Ambitie en zakelijke ambities zijn niet helemaal hetzelfde vind ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.
Verder is het jammer dat vrouwen zo snel golddigger worden genoemd. Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser. Ik ook. Niet om het geld, maar omdat ambitie en succes aantrekkelijke factoren zijn, ervan uitgaande dat een dergelijk heerschap dat waarschijnlijk meer heeft dan een glazenwasser..
Sorry tong, generatiekloof.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef tong80 het volgende:
"Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
Ze neuken pas sinds kort en de miljonair wil weten of ze wel zaad slikt.
Wat bedoel jequote:
Word tegenwoordig in de koelkast gezet voor later als ze weer trek heeft. Of de hond krijgt het.quote:
Lieke is klaar met de inzage in de boekhouding. Die beviel dus de bevestiging kon naar buiten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Deckard het volgende:
Bevestigd door de redactie, dan moet het wel goed komen.
Wie heeft het over kinkyquote:
Verstrooide oude manquote:
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Verstrooide oude man
Wat ik bedoel is dat vrouwen die geen zaad slikken pot zijn volgens de hedendaagse maatstaven. Wellicht overdrijf ik een beetje.
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.
Ja werken in een kledingszaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.
Nu kleed je het wel erg bont aan.quote:
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zat ooit een Erika-grap in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke ziet het leven zonnig in"
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
Wat dat betreft is het net Gordonquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
e laatste keer dat schoudervullingen in de mode waren is alweer bijna 30 jaar geleden ;')quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.
[..]
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.
Die is goed opgedroogdquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Wat een slettebak.
Trouwens, Scholten is verdomd veel veranderd door de jaren heen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
quote:RTL-baas verbijsterd over geruchten Lieke van Lexmond
Matthias Scholten zegt dat het 'absolute onzin' is dat hij een relatie met Lieke van Lexmond zou hebben.
Foto: ANP De RTL-baas is verbijsterd over de geruchten die RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde dinsdag bracht. ''Hier klopt helemaal niets van. Het enige wat klopt, is dat ik een kleine dip in mijn huwelijk heb gehad. Maar het gaat juist de goede kant weer op'', zegt Scholten tegen Story.
Verlinde zei eerder tegen Q Music dat een bron binnen RTL gezegd zou hebben dat de relatie 'nog erg pril was' en dat de twee 'elkaar aan het aftasten zijn'.
Verwijderd
Aanvankelijk bracht RTL Boulevard het nieuws prominent op de eigen website, maar later werd het bericht verwijderd. Verlinde kwam ook later in het programma niet meer op het nieuws terug.
De manager van Van Lexmond zegt tegen NU.nl de geruchten ‘een beetje jammer’ te vinden. ‘’Als twee mensen samen iets gaan eten, betekent dit niet dat ze meteen een relatie hebben. Als het echt waar zou zijn, dan zouden ze er zelf wel mee naar buiten komen.’’
Het managment van Van Lexmond ontkende het gerucht al eerder.
quote:
Bij sommige celebs weet ik gewoon niet in welk topic ik het moet plaatsen: match! of Scheiding! Had even gemist dat ons Liekje een eigen topic had.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Lieke is weer eens verliefd. Geen ster, wel lekker rijk met een leuk grachtenpandje.
Lieke van Lexmond voelt vlinders
van onze redactie
AMSTERDAM -
Lieke van Lexmond is weer verliefd. De gelukkige is een 35-jarige vastgoedhandelaar.
Lieke is als een blok gevallen voor Bas van Veggel. "We hebben elkaar een tijd geleden ontmoet. We hebben het super leuk. Hij is ook echt mijn maatje", zegt een dolverliefde Lieke tegen RTL Boulevard.
Lieke en haar nieuwe vlam zijn niet bij elkaar weg te slaan. "Ik heb inmiddels een eigen setje sleutels. Ik ben vaak bij hem thuis. Bas woont in een mooi Amsterdams grachtenpand."
De beste jongen
quote:Van Veggel is de zoon van vastgoedmiljonair Hans van Veggel. Quote schat zijn vermogen op driehonderd miljoen euro.
De vader heeft mogelijk 300 miljoen. Zoonlief zal daar nog niet zijn denk ik zo. Of is hij slechts een stepping stone voor Lieke?quote:
Die heeft vast geen 300 miljoen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieke dus niet meer achterop de scooter bij haar manager trouwens?
Verdwaald?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef ntm het volgende:
Ja het is weer zo ver heDe zoon van een miljonair, maar natuurlijk
In dit geval hoef je er in elk geval niet meer aan te twijfelen hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Soms denk ik dat dit soort vrouwen het erom doen
Het zal vast, hoor, en wellicht ben ik effe wat naïef, maar is het nu echt zo dat Lieke zo'n golddigger is of bevestigt men elkaar steeds?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval hoef je er in elk geval niet meer aan te twijfelen hoor
Lieke heeft alleen maar zeer vermogende vriendjes, dat is echt geen toeval meer.
Het punt is meer dat je eeerst getrouwd moet zijn of iemand met een testament moet hebben met zoveel geld voordat je er wat aan hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Likje van Sexmond heeft weer een nieuwe geldbron aangeboord.
Wel handig hoor, een rijke man die je etentjes betaaltquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het punt is meer dat je eeerst getrouwd moet zijn of iemand met een testament moet hebben met zoveel geld voordat je er wat aan hebt.
Waarschijnlijk kent het arme schaap de AH niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel handig hoor, een rijke man die je etentjes betaalt
Misschien zou je dan gewoon wat mentale training moeten doorstaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij sommige celebs weet ik gewoon niet in welk topic ik het moet plaatsen: match! of Scheiding! Had even gemist dat ons Liekje een eigen topic had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |