Ik heb helemaal niets te klagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dik niet, inderdaad vrij lomp en grof
nou dan had ze gisteren zeker ook een verkeerde jurk aan, jeetje zeg!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef sherezade het volgende:
Ik snap niet wat er zo geweldig aan haar is, ik zag haar gisteren ff voorbij komen op tv...jeetje wat heeft zij een ouwe kop voor haar leeftijd
[ afbeelding ]
Dan moet je niet teveel BN'ers afwerken denk ik. Smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net als Gert gewoon alle smaken wil proeven.
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze ook een gore kut heeft.
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou nodig? Het slaat ook echt helemaal nergens op.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets te klagen.
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Waarom zou het nergens op slaan?
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel mij maar waarom het wel ergens op slaat? Bedoel je dat ze zich niet wast? Het is gewoon een hele domme opmerking.
Heb jij die dan gezien? En als dat zo is, nou en?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Dat d'r vagina lelijk is. Net zo lelijk en lomp als zijzelf.
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kan dat wel inschatten. Net als dat de spleet van Inge Schrama waarschijnlijk wel mooi is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef static het volgende:
[..]
Want je hebt haar vulva van dichtbij gezien, bestudeerd en gedocumenteerd ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Goor. Is dit toch een heel stuk beter:Ook zeker niet verkeerd maar dit heeft Lieke nog niet overtroffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een sociale werkplaats is dit toch aan het worden.
Ja, met liefde, retard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]Wat sta jij er weer ver boven zeg.
static op zijn verjaardag aan het rappen.quote:
Wat heeft ze gedaan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze heeft GTST voor mij verpest dus ja, issues.
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze engquote:Op maandag 1 april 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
En mannen willen ook nooit een rijke vrouw.
Maar ja alsof je iemand erop uit kiest om verliefd op te zijn. Er van uitgaande dat Lieke dat is natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja of eentje die hoger opgeleid is. Vinden ze eng![]()
Mannen daten down, vrouwen daten up
(schopje R&P)
Ik heb er mee leren leven.quote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef wickedmen het volgende:
Vrouwen vallen nou eenmaal op mannen die dominant/status of veel geld hebben.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Deckard het volgende:
Over een aantal maand zal ze iemand anders wel weer uitzuigen.
Dit dus. Kijk Hind bijvoorbeeld was wel echt duidelijk een gevalletje golddiger, maar deze man ziet er wel goed uit en Lieke heeft ook een goede carrière dus snap niet wat er zo raar aan is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:46 schreef Luxuriate het volgende:
Begrijp nooit wat hier zo opmerkelijk aan is, dit soort berichten. Zo'n vrouw heeft een succesvolle loopbaan op de televisie en zal hier ook naar verdienen. Zij bevindt zich nu eenmaal in dat milieu, dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je mannen in dezelfde wereld tegenkomt c.q. met eenzelfde carrière. Zie je wel vaker, acteurs met actrices en noem het maar op. Niet altijd natuurlijk, maar op zich wel logisch. Kan ook best begrijpen dat jij je aangetrokken voelt tot mensen (mannen) die een soortgelijk leven hebben. Misschien opmerkelijker dat ze haar relaties niet ontzettend lang vasthoudt, maar ik ken haar en haar privéleven niet dus ja, maakt niet zo uit verder.
gadver die wilt nu daar overheen kruipenquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Die heeft dus meer ballen tegen d'r keel gehad dan Boris Becker tegen zijn tennisracket.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Floortje Dessing heeft volgens de verhalen meer leden van haar crew bereden dan Lucky Luke boefjes ving
Gadverdamme.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En er dan ook gewoon op ingaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Dat gaf ze ook gewoon zelf toe in Ranking the Stars, dat ze er wel pap van lust en een uitgebreid boekje had zeg maar. Nu is ze volgens mij nog steeds met Giel ten Bosch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Fiona Hering schijnt er ook zoëen te zijn. Ik weet niet of het óók mensen van haar crew betreft, maar ik heb wel verhalen gelezen over hoe gemakkelijk ze kerels die ze amper kent mee naar haar hotelkamer sleept.
Zo van 'o.k., jij bent mijn prooi van vanavond'. En dan de tanden erin zetten, zeg maar.
Het komt ook doordat zij eerder in aanraking komen met "zo iemand" dan "wij".quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:59 schreef MightyMightyM het volgende:
Veel vrouwen zouden zo iemand verkiezen boven, pak em beet, een glazenwasser.
Vriend van me is met haar naar Concert in Parijs geweest van Madonna. Hij werkt in de muziek. En vond het een heldenwijf. Ik vind haar op tv ook leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
Waarom kiest een knappe miljonair een klomp vlees van 185 centimeter met bouwvakkerslijf en haakneus ?
Dat zal toch wel meevallen? Ik heb altijd het idee dat vrouwen/meisjes een minderwaardigheidscomplex krijgen van al die afgebeelde modellen in tijdschriften en op tv terwijl ze zouden moeten weten dat de gemiddelde gezonde Hollandse man echt niet zit te wachten op een tandenstoker en dat ideaalbeeld veelal wordt neergezet door de mode-industrie en al zijn papegaaien w.o. dus programma's zoals RTL Boulevard en de aangeschoven huppelkutjes die zich 'royal/showbizz' kenners' noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Welkom in dit subforum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Wat zijn we weer op het uiterlijk gericht zeg. Als normale vrouw krijg je daar wel een minderwaardigheidscomplex van.
Normale vrouwen met een haakneus misschienquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normale vrouwen met een haakneus misschien
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te makenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als zij al lelijk wordt gevonden, dan krijg ik echt een minderwaardigheidscomplex.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke is ook niet echt leljk, maar persoonlijk vind ik haar onaantrekkelijk, maar dat heeft ook met haar uitstraling te maken
Die linkse heeft een eng hooft.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Even wat uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Zelf zo afgeven op Linda de Mol, maar wel ff een getrouwde man hosselen.quote:di 16 apr 2013, 11:18
Relatie Lieke van Lexmond bevestigd van onze redactie
AMSTERDAM - Lieke van Lexmond heeft sinds kort een relatie met RTL-topman Matthias Scholten.
Dat heeft een bron binnen RTL bevestigd aan RTL Boulevard. "Het is allemaal nog erg pril. De twee zijn elkaar aan het aftasten."
De geruchten over de romance tussen Lieke en Matthias gaan al maanden de ronde. Afgelopen zomer werden de twee al gespot op het feesteiland Ibiza en sindsdien zouden de vermeende tortelduifjes het erg gezellig hebben samen. Eind maart werd bekend dat Matthias, die in het verleden het programma Over de rooie presenteerde, gaat scheiden van zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |