gadver die wilt nu daar overheen kruipenquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Die heeft dus meer ballen tegen d'r keel gehad dan Boris Becker tegen zijn tennisracket.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Gadverdamme.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En er dan ook gewoon op ingaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Het komt ook doordat zij eerder in aanraking komen met "zo iemand" dan "wij".quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser.
Vriend van me is met haar naar Concert in Parijs geweest van Madonna. Hij werkt in de muziek. En vond het een heldenwijf. Ik vind haar op tv ook leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
Waarom kiest een knappe miljonair een klomp vlees van 185 centimeter met bouwvakkerslijf en haakneus ?
Dat zal toch wel meevallen? Ik heb altijd het idee dat vrouwen/meisjes een minderwaardigheidscomplex krijgen van al die afgebeelde modellen in tijdschriften en op tv terwijl ze zouden moeten weten dat de gemiddelde gezonde Hollandse man echt niet zit te wachten op een tandenstoker en dat ideaalbeeld veelal wordt neergezet door de mode-industrie en al zijn papegaaien w.o. dus programma's zoals RTL Boulevard en de aangeschoven huppelkutjes die zich 'royal/showbizz' kenners' noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Welkom in dit subforum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Normale vrouwen met een haakneus misschienquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normale vrouwen met een haakneus misschien
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te maken
Die linkse heeft een eng hooft.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zelf zo afgeven op Linda de Mol, maar wel ff een getrouwde man hosselen.quote:di 16 apr 2013, 11:18
Relatie Lieke van Lexmond bevestigd van onze redactie
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond heeft sinds kort een relatie met RTL-topman Matthias Scholten.
Dat heeft een bron binnen RTL bevestigd aan RTL Boulevard. "Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
De geruchten over de romance tussen Lieke en Matthias gaan al maanden de ronde. Afgelopen zomer werden de twee al gespot op het feesteiland Ibiza en sindsdien zouden de vermeende tortelduifjes het erg gezellig hebben samen. Eind maart werd bekend dat Matthias, die in het verleden het programma Over de rooie presenteerde, gaat scheiden van zijn vrouw.
Ambitie en zakelijke ambities zijn niet helemaal hetzelfde vind ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.
Verder is het jammer dat vrouwen zo snel golddigger worden genoemd. Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser. Ik ook. Niet om het geld, maar omdat ambitie en succes aantrekkelijke factoren zijn, ervan uitgaande dat een dergelijk heerschap dat waarschijnlijk meer heeft dan een glazenwasser..
Sorry tong, generatiekloof.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef tong80 het volgende:
"Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
Ze neuken pas sinds kort en de miljonair wil weten of ze wel zaad slikt.
Wat bedoel jequote:
Word tegenwoordig in de koelkast gezet voor later als ze weer trek heeft. Of de hond krijgt het.quote:
Lieke is klaar met de inzage in de boekhouding. Die beviel dus de bevestiging kon naar buiten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Deckard het volgende:
Bevestigd door de redactie, dan moet het wel goed komen.
Wie heeft het over kinkyquote:
Verstrooide oude manquote:
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:47 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Verstrooide oude man
Wat ik bedoel is dat vrouwen die geen zaad slikken pot zijn volgens de hedendaagse maatstaven. Wellicht overdrijf ik een beetje.
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn goed ingevoerden bronnen likken ze heerlijk aan de pot.
Ja werken in een kledingszaak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens mij staan die bronnen van jou al een paar jaar stofanalyses uit te voeren.
Nu kleed je het wel erg bont aan.quote:
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zat ooit een Erika-grap in.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Yolanthe is echt superlekker als ze wat dikker is (stuk dikker dan hier). God, wat een neukbaar lichaam heeft ze dan.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke ziet het leven zonnig in"
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
Wat dat betreft is het net Gordonquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Binnenkort dus weer talloze interviews:
"Lieke nog nooit zo gelukkig als met nieuwe liefde"
"Lieke vindt open relatie belangrijk"
"Lieke is hard aan het werk in relatie"
"Lieke gespot zonder nieuwe liefde"
"Lieke even klaar met mannen"
"Lieke leert zichzelf echt kennen"
bis
e laatste keer dat schoudervullingen in de mode waren is alweer bijna 30 jaar geleden ;')quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Enkel dat het een mooie vrouw is. Maar dat is denk ik slechts mijn mening.
[..]
Die schoudervulling is mode, en met die neus is niks mis.
Die is goed opgedroogdquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Wat een slettebak.
Trouwens, Scholten is verdomd veel veranderd door de jaren heen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
quote:RTL-baas verbijsterd over geruchten Lieke van Lexmond
Matthias Scholten zegt dat het 'absolute onzin' is dat hij een relatie met Lieke van Lexmond zou hebben.
Foto: ANP De RTL-baas is verbijsterd over de geruchten die RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde dinsdag bracht. ''Hier klopt helemaal niets van. Het enige wat klopt, is dat ik een kleine dip in mijn huwelijk heb gehad. Maar het gaat juist de goede kant weer op'', zegt Scholten tegen Story.
Verlinde zei eerder tegen Q Music dat een bron binnen RTL gezegd zou hebben dat de relatie 'nog erg pril was' en dat de twee 'elkaar aan het aftasten zijn'.
Verwijderd
Aanvankelijk bracht RTL Boulevard het nieuws prominent op de eigen website, maar later werd het bericht verwijderd. Verlinde kwam ook later in het programma niet meer op het nieuws terug.
De manager van Van Lexmond zegt tegen NU.nl de geruchten ‘een beetje jammer’ te vinden. ‘’Als twee mensen samen iets gaan eten, betekent dit niet dat ze meteen een relatie hebben. Als het echt waar zou zijn, dan zouden ze er zelf wel mee naar buiten komen.’’
Het managment van Van Lexmond ontkende het gerucht al eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |