Nee. Ik kan morgen wel kijken als het lukt. Maar het is sowieso obvious. Volgens mij is het nog een vrij recente video waarin die praat over roids (tweede of zo), vrij relevante titel, dus moet niet zo moeilijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je de video waar hij spreekt over zijn gebruik?
Hij is geweldig inderdaad. Weet ook gezin, BB en werk goed te combineren. Slaapt niet zo heel veel, maargoed. Werkt ook superhard en doet er alles aan om het de consumenten naar de zin te maken en BB te promoten. Over zijn fysiek: ik heb zijn posing videos zo vaak gekeken, die enorme chest en rug man. Zijn armen zijn niet klein, maar ook niet in proportie to de rest. De rippedness is ook niet te bevatten zo ziek. Het enige minpuntje aan hem vind ik dat hij in natural en drug tested competities gaat deelnemen.
Toen hij nog best dik was, aan het einde van zijn bulk, dacht ik nog dat hij natural wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik kan morgen wel kijken als het lukt. Maar het is sowieso obvious. Volgens mij is het nog een vrij recente video waarin die praat over roids (tweede of zo), vrij relevante titel, dus moet niet zo moeilijk te vinden zijn.
Ja, dat is wel erg mooi. Maar ook logisch aangezien hij de beginjaren van z'n kids gemist heeft. Ik vond het wel positief toen hij van het promoten van zijn supplementen naar eigen authentic content ging. Was al vrij vroeg op hem gesubbed.
Dat bedoel ik eigenlijk: die armen zijn niet in proportie met de rest, maar absoluut niet klein nee.En inderdaad ripped as fuck. Zal wel wat gebruiken om zo snel zo ripped te worden, denk je niet?
True. Volgens mij werd het ook live uitgezonden; de show.
Hij was vroeger erg veel op zakenreis en mistte de belangrijke momenten/beginjaren van zijn kids. Maar hij moest wel zodat ze het nu goed zouden hebben. Daarom doet die nu ook zo zijn best.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Toen hij nog best dik was, aan het einde van zijn bulk, dacht ik nog dat hij natural wasWeet wel beter inmiddels.
Wat was dat met zijn kinderen dan? Tot morgen man, ik ga slapen. De gains roepen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:44 schreef Bendoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dem glutes (nohomo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Say whut? In the butt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
[..]Wat. Is. Dit. Man. Ik dacht serieus dat het een vrouw was, totdat ik geen tieten zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
Is dit het forum van "Men's" Health of zo???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ah, zit ook met dat 'probleem' tegenwoordig dus 1 pak halfvolle melk thuis drinken. Koop nu zelf 1 pak volle melk tijdens de terugreis vanuit Groningen(studie) met een relaxmix(noten) uit de oven van de jumbo.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar nu mag ik nog maar 1 liter per dag van mijn moedertje, omdat ze het zat was te slepen met met 25 liter melk iedere week (grote familie).
echt he omg xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Van al dat melk sjouwen maakt Bendoe´s mammie nog betere gains dan hijzelf.
Bendoe's mammie:quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef kaasplankje het volgende:
Van al dat melk sjouwen maakt Bendoe´s mammie nog betere gains dan hijzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bendoe's mammie:Would definitely not hit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wat is dit ik ben in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dem glutes (nohomo)This isn't even my final form.
sochtends 3x50 situpsquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een snel-voor-de-zomer-een-sixpek-schema ?
Oplossing 1:quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
Heeft er iemand voor mij nog een snel-voor-de-zomer-een-sixpek-schema ?
wel ziek jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meest indrukwekkende transformatie die ik tot nu toe gezien heb:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meest indrukwekkende transformatie die ik tot nu toe gezien heb:
[ afbeelding ]
Melanotan II.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wel ziek ja
van blank naar zwart
hoe heeft ie dit gedaan?
Nou nou, hoe ging het?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
Zo ff lekker pompen
ik hou jullie op de hoogte hoe het ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |