maakt niet uit man, jij was toch 17 ofzo?quote:
ik lift alleen op viking metalquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Gym muziek is wel vrij matig. Doe mij maar iets als
Kan niet liften op EDM en dat soort muziek.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
maakt niet uit man, jij was toch 17 ofzo?
je muzieksmaak zal nog veel veranderen de komende jaren
dit is het beste nummer dat ik ooit heb gehoordquote:
Niet veel meer van over. Alles weg ge-edit. Zonde, want er stonden goede tips tussen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef fathank het volgende:
Iemand linkje van t topic waarom iedereen gebanned was? Heb ik helaas moeten missen want was druk met voetbal van t weekend.
Yuri, de enige boy die liever minder chicks ziet dan meerquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha blinde dwerg, er staat toch chick en geen chicks, of niet dan.
mmh mh ja mh lkr likke lkr likke mmhja lkrquote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef THEFXR het volgende:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lw71oiqyll1qkllmpo1_1280.jpg
Dat gescroll dude. Waarom moet je altijd alles kapotmaken? Net zoals bij fifa, bak je er ook niks van. Altijd maar dat gedoe met jou, god god god.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yuri, de enige boy die liever minder chicks ziet dan meer [ afbeelding ]
Echt respect voor chicks met zo een lichaam, maar ik kan het er echt niet op.quote:
Mattie kom dan potje ik maak je kapotquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gescroll dude. Waarom moet je altijd alles kapotmaken? Net zoals bij fifa, bak je er ook niks van. Altijd maar dat gedoe met jou, god god god.
Hahahaha. Oké, als ik tijd heb, zo. Moet nog cardio doen, koken en eten.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie kom dan potje ik maak je kapot
haha topic is nu geheim. Fokquote:
Gaaayyyyquote:Op maandag 18 maart 2013 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha. Oké, als ik tijd heb, zo. Moet nog cardio doen, koken en eten.
Hahaha, hij wel met z'n Albanese tattoo. Die singlets zijn trouwens gay as fuck sinds elke skinny faggot ze draagt. Wel goed fysiek voor z'n leeftijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |