Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat hele fitness resultaten topic bestaat uit -edit: Flikker op.
True. Hier word je ook al snel afgestraft om groot te dromen. Mensen zeggen al gauw dat je 'onrealistisch' bent. Te weinig mensen met ambitie en teveel mensen die zichzelf omlaag praten. In Amerika, daar kun je pas dromen. Een mooi voorbeeld is ook het investeren. In Amerika krijgen zelfs fucking slechte ideeën miljoenen terwijl hier in Nederland het al lastig is om een paar duizend los te krijgen. Heeft ook te maken met de Nederlandse gierigheid, maar toch. Gelukkig is Neelie Kroes hard bezig om het ondernemerschap in de EU te stimuleren. Waarom hebben wij in de EU (buiten Spotify en Skype) geen grote bedrijven die een maatschappelijke bijdrage leveren zoals grote bedrijven in Amerika dat doen, dat terwijl er genoeg talent rondloopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een mix. Aan de ene kant is het stimuleren van meer ondernemerschap en initiatief best goed; in NL wordt je kop er snel afgemaaid als je boven het maaiveld uitsteekt, aan de andere kant vind ik een sociaal vangnet voor mensen die het echt nodig hebben ook een groot goed (kijktip: Sicko van Michael Moore). Maar zo'n vangnet is alleen betaalbaar als je het arbeidspotentieel zo goed mogelijk benut. Dus: goed opleiden, hooggekwalificeerde vrouwen niet met parttime baantjes opschepen omdat opvang niet goed geregeld is etc.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even hier. [ afbeelding ]
[..]
True. Hier word je ook al snel afgestraft om groot te dromen. Mensen zeggen al gauw dat je 'onrealistisch' bent. Te weinig mensen met ambitie en teveel mensen die zichzelf omlaag praten. In Amerika, daar kun je pas dromen. Een mooi voorbeeld is ook het investeren. In Amerika krijgen zelfs fucking slechte ideeën miljoenen terwijl hier in Nederland het al lastig is om een paar duizend los te krijgen. Heeft ook te maken met de Nederlandse gierigheid, maar toch. Gelukkig is Neelie Kroes hard bezig om het ondernemerschap in de EU te stimuleren. Waarom hebben wij in de EU (buiten Spotify en Skype) geen grote bedrijven die een maatschappelijke bijdrage leveren zoals grote bedrijven in Amerika dat doen, dat terwijl er genoeg talent rondloopt.
Oh, ja, eens, maar op het gebied van internet, start-ups en grote techbedrijven moet je toch in Amerika (liefst Silicon Valley) zitten. Dat is meer mijn ding, laat maar zeggen.quote:
heb je foto van mijn eerste post daar, die verwijderd is?quote:
ja jij had gwn goede verhaal maar we leve in een censuur land hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
heb je foto van mijn eerste post daar, die verwijderd is?
had ik veel moeite voor gedaan en vond het een goed verhaal
Dat was niet mijn insteek, maar oké.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef seto het volgende:
nog steeds geloven in de Amerikaanse droom, lol
weet ik ik gooide het er gwn even uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was niet mijn insteek, maar oké.
Geen van beide. Na het lopen even flink stretchen voor het huis van de buurvrouw en vullen die handel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
maar nu een serieuze kwestie
ik ga zo hardlopen
voor of na de tijd afrukken?
ohgodquote:Natuurlijk wel, dan zet je dat vet om in spierIk weeg 56,5 bij 1.74 cm dus meer afvallen is echt niet slim ofzo
Gaat ie hier posten ipv te reageren waar het gepost werdquote:
Ook echt een dikke balgquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Jahr00n het volgende:
jezus met zo'n gewicht nog steeds een dikke balg hebben.
Maakt niet uit, wel in je mond spuiten anders eiwitten foetsie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef Jahr00n het volgende:
maar nu een serieuze kwestie
ik ga zo hardlopen
voor of na de tijd afrukken?
wat is er mis met het quoten en evt uitlachen van andere mensen. Gebeurt op heel fok. Alleen het 'trollen' in LIF wat betreft adviezen geven wordt niet op prijs gesteld (en alleen door Mylene).quote:
Link?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook echt een dikke balgGozer, er staat hier ergens wel een foto op FOK van m'n figuur, praat niet over dingen die je niet weet, aub
Zoek maar, was ergens ooit in 'wat draag jij vandaag', succesquote:
post nieuwe dan. denkte dat ik ga zoeken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoek maar, was ergens ooit in 'wat draag jij vandaag', succes
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post nieuwe dan. denkte dat ik ga zoeken?
til je uberhaupt wel?
ga jij maar lekker vet omzettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook echt een dikke balgGozer, er staat hier ergens wel een foto op FOK van m'n figuur, praat niet over dingen die je niet weet, aub
ik begrijp je niet meerquote:
Jij man zij vrouw, niet begrijp?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Seam het volgende:
ik begrijp je niet meerDus je was eerst chubby?
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Seam het volgende:
[..]
ik begrijp je niet meerDus je was eerst chubby?
Holy shit. Ziet er lekker uit man.quote:
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
tamarind paste kun je wel halen in de toko, vissaus en soja ook welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit. Ziet er lekker uit man.Zou er zelf wel minder basterd suiker in doen.
Hoe kom je aan die saus?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nu toch aan 't zoeken geslagen is.
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mijn buik niet zichtbaar isDie foto waar ik het over had was in een kort topje waar je dus mijn hele buik gewoon kon zien. Nee, ik was niet chubby
sjeez pak eens een gweicht op ofsowquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:51 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77 hier dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |