Op internet lees ik dat dit een broodje aap is... En spieren nemen toch veel langer de tijd om zich te ontwikkelen?quote:
Alleen OP gelezen :,)quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Seam het volgende:
Dus je las dat topic en je dacht: Laat ik precies dezelfde fouten maken.
Gast
Dus je ben helemaal niet benieuwd naar hoe je je overgewicht wilt aanpakken? Wil je echt afvallen (en gespierder worden) dan zul je moeten lezen. Begin inderdaad maar eens met de OP in het bodybuilding topic en besef dat je alleen een mooi fysiek zult krijgen als je vol blijft houden. Dus we praten hier niet over weken of maanden, maar jaren.quote:
Zo lang nog... :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je ben helemaal niet benieuwd naar hoe je je overgewicht wilt aanpakken? Wil je echt afvallen (en gespierder worden) dan zul je moeten lezen. Begin inderdaad maar eens met de OP in het bodybuilding topic en besef dat je alleen een mooi fysiek zult krijgen als je vol blijft houden. Dus we praten hier niet over weken of maanden, maar jaren.
SPT / [Bodybuilding] (#322) - Roid Ragequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:30 schreef larry_flynt het volgende:
Heb je een link? Krijg hem op m'n telefoon niet gevonden op fok.
Mijn dank is groot!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:31 schreef Seam het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#322) - Roid Rage
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
Altijd krachttraining na cardio, val je het snelst af
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
5 min cardio (opwarmen)
45-60 min zware krachttraining (bijvoorbeeld Starting Strength)
en dan, afhankelijk van hoeveel energie je nog hebt:
5-30 min cardio.
hoe debiel is dit danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef SiennaForrest het volgende:
Met die lengte ben je niet echt heel erg te zwaar denk ik, maar goed het gaat er om wat je er zelf van vind. Als jij het te dik vind... -> aan de gang!Maar waarom wil je echt afvallen? Ik zou als ik jou was niet gaan afvallen vanwege de meiden die nu voor anderen kiezen....
Ik zou voor jezelf gewoon een gezonde levenshouding kiezen waarbij je let op beweging, rust en voeding. Dan komt er vanzelf een gewicht dat bij je past. Het gewicht is dan dus niet het doel, gezondheid is het doel. Het goede gewicht komt dan vanzelf wel.
Weegschaal de deur uit, niet elke dag wegen dus, maar ook niet elke dag als een gek gaan trainen, bodybuildingadviezen alleen gaan lezen als je wil gaan bodybuilden.
Lekker gezond doen en dus gezond zijn, je loopt vanzelf wel een leuke dame tegen het lijf die voor je kiest voornamelijk om wie je bent en niet alleen vanwege je looks!
Ja als je dan toch weegt is het het beste om dat onder dezelfde omstandigheden te doen idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Je snapt zelf wel dat je kleding plus wat je hebt gegeten en gedronken ook meegeteld wordt op de weegschaal en je dus altijd zwaarder bent in de avond dan ochtends?
Morgenochtend weeg je weer 92 kilo. Let maar op...
Ik ben niet op zoek naar mijn gelijk, ik geef iets aan wat mij goed lijkt. Prima als je het er mee eens bent, helemaal mooi als je een andere mening hebt. Interessant juist als er meerdere meningen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Seam het volgende:
[..]
hoe debiel is dit danIk geef je gelijk wat betreft zijn zelfbeeld en dat sporten daar niet de oplossing voor is, maar bodybuilding tips zijn behalve praktisch en nuttig ook lang niet zo moeilijk op te volgen hoor.
3 keer per week 1 uurtje naar de sportschool en nadenken over wat je eet vind ik niet veel moeite hoorDaarnaast krijg je op jouw manier niet een mooi gewicht, aangezien het een waardeloos en onpraktisch advies is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar mijn gelijk, ik geef iets aan wat mij goed lijkt. Prima als je het er mee eens bent, helemaal mooi als je een andere mening hebt. Interessant juist als er meerdere meningen zijn.![]()
Maar probeer meningen niet te verwisselen met feiten en blijf open staan voor meningen die verschillen van de jouwe, dat kan leerzaam zijn. Dank voor je feedback.
Je hebt helemaal gelijk! Wil vooral wat gezonder gaan leven. Voel me nu een beetje prins pils en dat kan ik met mijn werk ook niet gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:01 schreef SiennaForrest het volgende:
Met die lengte ben je niet echt heel erg te zwaar denk ik, maar goed het gaat er om wat je er zelf van vind. Als jij het te dik vind... -> aan de gang!Maar waarom wil je echt afvallen? Ik zou als ik jou was niet gaan afvallen vanwege de meiden die nu voor anderen kiezen....
Ik zou voor jezelf gewoon een gezonde levenshouding kiezen waarbij je let op beweging, rust en voeding. Dan komt er vanzelf een gewicht dat bij je past. Het gewicht is dan dus niet het doel, gezondheid is het doel. Het goede gewicht komt dan vanzelf wel.
Weegschaal de deur uit, niet elke dag wegen dus, maar ook niet elke dag als een gek gaan trainen, bodybuildingadviezen alleen gaan lezen als je wil gaan bodybuilden.
Lekker gezond doen en dus gezond zijn, je loopt vanzelf wel een leuke dame tegen het lijf die voor je kiest voornamelijk om wie je bent en niet alleen vanwege je looks!
DNP zorgt voor een lichaamsverhoging van minimaal 5 graden. Lijkt me niet gezond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
Zelf ben ik een chick magnet asl ik aan DNP zit, lees je eens in over de stof.
Ben zelf vandaag ook 1 kilo aangekomen, woog gister 61 en nu 62 kg @1.84m ben ik nu te dik of niet?
Hmmm? Waar haal je dit vandaan? Of is dit gewoon hoe jij het doet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
5 min cardio (opwarmen)
45-60 min zware krachttraining (bijvoorbeeld Starting Strength)
en dan, afhankelijk van hoeveel energie je nog hebt:
5-30 min cardio.
Dit is wetenschappelijk bewezen de meest effectieve methodequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmmm? Waar haal je dit vandaan? Of is dit gewoon hoe jij het doet?
Ff gegoogeld op DNP maar werd er niet wijzer uit. Neem aan dat dit een soort anabolen is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
DNP zorgt voor een lichaamsverhoging van minimaal 5 graden. Lijkt me niet gezond.
Wrm dat zwaaiende smilie erbij? Ik vraag gewoon hoe ie eraan komt. Nu ook weer dezelfde vraag aan jou, bron?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit is wetenschappelijk bewezen de meest effectieve methode
ik zou geen moeite meer doen, TS wil vooral wat 'gezonder' in zijn vel zitten. Stel je eens voor dat hij echt moeite moet doen of langer dan drie maanden dit volhouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef BarcAjax het volgende:
Gewoon goed op je voeding letten. Dat is het belangrijkste. Als je het afvallen dan nog wilt versnellen kan je er bij gaan sporten. Hou er dan wel rekening mee dat je minimaal een half uur tot 3 kwartier bezig moet zijn voordat je vet reserves aangesproken worden. Maar ik zelf denk dat je meer hulp krijgt op dutchbodybuilding of bodynet. Vooral door daar de stickies door te lezen. Als je even de tijd neemt zal je er veel van leren. Maar het begin is altijd moeilijk. En wat betreft het trainen, begin niet te fanatiek. Maak een schema en hou je daar bijvoorbeeld 6 of 8 weken aan. Pas hem daarna weer aan om je spieren op een andere manier te prikkelen. Afvallen en spieren kweken duurt helaas een tijdje, maar des te mooier is het resultaat. Succes!
Goed te lezen dat je het gezonder aan gaat doen, succes ermee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Wil vooral wat gezonder gaan leven. Voel me nu een beetje prins pils en dat kan ik met mijn werk ook niet gebruiken
Als dat konquote:
Precies!! Je moet vooral jezelf niet afbeulen, je leeft maar een keer, YOLO en een paar kilotjes teveel moet de pret niet onderdrukken!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef BarcAjax het volgende:
[..]
Vooral dit inderdaad. Door de week goed aan je schema houden, maar honger je zelf niet uit. In het weekend kan je je opzich wel laten gaan. Weet niet of je uit gaat, ik deed dat wel namelijk. Maar als je het bij al het bier en shoarma laat en de rest van de week gezond doet, komt het goed.
te weinig suiker en vetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
Eet meestal 4 broodjes met.nutella, paar uur later 2 snelle jelles voor de stevige trek. Smiddags 3 broodjes jam (light) en rond 4 uur een zakje nibbits (panzer flashback) savonds wat de pot schaft en rond 8en aardbeiden kwark van mona
Op/aanmerkingen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef 16meter het volgende:
Niet als een gek aan het bodybuildden gaan, ofzo. Dat is helemaal nergens voor nodig.
Zorg gewoon dat je lekker in je vel komt te zitten door bijv. af en toe een stukje te lopen of fietsen.
Wat het eten betreft; gewoon wat meer groente en fruit en bijv. een Optimelletje bij het ontbijt. Ik eet bijvoorbeeld elke dag een appel, peer en een sinaasappel. Boordevol vitamientjes en ook goed voor de lijn.
Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, gozert! Je moet ook genieten in het leven.
Oke, dan zal je ook geen wijsheid meer zien hier, alleen tips van mensen die er niks van wetenquote:
De waarheid doet soms pijn, voor een mooi lichaam moet je met die luie dikke reet van je de sportschool in en de chocolaatjes wegsmijten, niet iedereen gelooft daar in, of liever gezegd: wil er in gelovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Het klinkt misschien gek maar als de "BBcrew" normale serieuze reacties zou geven na de waarschuwing zou ik me god niet weten waarom Mylene dan nog zou willen dat jullie "opflikkeren"?
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BarcAjax het volgende:
Bier en varkensvlees ja, nog nooit van gehoord of hou jij je al je hele leven aan een dieet?
Kap eens met die flauwekul!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Succes bij het droog worden TS! Zolang je maar beneden onderhoud eet gaat het sneller dan je denkt. Doe je al barbell squats? Dat is altijd goed.
Verder veel water en fruit, en voldoende rust.
Enige tip:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd wel een zinnige discussie, maar oke dan doen we dat niet meer.
Als je daar komt met het verhaal dat je na een week nog niet afgevallen bent is de kans er dat je goed hard getrolled wordt ook. Zeker in deze periode van het jaar dat er veel mensen komen die even Zyzz willen zijn in de zomer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Enige tip:
Ga naar een ander forum voor hulp.
De reden laat ik even in het midden
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef esv7 het volgende:
[..]
Als je daar komt met het verhaal dat je na een week nog niet afgevallen bent is de kans er dat je goed hard getrolled wordt ook. Zeker in deze periode van het jaar dat er veel mensen komen die even Zyzz willen zijn in de zomer.
Googlen op hedgehog twins levert me allerlei onzinresultaten op. Op Youtube 2 kleine meisjes die hun tanden poetsen, op google 2 kleine pluche leeuwtjes. Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
Laten we eerlijk zijn...
In deze sector wordt nu eenmaal veel onzin verspreid.
Flauwe grappen zijn daarom niet behulpzaam, want het is al onduidelijk genoeg.
Hopelijk heeft TS wat aan de echte tips.
Ook kan hij meer op internet zoeken, kijk bijvoorbeeld Hedgehog Twins videos.
Met echt doorzettingsvermogen ben je in 6 maanden al heel goed op weg.
Ongezond eten moet je ook achterwege laten, is vaak ook overbodig.
Sterk zijn en doorzetten brengt je het verst bij fitness!
Serieus? En als je het afwisselt? 45 min gewichtheffen en dan 15 min cardio en dan weer 45 min gewichtheffen of is 45 gewoon echt de limiet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vault_tec het volgende:
Na 45 minuten begint je lichaam hormonen in je spieren te spuiten die ervoor zorgen dat verder krachtrainen nutteloos is. Dus na 45 minuten stoppeb met krachttraining.
Verder wel cardio doen maar niet hardlopen etc. Cardio waarbij je normaal een gesprek met iemand zou kunnen voeren. Beter voor je spieren.
Nog een tip: zoek intermittent fasting op. Ben in 2 maanden tijd 10 kilo afgevallen daardoor. 5 uur eten, 19 uur vasten en pas eten na het sporten.
Genoeg broscience voor een avond.
Hodge twins aka TMW aka black avatars aka lord Keith and lord Kevin aka bbc's.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Googlen op hedgehog twins levert me allerlei onzinresultaten op. Op Youtube 2 kleine meisjes die hun tanden poetsen, op google 2 kleine pluche leeuwtjes. Wat bedoel je precies?
Grens is niet keihard en hangt af van de inspanning. Het gaat trouwens om cortisol, mocht je jezelf willen verdiepen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Serieus? En als je het afwisselt? 45 min gewichtheffen en dan 15 min cardio en dan weer 45 min gewichtheffen of is 45 gewoon echt de limiet?
Een echt dieet volg je niet een week, ook niet een maand maar meerdere maanden tot zelfs een jaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja
behalve fruit dan, maar fruitsuiker mag wel
waarom zou je af willen valleen en daar moeite voor gaan doen, zelfs gaan bewegen om je vrijdag vol te proppen met bier en slecht vlees? Doe dan geen moeite
Dit is trouwens een serieuzen reactie in tegedeel tot andere, de beste bokser ter wereld vreet gewoon candybars en drinkt soda, veel nba spelers ook en migiboss drinkt gwn bier tijdens trainingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef ChesterPerry het volgende:
Voeding is best overrated in de bodybuilding/fitness scene
Die trainen ook 7 dagen in de week he. Vaak is het zo met top sporters dat wanneer ze worden gefotografeerd met een biertje, of een grote snicker, dat iedereen dan denkt dat ze dat elke dag eten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dit is trouwens een serieuzen reactie in tegedeel tot andere, de beste bokser ter wereld vreet gewoon candybars en drinkt soda, veel nba spelers ook en migiboss drinkt gwn bier tijdens training
Topsporters moet je jezelf niet mee vergelijken want die zitten allemaal aan de anabolen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dit is trouwens een serieuzen reactie in tegedeel tot andere, de beste bokser ter wereld vreet gewoon candybars en drinkt soda, veel nba spelers ook en migiboss drinkt gwn bier tijdens training
Ik voel totaal niet de behoefte om mezelf te 'belonen' met snoep ofzo, de beloning is juist de resultaten die je bereikt door al die rotzooi niet te eten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef BarcAjax het volgende:
[..]
Een echt dieet volg je niet een week, ook niet een maand maar meerdere maanden tot zelfs een jaar.
Dan heb je echt een wereld motivatie als jij 7 dagen in de week, 24 uur per dag en dat 4 maanden lang volhoud zonder jezelf te belonen. Geloof mij dat lukt niet. Je houd het namelijk veel langer vol als je je streng aan je dieet houd, en je zelf beloont in het weekend. Zoals ik al zei, dan betekend het niet dat je in het weekend naar de mac donalds moet gaan, daarna een pizza halen, milkshake erachter aan en daarna nog een paar koeken. Ik beperkte het tot chocola op m'n brood, in de avond gezellig uit met wat bier op en daarna shoarma halen. Zondag ook chocola op m'n brood maar voor de rest redelijk gezond. De rest van de week dieten. Zo hou je het het best vol.
Ik eet gewoon altijd gezondquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef BarcAjax het volgende:
[..]
Een echt dieet volg je niet een week, ook niet een maand maar meerdere maanden tot zelfs een jaar.
Dan heb je echt een wereld motivatie als jij 7 dagen in de week, 24 uur per dag en dat 4 maanden lang volhoud zonder jezelf te belonen. Geloof mij dat lukt niet. Je houd het namelijk veel langer vol als je je streng aan je dieet houd, en je zelf beloont in het weekend. Zoals ik al zei, dan betekend het niet dat je in het weekend naar de mac donalds moet gaan, daarna een pizza halen, milkshake erachter aan en daarna nog een paar koeken. Ik beperkte het tot chocola op m'n brood, in de avond gezellig uit met wat bier op en daarna shoarma halen. Zondag ook chocola op m'n brood maar voor de rest redelijk gezond. De rest van de week dieten. Zo hou je het het best vol.
Oh god heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef Diabox het volgende:
http://muscleandsportsscience.com
goeien site
dat je van lekker eten en drinken houdt betekent niet dat jezelf moet volstouwen met veel ongezonde troep. Als je een 90-10 percentage van gezond-ongezond voedsel aanhoudt kan het makkelijk. Daarnaast, sinds dat ik zelf ben gaan koken met verse en niet verwerkte voedingsmiddelen is het eten er een stuk lekkerder op geworden. Ik kan bijv een hele maaltijd van 2 volle borden maken en eten, en daarna voor een goed deel van de dag vol zitten en veel goede voedingsmiddelen hebben gegeten, of ik kan een big tasty menu halen die meer calorieën heeft en minder "goede" voedingsstoffen en na 5 min weer honger hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Als dat konNee mijn streefgewicht is circa 85 kilo.
Ben een bourgondier, hou van eten en drinken!
Ik beloon me af en toe met goed lusu worden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voel totaal niet de behoefte om mezelf te 'belonen' met snoep ofzo, de beloning is juist de resultaten die je bereikt door al die rotzooi niet te eten.
Drinken net zo, ik verslind alleen water en melk. Taart? Word ik misselijk van tegenwoordig. Al die mierzoete dingen kan ik nu niet meer verdragen.
Verwacht echt niet dat vrouwen als een blok op je gaan vallen. Vrouwen die je nu niet zien staan, zijn het niet waard om met je te gaan als je eenmaal een goed fit fysiek hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef larry_flynt het volgende:
Maar ik ben nu echt de dik geworden en zie leuke meisjes die voor iemand anders kiezen. Daarom heb ik besloten me leven 'om te gooien' en te gaan fitnessen.
Komt dat je een ecto leven leidde voor je gains. Wanneer ik niet de gym zo fanatiek zou hitten en m'n voeding in z'n 'neutraal' zou zetten zou ik ook chubby as fuck zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voel totaal niet de behoefte om mezelf te 'belonen' met snoep ofzo, de beloning is juist de resultaten die je bereikt door al die rotzooi niet te eten.
Drinken net zo, ik verslind alleen water en melk. Taart? Word ik misselijk van tegenwoordig. Al die mierzoete dingen kan ik nu niet meer verdragen.
Mee eens, daarnaast maakt het vaak het koken ook leuker, als je tevreden bent over het eindresultaat, daardoor wordt het ook steeds makkelijker om lekkere maar ook gezonde maaltjes te maken. Vaak wordt gedacht dat gezond voedsel niet lekker kan zijn. Nou dat ligt er maar aan hoe je het bereidt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
dat je van lekker eten en drinken houdt betekent niet dat jezelf moet volstouwen met veel ongezonde troep. Als je een 90-10 percentage van gezond-ongezond voedsel aanhoudt kan het makkelijk. Daarnaast, sinds dat ik zelf ben gaan koken met verse en niet verwerkte voedingsmiddelen is het eten er een stuk lekkerder op geworden. Ik kan bijv een hele maaltijd van 2 volle borden maken en eten, en daarna voor een goed deel van de dag vol zitten en veel goede voedingsmiddelen hebben gegeten, of ik kan een big tasty menu halen die meer calorieën heeft en minder "goede" voedingsstoffen en na 5 min weer honger hebben.
Lift heavy, eat well en dan komt het vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |