Als dat konquote:
Precies!! Je moet vooral jezelf niet afbeulen, je leeft maar een keer, YOLO en een paar kilotjes teveel moet de pret niet onderdrukken!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef BarcAjax het volgende:
[..]
Vooral dit inderdaad. Door de week goed aan je schema houden, maar honger je zelf niet uit. In het weekend kan je je opzich wel laten gaan. Weet niet of je uit gaat, ik deed dat wel namelijk. Maar als je het bij al het bier en shoarma laat en de rest van de week gezond doet, komt het goed.
te weinig suiker en vetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
Eet meestal 4 broodjes met.nutella, paar uur later 2 snelle jelles voor de stevige trek. Smiddags 3 broodjes jam (light) en rond 4 uur een zakje nibbits (panzer flashback) savonds wat de pot schaft en rond 8en aardbeiden kwark van mona
Op/aanmerkingen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef 16meter het volgende:
Niet als een gek aan het bodybuildden gaan, ofzo. Dat is helemaal nergens voor nodig.
Zorg gewoon dat je lekker in je vel komt te zitten door bijv. af en toe een stukje te lopen of fietsen.
Wat het eten betreft; gewoon wat meer groente en fruit en bijv. een Optimelletje bij het ontbijt. Ik eet bijvoorbeeld elke dag een appel, peer en een sinaasappel. Boordevol vitamientjes en ook goed voor de lijn.
Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, gozert! Je moet ook genieten in het leven.
Oke, dan zal je ook geen wijsheid meer zien hier, alleen tips van mensen die er niks van wetenquote:
De waarheid doet soms pijn, voor een mooi lichaam moet je met die luie dikke reet van je de sportschool in en de chocolaatjes wegsmijten, niet iedereen gelooft daar in, of liever gezegd: wil er in gelovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Het klinkt misschien gek maar als de "BBcrew" normale serieuze reacties zou geven na de waarschuwing zou ik me god niet weten waarom Mylene dan nog zou willen dat jullie "opflikkeren"?
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BarcAjax het volgende:
Bier en varkensvlees ja, nog nooit van gehoord of hou jij je al je hele leven aan een dieet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |