Op internet lees ik dat dit een broodje aap is... En spieren nemen toch veel langer de tijd om zich te ontwikkelen?quote:
Alleen OP gelezen :,)quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
Dus je las dat topic en je dacht: Laat ik precies dezelfde fouten maken.
Gast
Dus je ben helemaal niet benieuwd naar hoe je je overgewicht wilt aanpakken? Wil je echt afvallen (en gespierder worden) dan zul je moeten lezen. Begin inderdaad maar eens met de OP in het bodybuilding topic en besef dat je alleen een mooi fysiek zult krijgen als je vol blijft houden. Dus we praten hier niet over weken of maanden, maar jaren.quote:
Zo lang nog... :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je ben helemaal niet benieuwd naar hoe je je overgewicht wilt aanpakken? Wil je echt afvallen (en gespierder worden) dan zul je moeten lezen. Begin inderdaad maar eens met de OP in het bodybuilding topic en besef dat je alleen een mooi fysiek zult krijgen als je vol blijft houden. Dus we praten hier niet over weken of maanden, maar jaren.
SPT / [Bodybuilding] (#322) - Roid Ragequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef larry_flynt het volgende:
Heb je een link? Krijg hem op m'n telefoon niet gevonden op fok.
Mijn dank is groot!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:31 schreef Seam het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#322) - Roid Rage
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
Altijd krachttraining na cardio, val je het snelst af
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
5 min cardio (opwarmen)
45-60 min zware krachttraining (bijvoorbeeld Starting Strength)
en dan, afhankelijk van hoeveel energie je nog hebt:
5-30 min cardio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |