quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef Bookie65 het volgende:
Voor vandaag: uw top 5 van de immer grappige Jonathan Richman

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?

Ik ken alleen McCluskey...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef belsen het volgende:
Goed om te zien dat mclusky meerdere keren terug komt.

De naam zegt me zelfs niks, maar daar kan ik wat aan veranderen.quote:Jammer dat niemand Melys kent. John Peel was fan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opgave:
Jullie Top 5 songs van The Strokes
[ Bericht 95% gewijzigd door methodmich op 16-03-2013 11:26:58 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl

Een paar leuke liedje, inderdaad. Vreemd dat zij de garagerocktitel hebben kunnen afnemen van BRMC en/of The Hives, die toch net even eerder doorbraken.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Maxerazzi het volgende:
The Strokes is voor mij altijd het grote mysterie van de jaren '0; dat die band zo bewierookt wordt, het gaat mijn verstand te boven.

quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef DO2 het volgende:
Is This It? is toch wel een lekker album, met 'n aantal zeer aanstekelijke nummers.
Tweede album werd al veel minderEerst bestonden The Strokes nog niet, en alles wat daarna kwam mag wmb wel vergeten worden.

Jason Molinaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Vrij duidelijke top twee.
Uitslag Top 5 Peter Gabriel
1. Solsbury Hill (27 p.)
2. Don't Give Up (24 p.)
3. Sledgehammer (9 p.)
4. Steam (7 p.)
5. Games Without Frontiers (5 p.)
=. Here Comes the Flood (5 p.)
Voor vandaag een lijstje van een artiest die ons helaas afgelopen zaterdag is ontvallen: Top 5 van Jason Molina (Songs: Ohia; Magnolia Electric Co.; Amalgamated Sons of Rest)
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Maxerazzi op 19-03-2013 12:43:42 ]

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de nieuwe opgave voor vandaag:
Jullie Top 5 songs van André Hazes!ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl

Daar bedoel je Het Laatste Rondje mee, neem ik aan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef Gehenna het volgende:
Toch maar proberen...
4. Hoogste tijd
[ afbeelding ]

nee, deze topperquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar bedoel je Het Laatste Rondje mee, neem ik aan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oeh, vergeten. Hoewel, ik had er nog wel een paar die top 5 hadden kunnen staan. Maar deze zeker.quote:

Ja, tevens mis ik Vanilla Icequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
(wat doet dave trouwens op een zwarte lijst, net als wouter hamel)

[ Bericht 85% gewijzigd door methodmich op 23-03-2013 20:31:12 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl

Bosbeetle al wakker?quote:

oja die is leuker dan mijn vorige nummer 5quote:

dat outro alleen alquote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Homdeck het volgende:
oja die is leuker dan mijn vorige nummer 5

[ Bericht 51% gewijzigd door methodmich op 25-03-2013 17:48:11 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl

Ik weet van iig nog 2 vaste posters hier dat ze dr muziek geweldig vinden maar nog nog niet gereageerd hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:41 schreef Norrage het volgende:
Alle roosfans zagen het het eerst.nu de rest

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
Ik vind het maar kutmuziek dus ik pas.

Peter Gabriel vind ik ook niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:42 schreef ranja het volgende:
Toch bijzonder. Vorige week maandag was Peter Gabriel, toen waren er 7 lijstjes en 1 afmelding.
Nu Roosbeef, voorlopig 8 lijstjes en 7 afmeldingen... blijkbaar roept Roos iets op dat er duidelijk gemaakt moet worden dat dat niet leuk is ofzo.

Uiteraard, maar dat heb je niet gezegd. Van Roos moet iedereen even bevestigen dat het kut isquote:

Voor mij was het ook een herinnering aan mijzelf dat ik weer een lijstje moet maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heb je niet gezegd. Van Roos moet iedereen even bevestigen dat het kut is

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik weet van iig nog 2 vaste posters hier dat ze dr muziek geweldig vinden maar nog nog niet gereageerd hebben.
Ik ken te weinig van haar muziek, dus ik pas.

Dat is met 1 oogopslag al wel te zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:36 schreef methodmich het volgende:
Toch zijn er best lekker veel lijstjes van Roos gepost. Benieuwd welk nummer straks gewonnen heeft.

Da's wel een heel makkelijke conclusie, hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:42 schreef ranja het volgende:
Toch bijzonder. Vorige week maandag was Peter Gabriel, toen waren er 7 lijstjes en 1 afmelding.
Nu Roosbeef, voorlopig 8 lijstjes en 7 afmeldingen... blijkbaar roept Roos iets op dat er duidelijk gemaakt moet worden dat dat niet leuk is ofzo.

Toch is het wel opvallend. Er zijn naast veel fans nog veel meer haters. Net als met Lucky Fonz net in DWDDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Da's wel een heel makkelijke conclusie, hoor.
Ik heb Peter Grabriel compleet gemist, bijvoorbeeld. Anders had ik wel een lijstje gepost.
Vind z'n eerste 3 albums zeer geslaagd,.

Nederlandse muziek wordt inderdaad ook bijna per definitie gehaat op dit forum (niet zozeer in MUZ)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef DO2 het volgende:
Ach ja, dat komt misschien ook omdat ze van Nederlandse bodem is.

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Roosbeef, hoe kan die mij ontgaan zijn, zeg!
Pas.

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Roosbeef, hoe kan die mij ontgaan zijn, zeg!
Pas.

Daniël Lohues en André Manuel trokken allebei toch zo resp. 6 en 2 lijstjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nederlandse muziek wordt inderdaad ook bijna per definitie gehaat op dit forum (niet zozeer in MUZ)

en nederlandstalig zeker...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Norrage het volgende:
Nederlandse muziek wordt inderdaad ook bijna per definitie gehaat op dit forum (niet zozeer in MUZ)

Deze is fantastisch hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De haters zullen dit wel haar meest verschrikkelijke nummer vinden:

In mijn geval niet. Ik heb vooral een probleem met haar spraakgebrek.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef DO2 het volgende:
Ach ja, dat komt misschien ook omdat ze van Nederlandse bodem is.

quote:

Een Lucky Fonz top 5!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..], mag je daarna iets nieuws verzinnen.

Ik denk dat iedereen zich daarin wel kan vinden ja.quote:

quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef debeterebob het volgende:
Bij deze de uitslag voor Roosbeef Een artiest die veel reacties uitlokt, maar ook een overduidelijk meest gewaardeerd liedje heeftMenig keer op 1 of 2 in de lijstjes
Te heet gewassen 33
Onder invloed 19
De boerderij deel 1 - 12
Jongen gaat het leger in 8
Als Je Me Zoekt 8Volgens mij heb je iemand dood en iemand dood (met torre florim) als twee aparte liedjes gerekend, terwijl dat hetzelfde liedje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn excuses. Die horen dus ook in de top 5quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iemand dood en iemand dood (met torre florim) als twee aparte liedjes gerekend, terwijl dat hetzelfde liedje is.

Nummers.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Trashcanman het volgende:
Boeren rock bands of nummers van boeren rock bands?

http://en.wikipedia.org/wiki/Music_of_the_Netherlands#Boerenrockquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Normaal is boerenrock, toch? Ik kan me er amper een voorstelling van maken. Is Rowwen Heze boerenrock?

Neem zo breed als je wil.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
Ik zou hier never nooit niet een top5 van kunnen maken Mogen liedjes over boeren ook?

O als de Boegies ook onder boerenrock vallen wil ik op z'n minst Mooie Boom eervol vermelden!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Bookie65 het volgende:
1. De Boegies - Het Jannes van der Wal lied
2. De Boegies - Chaoska
3. Kobus gaat naar Appelscha - What is Worse
4. De Boegies - Meh
5. Kobus gaat naar Appelscha - Cocksucker Blues

Boerenpunk is een vorm van boerenrock lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O als de Boegies ook onder boerenrock vallen wil ik op z'n minst Mooie Boom eervol vermelden!

quote:

quote:Over het varkenshek
Schop ik d'n darkendrek
Roer in de kwarkbak
Reuzel roggeplank

[ Bericht 18% gewijzigd door kl1172 op 28-03-2013 09:57:48 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opgave
Je eigen favorieten!
[ Bericht 6% gewijzigd door Ajacied422 op 30-03-2013 11:01:20 ]

Seizoenen ja, doe wel een andere.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de zomer. Gevoelsmatig zeg ik dat we dat al eens gedaan hebben, al kan ik het met ctrl + f niet vinden in de OP als ik zoek op 'zomer'. Maar toch, het staat me wel bij dat we al eens zomerliederen hebben geplaatst.

Brucequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef Felagund het volgende:
1. Bruce Springsteen - Thunder Road
2. Eels - Novocaine for the soul
3. Morphine - Candy
4. Nina Simone - Sinnerman
5. Andrew Bird - Nervous tick motion of the head to the left

Is altijd wel lastig kiezen (al kies ik wel altijd dezelfde.quote:

Ik heb me maar neergelegd bij eentje. Maar er zouden er idd 10 anderen kunnen staan..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is altijd wel lastig kiezen (al kies ik wel altijd dezelfde.)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |