quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon uitkering en liften. De leventje.
Kickbacks heb ik ook last van. Push downs met een korte bar doe ik al, daar heb ik geen problemen mee. Overigens is het alleen mijn linker elleboog waar ik last van heb; de stress komt denk ik eerder uit een onbalans in kracht dan verkeerde form.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k had hem al eens gezegd, maar tricep kick back, maar daar kreeg je ook last van toch?
Gewoon tricep rope is wel redelijk zacht voor je ellebogen, maar die ken je al uiteraard.
Je kan hem ook eens proberen met gewoon een kleine bar aan de kabel i.p.v. een rope.
Vraag is alleen waarom je nou elke keer zo een last krijgt van je ellebogen dan...
Jou kennende zul je wel op je form letten. Ook met die skull crushers. (ellebogen "bij elkaar" houden)
Heb je het zo al eens geprobeerd? Met dumble of bar.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBTriExt.html
Of gewoon los met 1 dumble achter je hoofd?
En wat ik altijd prettig vind vooraf bij zulke isolatieoefeningen eerst ff de oefening zonder weight een keer of 10. Dan knakt alles eerst ff lekker op z'n plek![]()
Raymond: knap kut van je vader.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]![]()
dat euh dat gaat niet zomaar lukken in Nederland. Ook al zou je af en toe denken van wel.
M'n vader is tuinder geweest, vanaf z'n kinderjaren tot aan z'n 40e veeeel te zwaar werk gedaan, en maar doorgaan, en na 2 rughernia's en 2 nekhernia's tot aan bijna een dwarslaesie aan toe uiteindelijk gestopt met de zaak, en 100% arbeidsongeschikt geworden. Geloof me, je mag i.i.g. (voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering) elk jaar op gesprek komen waarbij er een arts tegenover je zit die wel ff denkt dat i wel een werkje voor je weet wat je wel kan doen...
Ook voor de echte "uitkering" wordt je gecontroleerd, en als jij dan als beefcake bij zo'n keuringsarts komt, dan wordt je echt wel ff geschaduwd in je dagelijks leven![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net terug van de fysio. Ik heb een inpingement. Daar had je meerdere vormen van en ik heb een scapula dyskinesie en GIRD (Glenohumeral Internal Rotation Deficit). Ook komt mijn rechterschouderblad sneller omhoog dan de linker als ik mijn armen van boven naar beneden beweeg. De schouder was ook instabiel. Heb nu een sleeper stretch meegekregen die ik 2x per dag moet doen en 5-6 x 20 seconden moet aanhouden. Volgende week moet ik terugkomen en dan krijg ik er meer.
Was een leuk meisje trouwens, volgens mij squatte ze ook.Vertelde haar nog dat ik mijn APT gefikst had, alleen dat kende ze niet.
Ging voor een moment twijfelen of ik wel op de goede plek was. But she knew what she was doing.
Mij niet echt.quote:
Balen voor je pa man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]![]()
dat euh dat gaat niet zomaar lukken in Nederland. Ook al zou je af en toe denken van wel.
M'n vader is tuinder geweest, vanaf z'n kinderjaren tot aan z'n 40e veeeel te zwaar werk gedaan, en maar doorgaan, en na 2 rughernia's en 2 nekhernia's tot aan bijna een dwarslaesie aan toe uiteindelijk gestopt met de zaak, en 100% arbeidsongeschikt geworden. Geloof me, je mag i.i.g. (voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering) elk jaar op gesprek komen waarbij er een arts tegenover je zit die wel ff denkt dat i wel een werkje voor je weet wat je wel kan doen...
Ook voor de echte "uitkering" wordt je gecontroleerd, en als jij dan als beefcake bij zo'n keuringsarts komt, dan wordt je echt wel ff geschaduwd in je dagelijks leven![]()
lol ja 't was ook niet serieus dat weet ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Raymond: knap kut van je vader.
En ik weer ook wel dat het niet realistisch is. Sterker nog: ik zou het natuurlijk niet eens willen (teren op kosten van een ander). Maar er even over dromen mag toch wel? Zeker als je het even gehad hebt met je werk.
Volgende keer even vragen. Mooie openingszin: "wat is je 1RM squat?".quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net terug van de fysio. Ik heb een inpingement. Daar had je meerdere vormen van en ik heb een scapula dyskinesie en GIRD (Glenohumeral Internal Rotation Deficit). Ook komt mijn rechterschouderblad sneller omhoog dan de linker als ik mijn armen van boven naar beneden beweeg. De schouder was ook instabiel. Heb nu een sleeper stretch meegekregen die ik 2x per dag moet doen en 5-6 x 20 seconden moet aanhouden. Volgende week moet ik terugkomen en dan krijg ik er meer.
Was een leuk meisje trouwens, volgens mij squatte ze ook.Vertelde haar nog dat ik mijn APT gefikst had, alleen dat kende ze niet.
Ging voor een moment twijfelen of ik wel op de goede plek was. But she knew what she was doing.
Dat doe ik nu; setje lying extensions en gelijk een setje close grip bench press met hetzelfde gewicht. Maar het zijn toch de extensions waar ik behoorlijk last van heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje cliche, maar gewoon SGBP supersetten met skullcrushers
Zal het doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgende keer even vragen. Mooie openingszin: "wat is je 1RM squat?".
Beterschap, btw.
Valt reuze mee als je wiskunde leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga naar Groningen! Econometrie is niet echt makkelijk, btw.
Ja, was wel geinig. Jammer dat ik geen massage kreeg, dan maar een keer naar Duitsland voor een massage incl. happy ending.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]Goed dat je weet wat je hebt i.i.g. Leuk he die inpingement testjes
![]()
Ik heb een keer een fysio (lees massogiste) gehad die Nederlands Kampioene American football was
2 duimen hoog, maar tering sterk, en ik voor een week beurs aan alle kanten van m'n schouder![]()
Het kan in principe wel met een body recomposition dieet. Op workout dagen eet je 20% boven onderhoud en groei je, op rustdagen eet je onder onderhoud en low carb voor de vetverbranding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zolang je nog niey over je noobgains heen bent kun je prima vet verliezen en spiermassa aanzetten. Wel zorgen dat je genoeh eiwitten binnen krijgt.
Zoals stereo en star al zeiden is het zelfs aan te radrn om eerst in vet te dalen tot een % of 12 om van daaruit weer door te groeien
Dit. Ik weet niet hoe, maar het verbaast mij hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balen voor je pa man.Het is wel een streng proces inderdaad. Het is wel prima voor elkaar te krijgen via andere wegen.
Maar ik ga er maar niet verder op in hier op FOK!
Zich vreeeeselijk aanstellen bij een keuring. Al kijken artsen daar wel doorheen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet hoe, maar het verbaast mij hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen.
Mijn gulden middenweg is een 20-urige werkweek. Ik ga kijken of dat me ooit gaat lukken.
Zo heel moeilijk is het niet, maar je moet het er voor over hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet hoe, maar het verbaast mij hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen.
Mijn gulden middenweg is een 20-urige werkweek. Ik ga kijken of dat me ooit gaat lukken.
Je hebt wel http://zorgkaartnederland.nl, maar dat is brak omdat haast niemand het gebruikt. Wellicht dat er in jouw gebied wat meer recensies zijn. Mij werd aangeraden om een sportcentrum op te zoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef 1517 het volgende:
Waar kiezen jullie je fysio op uit? Is er ergens een soort beoordelingsregister?
Of ga je er van uit dat het wel goed zit
Dit is wel een aardige docu trouwens. Over juice fasten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie doet nog meer een "reinigingsdag"
Zondag is echt mijn reinigingsdag dan eet ik alleen fruit, avondeten en verder drink ik alleen water.
Dus echt mi-ni-male voedingsstoffen innemen...
Meer mensen die dat doen?
Dankje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het niet, maar je moet het er voor over hebben.
Dit is mijn doel brah: http://www.amazon.com/The(...)ords=4-hour+workweek
www.hookers.nlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef 1517 het volgende:
Waar kiezen jullie je fysio op uit? Is er ergens een soort beoordelingsregister?
ps ik wil eigenlijk ook een lekker wijf als fysio![]()
Dit soort dingen idd. Daarnaast zou het ook ideaal zijn als je verschillende inkomstenbronnen hebt. Dat als er eentje (tijdelijk) stil ligt er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het niet, maar je moet het er voor over hebben.
Dit is mijn doel brah: http://www.amazon.com/The(...)ords=4-hour+workweek
Ja, inderdaad. De eerste kans die ik krijg benut ik gelijk en als ik een vriendin zou hebben dan mag ze meekomen of achterblijven. Altijd voor jezelf kiezen. Maar true, Nederland is echt een werkmaatschappij, en dat is zonde. De Amerikaanse cultuur past het meeste bij mij denk ik. Los Angeles of San Francisco zou ik dan willen wonen, Sydney zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Levolution het volgende:
Emigreren helpt ook wel, want we wonen in een land waar dit soort dingen, die tegen de norm indruisen, onmiddellijk de kop ingedrukt wordt.
Een 40-urige, stressvolle werkweek en geen tijd voor jezelf wordt beschouwd als een goed leven. Als je daarvan afwijkt (ook op een eerlijke manier) ben je een luilak, nietsnut en draag je niets bij aan de maatschappij.
Op wat ze doen met sport. De mijne doen zaken met Topsport Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:01 schreef 1517 het volgende:
ps ik wil eigenlijk ook een lekker wijf als fysio![]()
Ik zoek een beetje een mix. Aan de ene kant is het stimuleren van meer ondernemerschap en initiatief best goed; in NL wordt je kop er snel afgemaaid als je boven het maaiveld uitsteekt, aan de andere kant vind ik een sociaal vangnet voor mensen die het echt nodig hebben ook een groot goed (kijktip: Sicko van Michael Moore). Maar zo'n vangnet is alleen betaalbaar als je het arbeidspotentieel zo goed mogelijk benut. Dus: goed opleiden, hooggekwalificeerde vrouwen niet met parttime baantjes opschepen omdat opvang niet goed geregeld is etc.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De eerste kans die ik krijg benut ik gelijk en als ik een vriendin zou hebben dan mag ze meekomen of achterblijven. Altijd voor jezelf kiezen. Maar true, Nederland is echt een werkmaatschappij, en dat is zonde. De Amerikaanse cultuur past het meeste bij mij denk ik. Los Angeles of San Francisco zou ik dan willen wonen, Sydney zou ook nog kunnen.
Good luck ermee, nou kan je er in ieder geval wat aan doen inplaats van dom door trainen of te ontlasten. ATP kennen de meeste fysio's niet. Wordt altijd gesproken over kyphose (bol) en lordose (hol). Dus als je had gezegd dat de lordose in je onderrug is verbeterd snapt ze het waarschijnlijk wel :pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn probleem numero uno.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een mix. Aan de ene kant is het stimuleren van meer ondernemerschap en initiatief best goed; in NL wordt je kop er snel afgemaaid als je boven het maaiveld uitsteekt, aan de andere kant vind ik een sociaal vangnet voor mensen die het echt nodig hebben ook een groot goed (kijktip: Sicko van Michael Moore). Maar zo'n vangnet is alleen betaalbaar als je het arbeidspotentieel zo goed mogelijk benut. Dus: goed opleiden, hooggekwalificeerde vrouwen niet met parttime baantjes opschepen omdat opvang niet goed geregeld is etc.
lol. idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef Levolution het volgende:
Emigreren helpt ook wel, want we wonen in een land waar dit soort dingen, die tegen de norm indruisen, onmiddellijk de kop ingedrukt wordt.
Een 40-urige, stressvolle werkweek en geen tijd voor jezelf wordt beschouwd als een goed leven. Als je daarvan afwijkt (ook op een eerlijke manier) ben je een luilak, nietsnut en draag je niets bij aan de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |