quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:45 schreef Smallish het volgende:
[..]
O ja, toen zij dat setje sleutels kreegvroeg, natuurlijk!
quote:di 18 mrt 2014, 10:46
'Een kindje is meer dan welkom'
Lieke van Lexmond: 'Bas geeft mij het gevoel van thuiskomen'
van onze redactie
Lieke van Lexmond is nog nooit zo gelukkig geweest als nu. En daar heeft haar vriend Bas van Veggel álles mee te maken.
Volgens 32-jarige actrice en presentatrice valt nu alles op zijn plaats en denkt zij zelfs aan het krijgen van kinderen met haar Bas...
"Wat mij betreft is het helemaal goed, ik ben op mijn allergelukkigst," vertelt Lieke aan Veronica Magazine. "Wat wij hebben is met niks te vergelijken, het geeft het gevoel van thuiskomen. Het is nooit beter geweest."
Daarom durft ze hardop te zeggen dat ze zelfs denken aan een baby. "Mijn zus heeft twee kinderen en die zijn alles voor mij. Ik denk dat ik het zelf zou kunnen, dus een kindje is meer dan welkom. Het lijkt me een ongelooflijk mooi avontuur."
Lieke onthulde in november dat ze tot over haar oren verliefd is op de 35-jarige vastgoedhandelaar. Ze had eerder relaties met muzikant Jeroen Rietbergen en acteur Mark van Eeuwen.
En dan is dit de alimentatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lexmond-zwanger.html
Lieke toch, je bent over een jaar weg bij die gast
Kun je het wel aan scorpie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lexmond-zwanger.html
Lieke toch, je bent over een jaar weg bij die gast
Ik bedoelde eigenlijk de relatiequote:
Met wie zou ze dan meelezen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:44 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel een haakneus.
Ik hoop dat ze meeleest.
neemt ze in elk geval genoeg alimentatie mee voor dat mormel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het er moeilijk meestraks moet ik haar en dat bastaardkind gaan onderhouden
En dat mormel herinnert mij er iedere keer weer aan dat ik niet Lieke's eerste wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Ole het volgende:
[..]
neemt ze in elk geval genoeg alimentatie mee voor dat mormel.
Hier kreeg ik een onsmakelijke gedachte bij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
Driekwart jaar samen en vier maanden zwanger. Wow, die laat er geen gras over groeien.
Ze hebben haast ! Ongelooflijk hèquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Toeps het volgende:
Driekwart jaar samen en vier maanden zwanger. Wow, die laat er geen gras over groeien.
Ja hoi.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien doet Lieke tussendoor nog even een arme sloeber als Scorpio omdat ze "even genoeg heeft van omhooggevallen vermogende mannen" en eindelijk "een man die lekker gewoon is" wil daten, net zoals Liz Taylor met haar bouwvakkert.
quote:
Je blijft maar over de kale poes posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het er moeilijk meestraks moet ik haar en dat bastaardkind gaan onderhouden
Al ben ik natuurlijk wel een welvarende zoon van een bouwvakkert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |