Misschien zou je dan gewoon wat mentale training moeten doorstaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij sommige celebs weet ik gewoon niet in welk topic ik het moet plaatsen: match! of Scheiding! Had even gemist dat ons Liekje een eigen topic had.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef theunderdog het volgende:
Het is altijd wel grappig dat mensen gaan denken dat die rijke vent het niet doorheeft dat Lieke alleen voor het geld gaat.
Natuurlijk heeft die dat wel door, maar Lieke is nu eenmaal een lekker wijf.
Ik zou er voor haar zijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
maar je zou haar nog steeds doen hè?
quote:
Ik ben al heel hard bezig om geld te verdienen met Bitcoins zodat ik rijk ben en ze me eindelijk een keer ziet staan.quote:
Mijn post serieus nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien zou je dan gewoon wat mentale training moeten doorstaan.
Lullige/provocerende opmerkingen op fok serieus nemen.....
That's the spirit!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al heel hard bezig om geld te verdienen met Bitcoins zodat ik rijk ben en ze me eindelijk een keer ziet staan.
D'r laatste paar scharrels bevestigen dat ook wel een béétje, toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Smallish het volgende:
[..]
Het zal vast, hoor, en wellicht ben ik effe wat naïef, maar is het nu echt zo dat Lieke zo'n golddigger is of bevestigt men elkaar steeds?
GOOOOOOOOOOOO Scorpiequote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog 299 miljoen 980 duizend euro te gaan en dan is ze van mij!!
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Nog 299 miljoen en 980 duizend euro verwijderd dus voordat jij een eigen Lieke-topic krijgt hier in SHOquote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog 299 miljoen en 980 duizend euro verwijderd dus voordat jij een eigen Lieke-topic krijgt hier in SHO
Pas op, nog even en je komt in Box-3 terecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van wie ze uiteindelijk ook weer scheidde.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien doet Lieke tussendoor nog even een arme sloeber als Scorpio omdat ze "even genoeg heeft van omhooggevallen vermogende mannen" en eindelijk "een man die lekker gewoon is" wil daten, net zoals Liz Taylor met haar bouwvakkert.
Toen ze oud en verlept was, zo'n twee weken na de bruiloft oid.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Van wie ze uiteindelijk ook weer scheidde.
Godverquote:Op donderdag 28 november 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toen ze oud en verlept was, zo'n twee weken na de bruiloft oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |