Dat móet een ongelukje zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
Driekwart jaar samen en vier maanden zwanger. Wow, die laat er geen gras over groeien.
per ongeluk expres de pil vergeten. Gebeurt wel vaker.quote:
Ook bij mensen met een haakneusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
per ongeluk expres de pil vergeten. Gebeurt wel vaker.
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TTquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TT
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de dubbele bodem in mijn TT
En waar moeten we haar verder van kennenquote:
Ik ken haar eigenlijk alleen van GTST, maar dat is ook al eeuwen geleden volgens mij. Ik dacht dat ze daar stopte om haar carriere verder en op andere gebieden te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En waar moeten we haar verder van kennen![]()
Ze heeft zich wel mooi ontwikkeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van GTST, maar dat is ook al eeuwen geleden volgens mij. Ik dacht dat ze daar stopte om haar carriere verder en op andere gebieden te ontwikkelen.
Jurylid bij so you think you can dancequote:
Ze is inmiddels wel uitrgewoond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Een woonprogramma mede gepresenteerd.
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Jurylid bij so you think you can dance
verder weet ik het ook niet.
Slechte woordgrappen zijn je lust en je leven.quote:
Ik leef ervan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen zijn je lust en je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |