Bij Everybody dance now, een soort slechte versie van SYTYCD.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Jurylid bij so you think you can dance
verder weet ik het ook niet.
Dit is echt een hele rare pose. Wat is ze aan het doen? Sexy squatten tegen een rots als Romeinse koningin?quote:
Het interesseert mij niets wat ze daar aan het doen is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dit is echt een hele rare pose. Wat is ze aan het doen? Sexy squatten tegen een rots als Romeinse koningin?
Expeditie Poolcirkel ofzo, toch?quote:
Ik ben toch benieuwd hoeveel exemplaren ze van dit godsgruwelijk lelijke ding hebben verkocht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.
Zo hebben ze dit armbandje:
[ afbeelding ]
Prijs? ¤30.008,-
Laat staan wat die belachelijke prijs goedpraatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoeveel exemplaren ze van dit godsgruwelijk lelijke ding hebben verkocht.
Ik snap ook niet dat die kerels hierin meegaan hoor. Zijn ze nou echt zo blind dat ze niet doorhebben dat het niet om hun te doen is maar hun geld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:38 schreef Scorpie het volgende:
http://glamora.ma/2014/04/liekje_van_lexmond_krijgt_milj.html
Lieke, wat doe je, ben je dan echt zo`n golddigger
Als je het gratis bij de Kruidvat bij aankoop van drie producten zou krijgen zou ik het ook gelovenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zij en haar zus hebben pas ook een sieradenlijn gelanceerd.
Zo hebben ze dit armbandje:
[ afbeelding ]
Prijs? ¤30.008,-
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:12 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ah, Lieke heeft Bas van Veggel gestrikt. Eersteklas product uit Wassenaar Zuid met een heul gefortuneerde pappie, zat op het Rijnlands. Heeft waarschijnlijk heel hard moeten buffelen voor zijn centjes en het woord kruiwagen moet nog in zijn woordenboek worden gezet. Ik hoop dat hij, mochten ze ooit gaan trouwen, de huwelijkse voorwaarden niet vergeet. Peace.
Pussy power.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels hierin meegaan hoor. Zijn ze nou echt zo blind dat ze niet doorhebben dat het niet om hun te doen is maar hun geld?
Dat bepaalde vrouwen louter op mannen met geld uit zijn, wordt dan ook doorgaans verondersteld door vrouwen die zelf minder gefortuneerd hun ambities waarmaken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom je elke keer een kerel met geld aan de haak moet slaan. Waar heb je al dat geld nou voor nodig? Als je 1 x per jaar op vakantie kan, wat leuke dingen van je salaris kan doen en de rekeningen kan betalen is het toch prima?
quote:
Nee! Nee! NEEEEE!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Jurylid bij so you think you can dance
verder weet ik het ook niet.
Gebeurt in Afrika wel vaker.quote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Unconditional Parenting en Attached Parenting. Dat je kinderen tot hun 18e bij je in de slaapkamer liggen. Het liefst met z'n zessen op een groot matras op de grond. En uiteraard tot hun 12e nog in de draagdoek mee.![]()
Ja eh Sunshine... eh... eh... dat vind JIJ!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom je elke keer een kerel met geld aan de haak moet slaan. Waar heb je al dat geld nou voor nodig? Als je 1 x per jaar op vakantie kan, wat leuke dingen van je salaris kan doen en de rekeningen kan betalen is het toch prima?
quote:Op zondag 6 april 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Unconditional Parenting en Attached Parenting. Dat je kinderen tot hun 18e bij je in de slaapkamer liggen. Het liefst met z'n zessen op een groot matras op de grond. En uiteraard tot hun 12e nog in de draagdoek mee.![]()
/chargeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |