Holy shit. Ziet er lekker uit man.quote:
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
tamarind paste kun je wel halen in de toko, vissaus en soja ook welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit. Ziet er lekker uit man.Zou er zelf wel minder basterd suiker in doen.
Hoe kom je aan die saus?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
sjeez pak eens een gweicht op ofsowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77 hier dan
Gadverdamme, do you even lift?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johquote:
Ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johIk vind m'n figuur prima, enige wat ik wil is de buik iets strakker hebben, geez
Ooh, dat is vrij makkelijk. Gewoon je buikspieren trainen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu moet ik weer meer eten, net moest ik minder eten, verdomme johIk vind m'n figuur prima, enige wat ik wil is de buik iets strakker hebben, geez
lief meisje, ze zijn gewoon aan het trollen. Je hebt een prachtig figuur waarop veel vrouwen jaloers kunnen zijn. Laat je niet afleiden door dit soort mannen. Je verdient een lieve man die jou op prijs weet te stellen voor wie bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, dat is vrij makkelijk. Gewoon je buikspieren trainen.
Gezien ja. Mijn dag is weer goedquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef Seam het volgende:
[..]
lief meisje, ze zijn gewoon aan het trollen. Je hebt een prachtig figuur waarop veel vrouwen jaloers kunnen zijn. Laat je niet afleiden door dit soort mannen. Je verdient een lieve man die jou op prijs weet te stellen voor wie bent.
#WK with hips of peace reporting.
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gezien ja. Mijn dag is weer goed
Hoewel, met wat squatten en wat buikspieroefeningen zou het nóg beter zijn.
Juist wel! Voor een beter effect raad ik je de betterbelly aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en daar praten ze me nu dus juist vanaf, want buikspieroefeningen schijnen niet effectief te zijn als je een klein vetlaagje op je buik hebt zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit. Wel meer squats doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
Ga maar weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef VeerEli het volgende:
Ja, ik weet niet wie hier nou nog serieus is of niet, maar dit is dus het probleem, iedereen zegt wat anders.
Ik was begonnen met buikspieroefeningen en begin binnenkort met skeeleren, maar Panzer zegt dus dat dat geen zin heeft, maar dat ik om mijn voeding moet denken. (ik eet al relatief weinig en weinig vette dingen)
Kan iemand ook nog normaal reageren of kan ik beter maar weer weggaan hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |