maakt niet uit man, jij was toch 17 ofzo?quote:
ik lift alleen op viking metalquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Gym muziek is wel vrij matig. Doe mij maar iets als
Kan niet liften op EDM en dat soort muziek.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
maakt niet uit man, jij was toch 17 ofzo?
je muzieksmaak zal nog veel veranderen de komende jaren
dit is het beste nummer dat ik ooit heb gehoordquote:
Niet veel meer van over. Alles weg ge-edit. Zonde, want er stonden goede tips tussen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef fathank het volgende:
Iemand linkje van t topic waarom iedereen gebanned was? Heb ik helaas moeten missen want was druk met voetbal van t weekend.
Yuri, de enige boy die liever minder chicks ziet dan meerquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha blinde dwerg, er staat toch chick en geen chicks, of niet dan.
mmh mh ja mh lkr likke lkr likke mmhja lkrquote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef THEFXR het volgende:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lw71oiqyll1qkllmpo1_1280.jpg
Dat gescroll dude. Waarom moet je altijd alles kapotmaken? Net zoals bij fifa, bak je er ook niks van. Altijd maar dat gedoe met jou, god god god.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri, de enige boy die liever minder chicks ziet dan meer [ afbeelding ]
Echt respect voor chicks met zo een lichaam, maar ik kan het er echt niet op.quote:
Mattie kom dan potje ik maak je kapotquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gescroll dude. Waarom moet je altijd alles kapotmaken? Net zoals bij fifa, bak je er ook niks van. Altijd maar dat gedoe met jou, god god god.
Hahahaha. Oké, als ik tijd heb, zo. Moet nog cardio doen, koken en eten.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie kom dan potje ik maak je kapot
haha topic is nu geheim. Fokquote:
Gaaayyyyquote:Op maandag 18 maart 2013 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha. Oké, als ik tijd heb, zo. Moet nog cardio doen, koken en eten.
Hahaha, hij wel met z'n Albanese tattoo. Die singlets zijn trouwens gay as fuck sinds elke skinny faggot ze draagt. Wel goed fysiek voor z'n leeftijd.quote:
100% van 70?quote:
als je ken type, ken je ook treenenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Niet naar de gym geweest vandaag, ziek thuis en de hele dag fokken/series kijken in bed.
Goodbye sweet gains.
echt ziek, duurt een week, bye bye gainzquote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vast wel, maar liever een dagje rust pakken zodat ik morgen of woensdag iig beter ben.
kun je geen hgh zetten om sneller te herstellen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Niet naar de gym geweest vandaag, ziek thuis en de hele dag fokken/series kijken in bed.
Goodbye sweet gains.
Goed idee, straks even bestellen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun je geen hgh zetten om sneller te herstellen?
blue caps, niet die pink one, die zijn voor vrouwen...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee, straks even bestellen.
Hij komt tenminste voor zijn geaardheid uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri, de enige boy die liever minder chicks ziet dan meer [ afbeelding ]
Schattig koppie heb je. :$:$ wouldhit/10quote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hij komt tenminste voor zijn geaardheid uit.
Prijs?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga denk ik lipo zetten in me buik
ben het kutten zat
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dont kno ken een yugo die die shit in zn vrije tijd doet
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat hele fitness resultaten topic bestaat uit -edit: Flikker op.
True. Hier word je ook al snel afgestraft om groot te dromen. Mensen zeggen al gauw dat je 'onrealistisch' bent. Te weinig mensen met ambitie en teveel mensen die zichzelf omlaag praten. In Amerika, daar kun je pas dromen. Een mooi voorbeeld is ook het investeren. In Amerika krijgen zelfs fucking slechte ideeën miljoenen terwijl hier in Nederland het al lastig is om een paar duizend los te krijgen. Heeft ook te maken met de Nederlandse gierigheid, maar toch. Gelukkig is Neelie Kroes hard bezig om het ondernemerschap in de EU te stimuleren. Waarom hebben wij in de EU (buiten Spotify en Skype) geen grote bedrijven die een maatschappelijke bijdrage leveren zoals grote bedrijven in Amerika dat doen, dat terwijl er genoeg talent rondloopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een mix. Aan de ene kant is het stimuleren van meer ondernemerschap en initiatief best goed; in NL wordt je kop er snel afgemaaid als je boven het maaiveld uitsteekt, aan de andere kant vind ik een sociaal vangnet voor mensen die het echt nodig hebben ook een groot goed (kijktip: Sicko van Michael Moore). Maar zo'n vangnet is alleen betaalbaar als je het arbeidspotentieel zo goed mogelijk benut. Dus: goed opleiden, hooggekwalificeerde vrouwen niet met parttime baantjes opschepen omdat opvang niet goed geregeld is etc.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even hier. [ afbeelding ]
[..]
True. Hier word je ook al snel afgestraft om groot te dromen. Mensen zeggen al gauw dat je 'onrealistisch' bent. Te weinig mensen met ambitie en teveel mensen die zichzelf omlaag praten. In Amerika, daar kun je pas dromen. Een mooi voorbeeld is ook het investeren. In Amerika krijgen zelfs fucking slechte ideeën miljoenen terwijl hier in Nederland het al lastig is om een paar duizend los te krijgen. Heeft ook te maken met de Nederlandse gierigheid, maar toch. Gelukkig is Neelie Kroes hard bezig om het ondernemerschap in de EU te stimuleren. Waarom hebben wij in de EU (buiten Spotify en Skype) geen grote bedrijven die een maatschappelijke bijdrage leveren zoals grote bedrijven in Amerika dat doen, dat terwijl er genoeg talent rondloopt.
Oh, ja, eens, maar op het gebied van internet, start-ups en grote techbedrijven moet je toch in Amerika (liefst Silicon Valley) zitten. Dat is meer mijn ding, laat maar zeggen.quote:
heb je foto van mijn eerste post daar, die verwijderd is?quote:
ja jij had gwn goede verhaal maar we leve in een censuur land hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
heb je foto van mijn eerste post daar, die verwijderd is?
had ik veel moeite voor gedaan en vond het een goed verhaal
Dat was niet mijn insteek, maar oké.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef seto het volgende:
nog steeds geloven in de Amerikaanse droom, lol
weet ik ik gooide het er gwn even uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was niet mijn insteek, maar oké.
Geen van beide. Na het lopen even flink stretchen voor het huis van de buurvrouw en vullen die handel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
maar nu een serieuze kwestie
ik ga zo hardlopen
voor of na de tijd afrukken?
ohgodquote:Natuurlijk wel, dan zet je dat vet om in spierIk weeg 56,5 bij 1.74 cm dus meer afvallen is echt niet slim ofzo
Gaat ie hier posten ipv te reageren waar het gepost werdquote:
Ook echt een dikke balgquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Jahr00n het volgende:
jezus met zo'n gewicht nog steeds een dikke balg hebben.
Maakt niet uit, wel in je mond spuiten anders eiwitten foetsie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
maar nu een serieuze kwestie
ik ga zo hardlopen
voor of na de tijd afrukken?
wat is er mis met het quoten en evt uitlachen van andere mensen. Gebeurt op heel fok. Alleen het 'trollen' in LIF wat betreft adviezen geven wordt niet op prijs gesteld (en alleen door Mylene).quote:
Link?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook echt een dikke balgGozer, er staat hier ergens wel een foto op FOK van m'n figuur, praat niet over dingen die je niet weet, aub
Zoek maar, was ergens ooit in 'wat draag jij vandaag', succesquote:
post nieuwe dan. denkte dat ik ga zoeken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoek maar, was ergens ooit in 'wat draag jij vandaag', succes
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post nieuwe dan. denkte dat ik ga zoeken?
til je uberhaupt wel?
ga jij maar lekker vet omzettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook echt een dikke balgGozer, er staat hier ergens wel een foto op FOK van m'n figuur, praat niet over dingen die je niet weet, aub
ik begrijp je niet meerquote:
Jij man zij vrouw, niet begrijp?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Seam het volgende:
ik begrijp je niet meerDus je was eerst chubby?
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Seam het volgende:
[..]
ik begrijp je niet meerDus je was eerst chubby?
Holy shit. Ziet er lekker uit man.quote:
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
tamarind paste kun je wel halen in de toko, vissaus en soja ook welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit. Ziet er lekker uit man.Zou er zelf wel minder basterd suiker in doen.
Hoe kom je aan die saus?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
sjeez pak eens een gweicht op ofsowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77 hier dan
Gadverdamme, do you even lift?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johquote:
Ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johIk vind m'n figuur prima, enige wat ik wil is de buik iets strakker hebben, geez
Ooh, dat is vrij makkelijk. Gewoon je buikspieren trainen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johIk vind m'n figuur prima, enige wat ik wil is de buik iets strakker hebben, geez
lief meisje, ze zijn gewoon aan het trollen. Je hebt een prachtig figuur waarop veel vrouwen jaloers kunnen zijn. Laat je niet afleiden door dit soort mannen. Je verdient een lieve man die jou op prijs weet te stellen voor wie bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, dat is vrij makkelijk. Gewoon je buikspieren trainen.
Gezien ja. Mijn dag is weer goedquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Seam het volgende:
[..]
lief meisje, ze zijn gewoon aan het trollen. Je hebt een prachtig figuur waarop veel vrouwen jaloers kunnen zijn. Laat je niet afleiden door dit soort mannen. Je verdient een lieve man die jou op prijs weet te stellen voor wie bent.
#WK with hips of peace reporting.
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gezien ja. Mijn dag is weer goed
Hoewel, met wat squatten en wat buikspieroefeningen zou het nóg beter zijn.
Juist wel! Voor een beter effect raad ik je de betterbelly aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit. Wel meer squats doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Ga maar weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja, ik weet niet wie hier nou nog serieus is of niet, maar dit is dus het probleem, iedereen zegt wat anders.
Ik was begonnen met buikspieroefeningen en begin binnenkort met skeeleren, maar Panzer zegt dus dat dat geen zin heeft, maar dat ik om mijn voeding moet denken. (ik eet al relatief weinig en weinig vette dingen)
Kan iemand ook nog normaal reageren of kan ik beter maar weer weggaan hier?
Maar zorgt er wel voor dat het wat strakker is. En vetlaagje proberen wegkrijgen met cardio.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.
Dit topic is gemaakt omdat er teveel bullshit werd gepost in de bodybuilding-reeksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja, ik weet niet wie hier nou nog serieus is of niet, maar dit is dus het probleem, iedereen zegt wat anders.
Ik was begonnen met buikspieroefeningen en begin binnenkort met skeeleren, maar Panzer zegt dus dat dat geen zin heeft, maar dat ik om mijn voeding moet denken. (ik eet al relatief weinig en weinig vette dingen)
Skeeleren ook goed?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar zorgt er wel voor dat het wat strakker is. En vetlaagje proberen wegkrijgen met cardio.
Ik was hierboven geheel serieus, je ziet er erg goed uit maar je bovenbenen hebben weinig shape.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha geintje. Panzer weet niks, die heeft synthol gebruikt en dat is valsspelen. Gewoon lekker buikspieroefeningen gaan doen en skeeleren. Wel goed eten.
Vet in je eten =/= vet op je lichaam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook geen flauw idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was hierboven geheel serieus, je ziet er erg goed uit maar je bovenbenen hebben weinig shape.
Daarom squats, daar krijg je ook een goede kont van.
Ja, maar ik eet dus weinig vet.. Ik eet echt niet veel. Gemiddelde doordeweekse dag 3 sneetjes brood, 1 mueslireep, avondeten en 's avonds rijstzoutjes als snack. Ik eet 1 dag per week ongezond avondeten zoals bijv pizza. En in het weekend snoep ik 's avonds soms wat meer bij vrienden, chips ofzo. Maar meer ook niet, verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vet in je eten =/= vet op je lichaam.
Minder eten, of zorgen dat je meer verbrandt. Buikspieroefeningen kun je best doen, maar het is niet zo dat je vet omzet in spieren. Je abs zullen wel wat groeien daardoor en wat meer naar voren komen.
Ja, dat topic zag er nogal dood uit. Maar goed, ik krijg toch verschillende reacties, ik ga gewoon lekker door met m'n buikspieroefeningen en skeeleren, merk dan vanzelf wel of het effect heeft of niet. Kwaad kan het in ieder geval nooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Seam het volgende:
Stel je vraag even in het bodybuild of fitness topic Veereli. Dit topic staat voor een reden in ONZ (hoewel de meeste tips hier wel gewoon goed zijn, maar ik kan me voorstellen dat het voor een leek niet evident is). Succes!
#WK out.
Je moet juist NIET weinig vet eten, maar GENOEG. Vet is belangrijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.
[..]
Ja, maar ik eet dus weinig vet.. Ik eet echt niet veel. Gemiddelde doordeweekse dag 3 sneetjes brood, 1 mueslireep, avondeten en 's avonds rijstzoutjes als snack. Ik eet 1 dag per week ongezond avondeten zoals bijv pizza. En in het weekend snoep ik 's avonds soms wat meer bij vrienden, chips ofzo. Maar meer ook niet, verder.
Maar vet zit toch ook in bijv. mijn beleg op brood (paté) en vlees bij het avondeten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet juist NIET weinig vet eten, maar GENOEG. Vet is belangrijk.
Joah. Ik weet alleen niet hoeveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar vet zit toch ook in bijv. mijn beleg op brood (paté) en vlees bij het avondeten?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
JE MOET HEEL VEEL SPERMA ETEN HAHAHHAHAHHAHA
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef 16meter het volgende:
homotjes beetje serieus reageren
fuckthisshit.jpg
Dan moet je ze in sets doen van minstens 15 herhalingen 3x of 4x. Dan wordt je niet breed. Als je skeeleren leuk vind krijg je ook meer power door squats. Ik ben benenman en ik vind vrouwenbenen het mooist als er een goede curve in zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.
Ja precies. Sowieso zijn stevige vrouwenbenen het mooiste.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben benenman en ik vind vrouwenbenen het mooist als er een goede curve in zit.
Is dit van wie ik denk dat t is?quote:
CB lulletje je heb link van mij gekregen ga nu niet nog ff spuit 11'en hier ok thnx bby doeiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is dit van wie ik denk dat t is?
wij kunnen je gedachten tog niet lezen bra.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is dit van wie ik denk dat t is?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Sowieso zijn stevige vrouwenbenen het mooiste.
je weet wat ik bedoel papiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef Seam het volgende:
[..]
wij kunnen je gedachten tog niet lezen bra.
Dit is dus een veel gemaakte fout door vrouwen. Omdat jij een vrouw bent, en veeeel minder testosteron aanmaakt in je lichaam zul je heeel langzaam groeien. Wanneer je ''niet teveel'' squats gaat doen zul je dus geen/amper resultaat zien. Ga juist veel squatten, deadliften etc, je groeit heel langzaam en je zal als vrouw zonder anabolen en andere troep NIET te breed of gespierd worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik elke vrijdagavond de wc op de truckstop bezoek maak ik de gains van m'n leven (nohomo)
Goede taille en heupen. Mag wel iets meer (spier) massa bij. Jammer van die tatoeage.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Yw. Zit misschien ietsje een socialistisch sausje op en de Europese situatie wordt misschien iets te rooskeurig neer gezet, maar het legt perfect de hiaten in de Amerikaanse gezondheidszorg bloot. Laat even weten wat je ervan vond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks voor de film-tip trouwens, zal hem bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dem glutes (nohomo)
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:51 schreef Levolution het volgende:
handig in jail tog bij rape gwn ff afknijpe
ben jij wel is in jilla vast gezet? kdenk dat jij kapotveel respect zou afdwingen met zulke bicepsenquote:
hij is sws wel grootste van deze forumquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij wel is in jilla vast gezet? kdenk dat jij kapotveel respect zou afdwingen met zulke bicepsen
Wat een topic.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja niemant kwam er doorheen bij my xD
Eurokok op TV NHquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand nog Youtube koks aanraders om op te abonneren?
Heb nu Tasted en MichaelKoryFitness.
Ik sta aan de goede kant van de streep, bro.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben jij wel is in jilla vast gezet? kdenk dat jij kapotveel respect zou afdwingen met zulke bicepsen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jelly.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Bendoe het volgende:
Dat feel wanneer je nog je kcals moet volmaken maar bijna in slaap valt
Zouden meer agenten zo groot moeten zijn. Geen problemen meer met gezag uitstralen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik sta aan de goede kant van de streep, bro.
[ afbeelding ]
Ik dacht lekker wijf. Tot ik verder scrolde. Wat de neuk man dit moet nep zijn.quote:
Nooit gedaan en voor zover ik weet ook nooit aangeraden, maar kan het vergeten zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:
Bendoe de GOMAD praiser heeft moeite met kcals halen?
Zou wel willen ruilen voor een maandjequote:
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Verbosity het volgende:
Dacht dat je 2 tot 3 kilo melk dronk?
Met GOMAD praisen haal ik je denk ik door de war met anderen uit het topic
Ah, zit ook met dat 'probleem' tegenwoordig dus 1 pak halfvolle melk thuis drinken. Koop nu zelf 1 pak volle melk tijdens de terugreis vanuit Groningen(studie) met een relaxmix(noten) uit de oven van de jumbo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
the Panzer deed in het begin GOMAD, maar hij was er ook niet zo blij mee
Hoewel ik de voordelen van volle melk zie, zie ik het nut van 3L per dag er niet echt in
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een bro is het ook.
[..]
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).
gewoon brinta met melkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.
Nee man, hij eet gewoon teveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.
Heb het ook een tijdje gedaan; was wel effectief maar op een gegeven moment vroegen mensen mij of ik wat onder leden had gezien ik zo'n opgezwollen kop had van al het vocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
the Panzer deed in het begin GOMAD, maar hij was er ook niet zo blij mee
Hoewel ik de voordelen van volle melk zie, zie ik het nut van 3L per dag er niet echt in
Mijn chest is een en al gyno, man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).
Godverdomme man, wat is deze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn chest is een en al gyno, man.
Maar even serieus, dat was ook zo. Was fucking gross. Elke dag kon je gewoon knijpen en dan kreeg je van die witte discharge, want jawel, volledig werkende melkklieren en ook borstweefsel eronder. Fullblown gyno. Damn, daar ben ik nog goed mee weggekomen zeg.Bizar, echt heel bizar was dat.
Er is nu niets meer van over (wtf?), maar ik weet nog dat ik koortsachtig op internet zat te zoeken wat ik ermee aan moest.Kwam allemaal op steroid-fora terecht enzo.
http://www.plasticsurgery(...)nipple_discharge.htm
7 jaar inderdaad ja. Zijn rug vind ik het meest indrukwekked, die latspreadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, hij eet gewoon teveel.Hij heeft gewoon die BBC genetics, traint erg lang en je kunt ook zijn transformation video bekijken waarin hij vanaf het begin tot toen (halfjaar terug of zo) z'n progress liet zien. Hij traint volgens mij ook al zo'n jaar of zes. Dan zit je al redelijk tegen je maximum. Als het goed is bereik je na vier jaar je max, en vanaf daar gaat het tergend langzaam.
aaah, op rantsoen gezetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
waarom blij dat het weg is broh?
is een zieke markt voor in japan, mannen die zichzelf melken kun je zo 200/500e per uur voor vangen
Zieke rug inderdaad. Op zich heeft hij echt een goed fysiek. Ogus is niks in vergelijking tot Chris. Ogus heeft meer een fitnessmodel lichaam en Chris echt het bodybuilder lichaam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
7 jaar inderdaad ja. Zijn rug vind ik het meest indrukwekked, die latspreadHeb je hem op fb? Iedere dag komt er wel een foto langs dat hij weer bij Denny's zit
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
waarom blij dat het weg is broh?
is een zieke markt voor in japan, mannen die zichzelf melken kun je zo 200/500e per uur voor vangen
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Zieke rug inderdaad. Op zich heeft hij echt een goed fysiek. Ogus is niks in vergelijking tot Chris. Ogus heeft meer een fitnessmodel lichaam en Chris echt het bodybuilder lichaam.
Heb hem op fb ja, en inderdaad zowat elke dag bij Denny's.Ben wel jaloers op die Amerikanen. Hun hebben veel van die get-yo-food-quick (inb4 fastfood) restaurantjes, waar ook nog eens de kcals bij staan.
Echt hé. Maar Chris is gewoon een neger, en negers houden van eten. Beetje kort door de bocht, maarja. Het was ook pas zijn eerste serieuze cut. Matt was al eerder fucking droog en heeft een heel team achter zich, terwijl Chris alleen awkward Vince "THE SWOLEN NERD" Garza heeft en dan nog John Hollywood, die in Spanje zit. Kan het mij wel voorstellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?
Was het eenvoudig om een baan in Australië te vinden? Ze zijn toch aardig streng bij de toelating?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De groeten uit Australië![]()
Ik was helemaal klaar met Nederland.
Marc traint, eet en spuit gewoon hard. Is zo'n 12 kg boven zijn natty potentieel volgens Casey Butt formule.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?
Ik zit in de online marketing; dat is redelijk booming en dat ging vrij makkelijk. Ik had al een baan voor ik hier was; paar telefoontjes en ik was binnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was het eenvoudig om een baan in Australië te vinden? Ze zijn toch aardig streng bij de toelating?
Ja, dat wist ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zit in de online marketing; dat is redelijk booming en dat ging vrij makkelijk. Ik had al een baan voor ik hier was; paar telefoontjes en ik was binnen
Heb je de video waar hij spreekt over zijn gebruik?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. Maar Chris is gewoon een neger, en negers houden van eten. Beetje kort door de bocht, maarja. Het was ook pas zijn eerste serieuze cut. Matt was al eerder fucking droog en heeft een heel team achter zich, terwijl Chris alleen awkward Vince "THE SWOLEN NERD" Garza heeft en dan nog John Hollywood, die in Spanje zit. Kan het mij wel voorstellen.
Marc juiced sowieso (heeft die toegegeven) en is fucking huge man, maar zijn lichaam is te groot voor zijn hoofd, vind je niet? Die armen zijn te smal en die rug is gewoon uit proporties.Hij is wel ziek droog op het moment.
Buiten dit alles is het een geweldig, aardig en inspirerend persoon.
Nee. Ik kan morgen wel kijken als het lukt. Maar het is sowieso obvious. Volgens mij is het nog een vrij recente video waarin die praat over roids (tweede of zo), vrij relevante titel, dus moet niet zo moeilijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je de video waar hij spreekt over zijn gebruik?
Hij is geweldig inderdaad. Weet ook gezin, BB en werk goed te combineren. Slaapt niet zo heel veel, maargoed. Werkt ook superhard en doet er alles aan om het de consumenten naar de zin te maken en BB te promoten. Over zijn fysiek: ik heb zijn posing videos zo vaak gekeken, die enorme chest en rug man. Zijn armen zijn niet klein, maar ook niet in proportie to de rest. De rippedness is ook niet te bevatten zo ziek. Het enige minpuntje aan hem vind ik dat hij in natural en drug tested competities gaat deelnemen.
Toen hij nog best dik was, aan het einde van zijn bulk, dacht ik nog dat hij natural wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik kan morgen wel kijken als het lukt. Maar het is sowieso obvious. Volgens mij is het nog een vrij recente video waarin die praat over roids (tweede of zo), vrij relevante titel, dus moet niet zo moeilijk te vinden zijn.
Ja, dat is wel erg mooi. Maar ook logisch aangezien hij de beginjaren van z'n kids gemist heeft. Ik vond het wel positief toen hij van het promoten van zijn supplementen naar eigen authentic content ging. Was al vrij vroeg op hem gesubbed.
Dat bedoel ik eigenlijk: die armen zijn niet in proportie met de rest, maar absoluut niet klein nee.En inderdaad ripped as fuck. Zal wel wat gebruiken om zo snel zo ripped te worden, denk je niet?
True. Volgens mij werd het ook live uitgezonden; de show.
Hij was vroeger erg veel op zakenreis en mistte de belangrijke momenten/beginjaren van zijn kids. Maar hij moest wel zodat ze het nu goed zouden hebben. Daarom doet die nu ook zo zijn best.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toen hij nog best dik was, aan het einde van zijn bulk, dacht ik nog dat hij natural wasWeet wel beter inmiddels.
Wat was dat met zijn kinderen dan? Tot morgen man, ik ga slapen. De gains roepen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef Bendoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dem glutes (nohomo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Say whut? In the butt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
[..]Wat. Is. Dit. Man. Ik dacht serieus dat het een vrouw was, totdat ik geen tieten zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Is dit het forum van "Men's" Health of zo???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ah, zit ook met dat 'probleem' tegenwoordig dus 1 pak halfvolle melk thuis drinken. Koop nu zelf 1 pak volle melk tijdens de terugreis vanuit Groningen(studie) met een relaxmix(noten) uit de oven van de jumbo.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
echt he omg xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Van al dat melk sjouwen maakt Bendoe´s mammie nog betere gains dan hijzelf.
Bendoe's mammie:quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Van al dat melk sjouwen maakt Bendoe´s mammie nog betere gains dan hijzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bendoe's mammie:Would definitely not hit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat is dit ik ben in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)This isn't even my final form.
sochtends 3x50 situpsquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een snel-voor-de-zomer-een-sixpek-schema ?
Oplossing 1:quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een snel-voor-de-zomer-een-sixpek-schema ?
wel ziek jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meest indrukwekkende transformatie die ik tot nu toe gezien heb:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meest indrukwekkende transformatie die ik tot nu toe gezien heb:
[ afbeelding ]
Melanotan II.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wel ziek ja
van blank naar zwart
hoe heeft ie dit gedaan?
Nou nou, hoe ging het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
Zo ff lekker pompen
ik hou jullie op de hoogte hoe het ging
ging lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou nou, hoe ging het?
ja iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:14 schreef 16meter het volgende:
maak gewoon gezellig een praatje man is toch leuk voor mij is t niet alleen trainen maar ook ff bijpraten met bekenden
ga me niet afzonderen als een autist
Ik train 9 van de 10 keer met maatje en dat is dan in de avond. Dan doen we dat ook wel. De vaste jongens kennen we natuurlijk onderhand ook wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:14 schreef 16meter het volgende:
maak gewoon gezellig een praatje man is toch leuk voor mij is t niet alleen trainen maar ook ff bijpraten met bekenden
ga me niet afzonderen als een autist
ik ga naar de fitniss om sociale contactne te onderhouden dat hoort er ook bij vind ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik train 9 van de 10 keer met maatje en dat is dan in de avond. Dan doen we dat ook wel. De vaste jongens kennen we natuurlijk onderhand ook wel.
De keren dat ik alleen train is juist omdat ik late dienst op werk heb. Train dan dus in de ochtend, wanneer er voornamelijk oudjes/huisvrouwen en 15 jarige waslappen zijn.
Doe dan gewoon mijn schema en ben weer vertrokken.
Die gele vlek in die onderbroek ook echt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Oplossing 1:
[ afbeelding ]
Oplossing 2:
[ afbeelding ]
Ja oke oke....quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga naar de fitniss om sociale contactne te onderhouden dat hoort er ook bij vind ik
je moet nite alleen in je eigen wereldje gaan doen dan denken die mensen tog raar over je
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha geintje. Panzer weet niks, die heeft synthol gebruikt en dat is valsspelen. Gewoon lekker buikspieroefeningen gaan doen en skeeleren. Wel goed eten.
hoe kn je nou 800 te weinig eten dan omgquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef 16meter het volgende:
kut heb 800 kcal ofzo gecheat gister :S wat nu?
dit zou arnold zeggen
[ afbeelding ]
Kun je deze even in de OP zetten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kn je nou 800 te weinig eten dan omg
hehehe altijd teveel mattie jwtquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kn je nou 800 te weinig eten dan omg
ook als er 15 jaar cel aan vast zit?quote:
scheve neus, hoog voorhoofd, dode haarpunten, dunne lippen en ik meen puntige ellebogen te zenquote:
Met soveel ijsen ga je nooit bange tokquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
scheve neus, hoog voorhoofd, dode haarpunten, dunne lippen en ik meen puntige ellebogen te zen
3/10 wouldn't bang
ik bang een pornstarquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met soveel ijsen ga je nooit bange tok
who the fuck kijkt daar nou naar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
scheve neus, hoog voorhoofd, dode haarpunten, dunne lippen en ik meen puntige ellebogen te zen
3/10 wouldn't bang
Hoe oud zou ze zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ook als er 15 jaar cel aan vast zit?
Dit dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou zegge kom maar even op schoot bij ome kaas
geen 18; denk 16quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe oud zou ze zijn?
Die prammen groeien niet in een paar maandjes.
Probeer je eens voor te stellen dat je haar op je wortel schuift.
14 jaar, denk ik, met 10 jaar begint er al iets te groeien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe oud zou ze zijn?
Die prammen groeien niet in een paar maandjes.
Probeer je eens voor te stellen dat je haar op je wortel schuift.
Tx, bro.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier carbon, voor je pedobear gevoelens
De eerstequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
hier carbon, voor je pedobear gevoelens
heb k ook elke x als k zo n davitamon vezel pilletje neem omg omgquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
jeeezus gek ik zit al 30 minuten op de plee te skijten het blijft komen
Moet jij schijten van die mokkels?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
jeeezus gek ik zit al 30 minuten op de plee te skijten het blijft komen
je weet niet, hoe lekker dat isquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Inclusief beugel.Lekker dat staal aan je paal.
Wat danquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de TT voor het volgende deel zojuist gevonden is
Jahroon valt op mannenquote:
Ik dacht in eerste instantie dat ze daar haar username naar had vernoemd, maar dat was dus de filmquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
xhamster.com jackie_brown_039_s_black_booty.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |