Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Menen die haten op Lieke.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Gedrag en omgang met andere mensen. Volgens mij heeft zo'n serie als gtst meer invloed op je dan je lief is.
Is gewoon een vies lomp-gebouwd wijf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......
Wat een issues.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lieke van Lexmond, vuile golddigger met haar graftakgezicht...
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Wat probeer je nu aan te tonen met die foto?
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, maar steeds als ik haar zie blijven mijn ogen steken op die brede schouders en dat rare neusje.......
Denk niet dat ze daarop doelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.
[..]
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.
Even gegoogeld: Ze is 1.87m lang. Net zo lang als mij. Vind ik juist aantrekkelijk vergeleken vrouwen van 1,60-1,70.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Is gewoon een vies lomp-gebouwd wijf.Ik weet zeker dat ze ook een gore kut heeft.
Ik heb het niet over die schoudervulling, die heeft ze overigens ook niet nodig...eruithalen is een betere optiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.
[..]
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.
Ze is niet eens echt dik. Gewoon heel lomp gebouwd, met o.a. brede schouders. Erg onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef sherezade het volgende:
best wel lomp ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maarja ik verwacht vast wel weer een opmerking van de standaard nederlandse vrouw hier met maat 42 , die Lieke helemaal geweldig vind en dat het beter is dan de graatmagere popjes
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ze is niet eens echt dik. Gewoon heel lomp gebouwd, met o.a. brede schouders. Erg onaantrekkelijk.
Ik heb helemaal niets te klagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
nou dan had ze gisteren zeker ook een verkeerde jurk aan, jeetje zeg!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet wat er zo geweldig aan haar is, ik zag haar gisteren ff voorbij komen op tv...jeetje wat heeft zij een ouwe kop voor haar leeftijd
[ afbeelding ]
Dan moet je niet teveel BN'ers afwerken denk ik. Smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net als Gert gewoon alle smaken wil proeven.
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze ook een gore kut heeft.
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te klagen.
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.
Heb jij die dan gezien? En als dat zo is, nou en?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |