Kan dat wel inschatten. Net als dat de spleet van Inge Schrama waarschijnlijk wel mooi is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef static het volgende:
[..]
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:Ook zeker niet verkeerd maar dit heeft Lieke nog niet overtroffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.
Ja, met liefde, retard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Wat sta jij er weer ver boven zeg.
static op zijn verjaardag aan het rappen.quote:
Wat heeft ze gedaan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze heeft GTST voor mij verpest dus ja, issues.
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze engquote:Op maandag 1 april 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
En mannen willen ook nooit een rijke vrouw.
Maar ja alsof je iemand erop uit kiest om verliefd op te zijn. Er van uitgaande dat Lieke dat is natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze eng![]()
Mannen daten down, vrouwen daten up
(schopje R&P)
Ik heb er mee leren leven.quote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen vallen nou eenmaal op mannen die dominant/status of veel geld hebben.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
Dit dus. Kijk Hind bijvoorbeeld was wel echt duidelijk een gevalletje golddiger, maar deze man ziet er wel goed uit en Lieke heeft ook een goede carrière dus snap niet wat er zo raar aan is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:46 schreef Luxuriate het volgende:
Begrijp nooit wat hier zo opmerkelijk aan is, dit soort berichten. Zo'n vrouw heeft een succesvolle loopbaan op de televisie en zal hier ook naar verdienen. Zij bevindt zich nu eenmaal in dat milieu, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je mannen in dezelfde wereld tegenkomt c.q. met eenzelfde carrière. Zie je wel vaker, acteurs met actrices en noem het maar op. Niet altijd natuurlijk, maar op zich wel logisch. Kan ook best begrijpen dat jij je aangetrokken voelt tot mensen (mannen) die een soortgelijk leven hebben. Misschien opmerkelijker dat ze haar relaties niet ontzettend lang vasthoudt, maar ik ken haar en haar privéleven niet dus ja, maakt niet zo uit verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |