Nooit gedaan en voor zover ik weet ook nooit aangeraden, maar kan het vergeten zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:17 schreef Verbosity het volgende:
Bendoe de GOMAD praiser heeft moeite met kcals halen?
Zou wel willen ruilen voor een maandjequote:
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Verbosity het volgende:
Dacht dat je 2 tot 3 kilo melk dronk?
Met GOMAD praisen haal ik je denk ik door de war met anderen uit het topic
Ah, zit ook met dat 'probleem' tegenwoordig dus 1 pak halfvolle melk thuis drinken. Koop nu zelf 1 pak volle melk tijdens de terugreis vanuit Groningen(studie) met een relaxmix(noten) uit de oven van de jumbo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
the Panzer deed in het begin GOMAD, maar hij was er ook niet zo blij mee
Hoewel ik de voordelen van volle melk zie, zie ik het nut van 3L per dag er niet echt in
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een bro is het ook.
[..]
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).
gewoon brinta met melkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.
Nee man, hij eet gewoon teveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wat denk je van hem, fietst hij? Zijn gut is wel suspicious.
Heb het ook een tijdje gedaan; was wel effectief maar op een gegeven moment vroegen mensen mij of ik wat onder leden had gezien ik zo'n opgezwollen kop had van al het vocht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
the Panzer deed in het begin GOMAD, maar hij was er ook niet zo blij mee
Hoewel ik de voordelen van volle melk zie, zie ik het nut van 3L per dag er niet echt in
Mijn chest is een en al gyno, man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kwam er zelfs melk uit zijn tepels (srs, panzer can approve).
Godverdomme man, wat is deze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn chest is een en al gyno, man.
Maar even serieus, dat was ook zo. Was fucking gross. Elke dag kon je gewoon knijpen en dan kreeg je van die witte discharge, want jawel, volledig werkende melkklieren en ook borstweefsel eronder. Fullblown gyno. Damn, daar ben ik nog goed mee weggekomen zeg.Bizar, echt heel bizar was dat.
Er is nu niets meer van over (wtf?), maar ik weet nog dat ik koortsachtig op internet zat te zoeken wat ik ermee aan moest.Kwam allemaal op steroid-fora terecht enzo.
http://www.plasticsurgery(...)nipple_discharge.htm
7 jaar inderdaad ja. Zijn rug vind ik het meest indrukwekked, die latspreadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, hij eet gewoon teveel.Hij heeft gewoon die BBC genetics, traint erg lang en je kunt ook zijn transformation video bekijken waarin hij vanaf het begin tot toen (halfjaar terug of zo) z'n progress liet zien. Hij traint volgens mij ook al zo'n jaar of zes. Dan zit je al redelijk tegen je maximum. Als het goed is bereik je na vier jaar je max, en vanaf daar gaat het tergend langzaam.
aaah, op rantsoen gezetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
waarom blij dat het weg is broh?
is een zieke markt voor in japan, mannen die zichzelf melken kun je zo 200/500e per uur voor vangen

Zieke rug inderdaad. Op zich heeft hij echt een goed fysiek. Ogus is niks in vergelijking tot Chris. Ogus heeft meer een fitnessmodel lichaam en Chris echt het bodybuilder lichaam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
7 jaar inderdaad ja. Zijn rug vind ik het meest indrukwekked, die latspreadHeb je hem op fb? Iedere dag komt er wel een foto langs dat hij weer bij Denny's zit
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
waarom blij dat het weg is broh?
is een zieke markt voor in japan, mannen die zichzelf melken kun je zo 200/500e per uur voor vangen
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Zieke rug inderdaad. Op zich heeft hij echt een goed fysiek. Ogus is niks in vergelijking tot Chris. Ogus heeft meer een fitnessmodel lichaam en Chris echt het bodybuilder lichaam.
Heb hem op fb ja, en inderdaad zowat elke dag bij Denny's.Ben wel jaloers op die Amerikanen. Hun hebben veel van die get-yo-food-quick (inb4 fastfood) restaurantjes, waar ook nog eens de kcals bij staan.
Echt hé. Maar Chris is gewoon een neger, en negers houden van eten. Beetje kort door de bocht, maarja. Het was ook pas zijn eerste serieuze cut. Matt was al eerder fucking droog en heeft een heel team achter zich, terwijl Chris alleen awkward Vince "THE SWOLEN NERD" Garza heeft en dan nog John Hollywood, die in Spanje zit. Kan het mij wel voorstellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?
Was het eenvoudig om een baan in Australië te vinden? Ze zijn toch aardig streng bij de toelating?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De groeten uit Australië![]()
Ik was helemaal klaar met Nederland.
Marc traint, eet en spuit gewoon hard. Is zo'n 12 kg boven zijn natty potentieel volgens Casey Butt formule.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Als hij serieus geprepped had voor die wedstrijd, was het echt een epic battle geworden. Wat denk je van Marc Lobliner?
Ik zit in de online marketing; dat is redelijk booming en dat ging vrij makkelijk. Ik had al een baan voor ik hier was; paar telefoontjes en ik was binnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was het eenvoudig om een baan in Australië te vinden? Ze zijn toch aardig streng bij de toelating?
Ja, dat wist ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zit in de online marketing; dat is redelijk booming en dat ging vrij makkelijk. Ik had al een baan voor ik hier was; paar telefoontjes en ik was binnen
Heb je de video waar hij spreekt over zijn gebruik?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. Maar Chris is gewoon een neger, en negers houden van eten. Beetje kort door de bocht, maarja. Het was ook pas zijn eerste serieuze cut. Matt was al eerder fucking droog en heeft een heel team achter zich, terwijl Chris alleen awkward Vince "THE SWOLEN NERD" Garza heeft en dan nog John Hollywood, die in Spanje zit. Kan het mij wel voorstellen.
Marc juiced sowieso (heeft die toegegeven) en is fucking huge man, maar zijn lichaam is te groot voor zijn hoofd, vind je niet? Die armen zijn te smal en die rug is gewoon uit proporties.Hij is wel ziek droog op het moment.
Buiten dit alles is het een geweldig, aardig en inspirerend persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |