Maar zorgt er wel voor dat het wat strakker is. En vetlaagje proberen wegkrijgen met cardio.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.
Dit topic is gemaakt omdat er teveel bullshit werd gepost in de bodybuilding-reeksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja, ik weet niet wie hier nou nog serieus is of niet, maar dit is dus het probleem, iedereen zegt wat anders.
Ik was begonnen met buikspieroefeningen en begin binnenkort met skeeleren, maar Panzer zegt dus dat dat geen zin heeft, maar dat ik om mijn voeding moet denken. (ik eet al relatief weinig en weinig vette dingen)
Kan iemand ook nog normaal reageren of kan ik beter maar weer weggaan hier?
Skeeleren ook goed?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar zorgt er wel voor dat het wat strakker is. En vetlaagje proberen wegkrijgen met cardio.
Ik was hierboven geheel serieus, je ziet er erg goed uit maar je bovenbenen hebben weinig shape.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja, ik weet niet wie hier nou nog serieus is of niet, maar dit is dus het probleem, iedereen zegt wat anders.
Ik was begonnen met buikspieroefeningen en begin binnenkort met skeeleren, maar Panzer zegt dus dat dat geen zin heeft, maar dat ik om mijn voeding moet denken. (ik eet al relatief weinig en weinig vette dingen)
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha geintje. Panzer weet niks, die heeft synthol gebruikt en dat is valsspelen. Gewoon lekker buikspieroefeningen gaan doen en skeeleren. Wel goed eten.
Vet in je eten =/= vet op je lichaam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook geen flauw idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was hierboven geheel serieus, je ziet er erg goed uit maar je bovenbenen hebben weinig shape.
Daarom squats, daar krijg je ook een goede kont van.
Ja, maar ik eet dus weinig vet.. Ik eet echt niet veel. Gemiddelde doordeweekse dag 3 sneetjes brood, 1 mueslireep, avondeten en 's avonds rijstzoutjes als snack. Ik eet 1 dag per week ongezond avondeten zoals bijv pizza. En in het weekend snoep ik 's avonds soms wat meer bij vrienden, chips ofzo. Maar meer ook niet, verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vet in je eten =/= vet op je lichaam.
Minder eten, of zorgen dat je meer verbrandt. Buikspieroefeningen kun je best doen, maar het is niet zo dat je vet omzet in spieren. Je abs zullen wel wat groeien daardoor en wat meer naar voren komen.
Ja, dat topic zag er nogal dood uit. Maar goed, ik krijg toch verschillende reacties, ik ga gewoon lekker door met m'n buikspieroefeningen en skeeleren, merk dan vanzelf wel of het effect heeft of niet. Kwaad kan het in ieder geval nooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Seam het volgende:
Stel je vraag even in het bodybuild of fitness topic Veereli. Dit topic staat voor een reden in ONZ (hoewel de meeste tips hier wel gewoon goed zijn, maar ik kan me voorstellen dat het voor een leek niet evident is). Succes!
#WK out.
Je moet juist NIET weinig vet eten, maar GENOEG. Vet is belangrijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.
[..]
Ja, maar ik eet dus weinig vet.. Ik eet echt niet veel. Gemiddelde doordeweekse dag 3 sneetjes brood, 1 mueslireep, avondeten en 's avonds rijstzoutjes als snack. Ik eet 1 dag per week ongezond avondeten zoals bijv pizza. En in het weekend snoep ik 's avonds soms wat meer bij vrienden, chips ofzo. Maar meer ook niet, verder.
Maar vet zit toch ook in bijv. mijn beleg op brood (paté) en vlees bij het avondeten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet juist NIET weinig vet eten, maar GENOEG. Vet is belangrijk.
Joah. Ik weet alleen niet hoeveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar vet zit toch ook in bijv. mijn beleg op brood (paté) en vlees bij het avondeten?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
JE MOET HEEL VEEL SPERMA ETEN HAHAHHAHAHHAHA
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:06 schreef 16meter het volgende:
homotjes beetje serieus reageren
fuckthisshit.jpg
Dan moet je ze in sets doen van minstens 15 herhalingen 3x of 4x. Dan wordt je niet breed. Als je skeeleren leuk vind krijg je ook meer power door squats. Ik ben benenman en ik vind vrouwenbenen het mooist als er een goede curve in zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wil ook wat squats doen, maar niet teveel want vind zelf mijn benen prima, wil het niet te breed/gespierd hebben.
Ja precies. Sowieso zijn stevige vrouwenbenen het mooiste.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben benenman en ik vind vrouwenbenen het mooist als er een goede curve in zit.
Is dit van wie ik denk dat t is?quote:
CB lulletje je heb link van mij gekregen ga nu niet nog ff spuit 11'en hier ok thnx bby doeiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is dit van wie ik denk dat t is?
wij kunnen je gedachten tog niet lezen bra.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is dit van wie ik denk dat t is?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Sowieso zijn stevige vrouwenbenen het mooiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |