijderd dus voordat jij een eigen Lieke-topic krijgt hier in SHOquote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog 299 miljoen en 980 duizend euro verwijderd dus voordat jij een eigen Lieke-topic krijgt hier in SHO
Pas op, nog even en je komt in Box-3 terecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van wie ze uiteindelijk ook weer scheidde.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien doet Lieke tussendoor nog even een arme sloeber als Scorpio omdat ze "even genoeg heeft van omhooggevallen vermogende mannen" en eindelijk "een man die lekker gewoon is" wil daten, net zoals Liz Taylor met haar bouwvakkert.
Toen ze oud en verlept was, zo'n twee weken na de bruiloft oid.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Van wie ze uiteindelijk ook weer scheidde.
Godverquote:Op donderdag 28 november 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toen ze oud en verlept was, zo'n twee weken na de bruiloft oid.
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-nog-getrouwd.htmlquote:Nieuwe liefde Lieke van Lexmond nog getrouwd
Lieke van Lexmond heeft een relatie met een getrouwde man. Bas van Veggel en zijn vrouw zijn al twee jaar uit elkaar, maar nog niet gescheiden.
Foto: ANP
Dat laat de manager van de actrice weten aan RTL Boulevard.
"Bas en zijn ex zijn al zeker twee jaar uit elkaar, maar waarschijnlijk nog niet officieel op papier", aldus de manager.
De actrice onthulde woensdag verliefd te zijn op de vastgoedhandelaar en zelfs al een sleutelbos te hebben van zijn huis.
"Bas en ik hebben het super leuk. Hij is ook echt mijn maatje", aldus Van Lexmond.
De actrice had eerder relaties met Mark van Eeuwen en Jurriaan Oerlemans.
Voor dit soort liefdescarrierevrouwen zijn mannen dan ongeacht wat er uit hun mond komt totaal inwisselbaar als het A- even niet zo loopt als mevrouw wil en B- er iemand anders langskomt die de problemen van huidige relatie niet lijkt te hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van wie ze uiteindelijk ook weer scheidde.
Dat snap ik al helemaal niet. Dat je moeite hebt met breuken tussen mensen kan ik nog begrepen, maar als je een chronisch gebrek aan ruggengraat hebt wordt dat toch wel ondervangen door iets als, I dunno, zelfrespect?!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:01 schreef Mariposas het volgende:
Net als haar vorige vriend is ook haar huidige vriend nog officieel getrouwd.
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-nog-getrouwd.html
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Iets te toevallig allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r laatste paar scharrels bevestigen dat ook wel een béétje, toch?
Die Jurriaan Oerlemans, pornokoning en miljonair
Matthias Scholten, RTL-topman en rijk
Frank Wisse, d'r manager en vermogend
En nu deze jongen, die geen BN-er is maar héél toevallig wel zoon van een miljonair.
Lieke en Tatjana hebben het tot een kunst verheven
Dat beslis jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef flyguy het volgende:
[..]
Lieke is echt geen bijzonder mooie vrouw...
Ik zou er idd voor passen. Lijkt me een enorme sufkut en die kop staat me niet aan. Haar ellebogen zal ik vanaf heden extra goed bekijkenquote:
Dat maakt het zo leuk!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Er zijn veel mooiere vrouwen dan Lieke en ze heeft nogal een aparte neus.
Maar er zijn ook veel knappere vrouwen dan Marjolein Keuning . Maar toch vind ik haar echt iets hebben.
[ afbeelding ]
Houding ookquote:
Aaawww arme Liekequote:Van Lexmond baalt van gedoe rond nieuwe liefde
Lieke van Lexmond baalt van alle verhalen die naar buiten komen over haar nieuwe geliefde, vastgoedhandelaar Bas van Veggel.
Verschillende media meldden afgelopen week dat Van Veggel nog getrouwd is.
"Het is jammer dat allerlei dingen worden aangenomen zonder dat de waarheid eer wordt aangedaan", reageert de presentatrice in De Telegraaf.
Eerder liet ze al weten dat Van Veggel en zijn vrouw al anderhalf jaar uit elkaar zijn en sinds kort officieel gescheiden.
De 31-jarige Van Lexmond vindt het af en toe 'heel oneerlijk' wat er wordt beweerd. "Ik kan niet tegen onrecht."
Door: Novum
Geldt dat niet voor bijna alle BNérs? En als het niet de Quote is, dan wel iemand die van adel is zoals Nance.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef hunter2011 het volgende:
Is Lieke vergelijkbaar met Tatjana, zoeken ze allebei hun relaties uit de Quote?
Ohjee, ik mag voor Bas hopen dat er een mooi Amsterdams grachtenpand voor terug komt, want anders is hij Lieke ook kwijt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Lieke en haar nieuwe vlam zijn niet bij elkaar weg te slaan. "Ik heb inmiddels een eigen setje sleutels. Ik ben vaak bij hem thuis. Bas woont in een mooi Amsterdams grachtenpand."
quote:Liefdesnestje Lieke en Bas te koop
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO'S - De woning waar Lieke van Lexmond praktisch samenwoont met Bas van Veggel, staat te koop voor bijna 1,6 miljoen euro.
Het Amsterdamse grachtenpand van Bas staat sinds dinsdag te koop, schrijft website bekendeburen.nl (foto's).
Het 'liefdesnestje' heeft een totale woonoppervlakte van 204 vierkante meter, telt vijf slaapkamers en drie slaapkamers. Het hele pand, dat de vastgoedhandelaar in 2007 kocht, is in 2008 gerenoveerd en is een rijksmonument
Lieke onthulde eind november aan RTL Boulevard dat ze zich erg thuis voelde in het grachtenpand. "Ik heb inmiddels een eigen setje sleutels. Ik ben vaak bij hem thuis."
Sinds Bas duidelijk te horen heeft gekregen van Lieke dat het hun huis is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Smallish het volgende:
Sinds wanneer is dat liefdesnestje van hen samen?
Sinds de exvrouw moest opzouten natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Smallish het volgende:
Sinds wanneer is dat liefdesnestje van hen samen?
O ja, toen zij dat setje sleutels kreeg, natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Sinds Bas duidelijk te horen heeft gekregen van Lieke dat het hun huis is.
O ja, toen zij dat setje sleutels inleverde, natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sinds de exvrouw moest opzouten natuurlijk!
Oh, Lieke heeft ook altijd pech.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij blijkt minder rijk te zijn want hij lijkt zijn ex niet te kunnen uitkopen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:45 schreef Smallish het volgende:
[..]
O ja, toen zij dat setje sleutels kreegvroeg, natuurlijk!
quote:di 18 mrt 2014, 10:46
'Een kindje is meer dan welkom'
Lieke van Lexmond: 'Bas geeft mij het gevoel van thuiskomen'
van onze redactie
Lieke van Lexmond is nog nooit zo gelukkig geweest als nu. En daar heeft haar vriend Bas van Veggel álles mee te maken.
Volgens 32-jarige actrice en presentatrice valt nu alles op zijn plaats en denkt zij zelfs aan het krijgen van kinderen met haar Bas...
"Wat mij betreft is het helemaal goed, ik ben op mijn allergelukkigst," vertelt Lieke aan Veronica Magazine. "Wat wij hebben is met niks te vergelijken, het geeft het gevoel van thuiskomen. Het is nooit beter geweest."
Daarom durft ze hardop te zeggen dat ze zelfs denken aan een baby. "Mijn zus heeft twee kinderen en die zijn alles voor mij. Ik denk dat ik het zelf zou kunnen, dus een kindje is meer dan welkom. Het lijkt me een ongelooflijk mooi avontuur."
Lieke onthulde in november dat ze tot over haar oren verliefd is op de 35-jarige vastgoedhandelaar. Ze had eerder relaties met muzikant Jeroen Rietbergen en acteur Mark van Eeuwen.
En dan is dit de alimentatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lexmond-zwanger.html
Lieke toch, je bent over een jaar weg bij die gast
Kun je het wel aan scorpie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lexmond-zwanger.html
Lieke toch, je bent over een jaar weg bij die gast
Ik bedoelde eigenlijk de relatiequote:
Met wie zou ze dan meelezen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:44 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel een haakneus.
Ik hoop dat ze meeleest.
neemt ze in elk geval genoeg alimentatie mee voor dat mormel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het er moeilijk meestraks moet ik haar en dat bastaardkind gaan onderhouden
En dat mormel herinnert mij er iedere keer weer aan dat ik niet Lieke's eerste wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Ole het volgende:
[..]
neemt ze in elk geval genoeg alimentatie mee voor dat mormel.
Hier kreeg ik een onsmakelijke gedachte bij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
Driekwart jaar samen en vier maanden zwanger. Wow, die laat er geen gras over groeien.
Ze hebben haast ! Ongelooflijk hèquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
Driekwart jaar samen en vier maanden zwanger. Wow, die laat er geen gras over groeien.
Ja hoi.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien doet Lieke tussendoor nog even een arme sloeber als Scorpio omdat ze "even genoeg heeft van omhooggevallen vermogende mannen" en eindelijk "een man die lekker gewoon is" wil daten, net zoals Liz Taylor met haar bouwvakkert.
quote:
Je blijft maar over de kale poes posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het er moeilijk meestraks moet ik haar en dat bastaardkind gaan onderhouden
Al ben ik natuurlijk wel een welvarende zoon van een bouwvakkert.quote:
Dat móet een ongelukje zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
per ongeluk expres de pil vergeten. Gebeurt wel vaker.quote:
Ook bij mensen met een haakneusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
per ongeluk expres de pil vergeten. Gebeurt wel vaker.
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TTquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TT
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TT
En waar moeten we haar verder van kennenquote:
Ik ken haar eigenlijk alleen van GTST, maar dat is ook al eeuwen geleden volgens mij. Ik dacht dat ze daar stopte om haar carriere verder en op andere gebieden te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En waar moeten we haar verder van kennen![]()
Ze heeft zich wel mooi ontwikkeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van GTST, maar dat is ook al eeuwen geleden volgens mij. Ik dacht dat ze daar stopte om haar carriere verder en op andere gebieden te ontwikkelen.
Jurylid bij so you think you can dancequote:
Ze is inmiddels wel uitrgewoond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Een woonprogramma mede gepresenteerd.
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Jurylid bij so you think you can dance
verder weet ik het ook niet.
Slechte woordgrappen zijn je lust en je leven.quote:
Ik leef ervan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen zijn je lust en je leven.
Bij Everybody dance now, een soort slechte versie van SYTYCD.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is echt een hele rare pose. Wat is ze aan het doen? Sexy squatten tegen een rots als Romeinse koningin?quote:
Het interesseert mij niets wat ze daar aan het doen is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dit is echt een hele rare pose. Wat is ze aan het doen? Sexy squatten tegen een rots als Romeinse koningin?
Expeditie Poolcirkel ofzo, toch?quote:
Ik ben toch benieuwd hoeveel exemplaren ze van dit godsgruwelijk lelijke ding hebben verkocht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.
Zo hebben ze dit armbandje:
[ afbeelding ]
Prijs? ¤30.008,-
Laat staan wat die belachelijke prijs goedpraatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoeveel exemplaren ze van dit godsgruwelijk lelijke ding hebben verkocht.
Ik snap ook niet dat die kerels hierin meegaan hoor. Zijn ze nou echt zo blind dat ze niet doorhebben dat het niet om hun te doen is maar hun geld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:38 schreef Scorpie het volgende:
http://glamora.ma/2014/04/liekje_van_lexmond_krijgt_milj.html
Lieke, wat doe je, ben je dan echt zo`n golddigger
Als je het gratis bij de Kruidvat bij aankoop van drie producten zou krijgen zou ik het ook gelovenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.
Zo hebben ze dit armbandje:
[ afbeelding ]
Prijs? ¤30.008,-
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:12 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ah, Lieke heeft Bas van Veggel gestrikt. Eersteklas product uit Wassenaar Zuid met een heul gefortuneerde pappie, zat op het Rijnlands. Heeft waarschijnlijk heel hard moeten buffelen voor zijn centjes en het woord kruiwagen moet nog in zijn woordenboek worden gezet. Ik hoop dat hij, mochten ze ooit gaan trouwen, de huwelijkse voorwaarden niet vergeet. Peace.
Pussy power.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels hierin meegaan hoor. Zijn ze nou echt zo blind dat ze niet doorhebben dat het niet om hun te doen is maar hun geld?
Dat bepaalde vrouwen louter op mannen met geld uit zijn, wordt dan ook doorgaans verondersteld door vrouwen die zelf minder gefortuneerd hun ambities waarmaken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom je elke keer een kerel met geld aan de haak moet slaan. Waar heb je al dat geld nou voor nodig? Als je 1 x per jaar op vakantie kan, wat leuke dingen van je salaris kan doen en de rekeningen kan betalen is het toch prima?
quote:
Nee! Nee! NEEEEE!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Gebeurt in Afrika wel vaker.quote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Unconditional Parenting en Attached Parenting. Dat je kinderen tot hun 18e bij je in de slaapkamer liggen. Het liefst met z'n zessen op een groot matras op de grond. En uiteraard tot hun 12e nog in de draagdoek mee.![]()
Ja eh Sunshine... eh... eh... dat vind JIJ!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom je elke keer een kerel met geld aan de haak moet slaan. Waar heb je al dat geld nou voor nodig? Als je 1 x per jaar op vakantie kan, wat leuke dingen van je salaris kan doen en de rekeningen kan betalen is het toch prima?
quote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Unconditional Parenting en Attached Parenting. Dat je kinderen tot hun 18e bij je in de slaapkamer liggen. Het liefst met z'n zessen op een groot matras op de grond. En uiteraard tot hun 12e nog in de draagdoek mee.![]()
/chargeren
Tuurlijk is geld prettig, maar aan de andere kant zo uk het ook behoorlijk saai vinden om genoeg geld te hebben zodat ik niet meer hoef te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 17:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja eh Sunshine... eh... eh... dat vind JIJ!
Ik kan best wel wat dingen bedenken waar ik dat geld voor nodig hebEn Lieke kan dat blijkbaar ook heel goed
Zo moeilijk is het toch niet? Huis, auto, vakantie, nog een vakantie en nog een, kleren, eten, vakantie, kleren, personal trainer, nieuwe bank, nieuwe televisie, nog maar eens een auto, de tuin... laten we de tuin niet vergeten... en de baby! Wat kost een baby wel niet, vandaag de dag? Kleren voor de baby. Een vakantie voor de baby. Een personal trainer voor de baby, want je wilt niet dat de baby uit vorm raakt. Een kok voor de baby, ook geen slecht idee. Weer eens een nieuwe bank, want de baby heeft eroverheen gekotst. Een binnenhuisarchitect, omdat het zo moeilijk is om de goede kleur bank te kiezen. Nieuwe televisie, omdat de binnenhuisarchitect het zegt. Nieuwe tuin. Gezeik - meteen een nieuw huis, plus een nieuwe tuin, en alles nieuw (kleren, auto, enzovoort).
Geld is fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |