SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic
http://forum.fok.nl/topic/1858830
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 29% gewijzigd door JR-Style-93 op 15-03-2013 01:26:13 ]Oh.
Vrouwen vind ik een stuk lastiger te tekenen. Ik heb ooit Emilie Voe wel eens geprobeerd:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt volgens mij nog geen één vrouw gedaan, is dat geen specialiteit, of vind je dat minder leuk? Of gewoon omdat er geen vrouwen in de voetballerij zijn natuurlijk. Anders kan je Escha van VI eens proberen.
Mertens?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mertens uit de OP lijkt wel een beetje op Butt-head van het MTV programma.
Butt-Head heeft geen rugnummer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, duidelijk toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie geen verschil.
Hij is leuk hoor.quote:
Misschien maak ik nog wel eens een VI-Collagequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Danny Vera mag je ook wel maken als je wil, hij heeft er een prachtige kop voor.
Narsingh staat er niet eens bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor.![]()
Alleen Narsingh lijkt op Fer.
Ik heb die films gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je niet concluderen op basis van het fotomateriaal.
Aha. Lens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk wat hij in zijn linkerhand heeft
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
Die v/d Gijp is wel in een andere stijl getekend vind ik.
Iedereen viel me gelijk op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt ook niet heel erg.Is Willems je ook opgevallen?
Geen probleem. Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje met een gekleurde bril gemaakt natuurlijk
Ga ik makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef DorperTed. het volgende:
Geweldig dit, echt super!
Oja mocht je tijd hebben voor een verzoekje.
Theo Lucius in oranje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef DorperTed. het volgende:
Geweldig dit, echt super!
Oja mocht je tijd hebben voor een verzoekje.
Theo Lucius in oranje.
Ooh hij heeft echt interlands gespeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geweldig
Niet te geloven dat die mongool interlands heeft gespeeld...
[ afbeelding ]
Zelfs Denneboom heeft interlands gespeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh hij heeft echt interlands gespeeldIk dacht dat het een grap was
Die wist ik wel. En Dave van den Bergh. En ene Yildirim.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs Denneboom heeft interlands gespeeld
Topquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Hahaha geniaal. Dit word me nieuwe UI
En Engelaar stond in de basis op een EKquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wist ik wel. En Dave van den Bergh. En ene Yildirim.
Engelaar speelde toen nog niet eens zo slecht hoor op dat EKquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Engelaar stond in de basis op een EKEn Collins
fucking
John heeft twee interlands
![]()
En Schaken heeft zelfs een interlandgoal op zijn naam
John Collins was best goed, Engelaar ook was ook wel redelijk bij Genk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Engelaar stond in de basis op een EKEn Collins
fucking
John heeft twee interlands
![]()
En Schaken heeft zelfs een interlandgoal op zijn naam
Die man was goed in halve finales CL tegen Milan. Hij was zo goed als het team waarin hij speelde. Niet haten op Lucius he hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geweldig
[ afbeelding ]
Dat klopt. Maar dat kan je nu toch niet meer voorstellen. Dat probeerde ik er mee te zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
John Collins was best goed, Engelaar ook was ook wel redelijk bij Genk.
Yup, over 3 jaar gaan we lachen om Ruben Schaken en André Ooier.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan je nu toch niet meer voorstellen. Dat probeerde ik er mee te zeggen.
Depay mag eerst een basisplaats bij PSV krijgen. En Elia is ook niks meer van over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En Schaken is zo een beetje de enigste nederlandse winger die fatsoenlijk voorzetten geeft.
Overigens is hij alleen maar voor de kwalificatie hoor...
Volgend jaar zullen Elia, Ola John, Boëtius, Depay daar staan.
Ooijer was best goed tegen Brazilië.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Yup, over 3 jaar gaan we lachen om Ruben Schaken en André Ooier.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooijer was best goed tegen Brazilië.
Precies.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje voor vanavond
Speelt redelijk bij Bremen, alleen hun spel past niet bij hem, hij moet veel te veel verdedigen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay mag eerst een basisplaats bij PSV krijgen. En Elia is ook niks meer van over.
Schaken was ook goed tegen Duitsland, maar daar hebben wij het juist over, een paar jaar later vergeet iedereen dit, en gaan we met z'n allen lachen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje voor vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elia moet naar Ajax komen danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Speelt redelijk bij Bremen, alleen hun spel past niet bij hem, hij moet veel te veel verdedigen.
Moet terug naar Twente
Beetje Gerard Pique dollen
[..]
Schaken was ook goed tegen Duitsland, maar daar hebben wij het juist over, een paar jaar later vergeet iedereen dit, en gaan we met z'n allen lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje voor vanavondWie is dat van de NOS? Grueter?
Oh.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wie is dat van de NOS? Grueter?
Daar zijn al heel veel karikaturen van zo te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef karton2 het volgende:
Kan je er ook eentje van Van Rompuy maken?
Is wel geen voetballer maar heeft wel een mooie kop hiervoor.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef karton2 het volgende:
Kan je er ook eentje van Van Rompuy maken?
Is wel geen voetballer maar heeft wel een mooie kop hiervoor.
haha leuke dubbelpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje voor vanavond
Welke Feyenoorders zou je graag willen zien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Meer feyenoorders graag!
Tof topic dat wel
Lex Immers natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke Feyenoorders zou je graag willen zien?
Zit hij hier niet tussen? :quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog twee kerels uit Voetbalfans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.![]()
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
O ja, en scheidsrechter Collina natuurlijk!![]()
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.
Koning Aadquote:
Kan beter inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzo. Maar bedankt voor de tip. Ik heb Zidane al een keer gemaakt, al vond ik hem niet top.
[ afbeelding ]
Ik ga een account aanmaken. Ik kijk daar meestal voor Lion King fanartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Kan beter inderdaad.![]()
Amerika is sowieso niet zo'n voetballand natuurlijk, maar op DA zitten ook heel wat Europeanen, en die zullen je tekeningen van de bekende internationals zeker waarderen.
Baasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dat moet absoluut mogelijk zijn
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dat moet absoluut mogelijk zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
Wat een heerlijke generatie komt er toch aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En Schaken is zo een beetje de enigste nederlandse winger die fatsoenlijk voorzetten geeft.
Overigens is hij alleen maar voor de kwalificatie hoor...
Volgend jaar zullen Elia, Ola John, Boëtius, Depay daar staan.
Whehehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ibrahimovic heb ik al :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
Echt goed werk zeg![]()
Ik heb ook nog 3 verzoekjes:
- Jari Litmanen (Ajax)
- Edgar Davids (Juventus, met bril uiteraard)
- Ibrahimovic (AC Milan)
Ga ik makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Keselo het volgende:
Heb je Boetius al gedaan? Zo nee, verzoekje
Tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic heb ik al :
[ afbeelding ]
Toen ik net zat te kijken dacht ik al dat ik die zou gaan maken. Maar ik moet eerst Samaras makenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik net zat te kijken dacht ik al dat ik die zou gaan maken. Maar ik moet eerst Samaras maken
Boetiusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke Feyenoorders zou je graag willen zien?
quote:
Oh Nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Isco heb ik al gemaakt, al paar keer gezegd maar toen reageerde je nietMaar hier is hij:
[ afbeelding ]
Heb je die?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh Nice
Vind je het goed dat ik hem in mijn Isco topic plaats?
Topquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die?Ik vind het goed hoor, als je mij maar neerzet als maker
wat geniaal zou zijn dat Bale er zo bijstaat:quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Bale nog wel voor je maken
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat geniaal zou zijn dat Bale er zo bijstaat:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:misterobama twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:12:46Hallo hallo @aad300 ! Hier een karikatuur voor boven het bed. http://t.co/exJkjDcbCy reageer retweet
Dat is TwenteFC zijn account?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]twitter:misterobama twitterde op woensdag 13-03-2013 om 00:12:46Hallo hallo @aad300 ! Hier een karikatuur voor boven het bed. http://t.co/exJkjDcbCy reageer retweet
Je moet je signature op de pics zetten man. Veel beter.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Die vergeet ik vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet je signature op de pics zetten man. Veel beter.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Die vergeet ik vaak
Dat vind ik wel iets te overdrevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:26 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het echt fenomenaal goed. Je kunt hier geld mee verdienen man.
Als jij dit al kan in paint, wil ik niet eens weten wat je kan in bijvoorbeeld Photoshop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets te overdrevenOm er geld mee te verdienen moet je wel echt heel goed kunnen tekenen.
In Photoshop kan ik niks. Daar snap ik echt geen reet vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als jij dit al kan in paint, wil ik niet eens weten wat je kan in bijvoorbeeld Photoshop.
Is ook een heel lastig programma om te leren. Maar als ik jou was zou ik me erin verdiepen. Staan genoeg tutorials op het internet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Photoshop kan ik niks. Daar snap ik echt geen reet van
Al een paar keer een tutorial gedaan. Dan vind ik het wel heel lastigquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
[..]
Is ook een heel lastig programma om te leren. Maar als ik jou was zou ik me erin verdiepen. Staan genoeg tutorials op het internet.
Ik heb ooit wel een tablet gehad. Maar ik weet niet meer of ik hem nog hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef karton2 het volgende:
Koop zo'n 'instap tablet' van Wacom om het te proberen.
Je kan met zo'n ding zoveel meer dan met een muis. Eén keer een pen gebruiken in photoshop en je wilt niet meer terug naar je muis.
Zo ging het bij mij toen ik zo'n pen ipv een muis ging gebruiken om textures te maken.
Tablet + Photoshop of artrage
Die kan ik maken. Als speler of als directeur?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Geweldig manWat een talent
Van der Sar een optie?
Dat wou ik dus net zeggen, dat ik niet weet wat leuker isquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan ik maken. Als speler of als directeur?
Daar moet ik nog wel aan werken ja. Leuke achtergrond enzo. Ik ben alleen slecht in het tekenen van gebouwen en voorwerpen enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat wou ik dus net zeggen, dat ik niet weet wat leuker isAls directeur is natuurlijk wel wat meer bij de tijd. Leuke setting erbij is natuurlijk wel bonuspunten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic heb ik al :
[ afbeelding ]
Hier is die danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.
Viel me wel op toen ik het zagquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tim Immers heeft toch niet zo'n grote neus? Maar ook de nieuwe zien er leuk uit
Nee serieus echt , hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets te overdrevenOm er geld mee te verdienen moet je wel echt heel goed kunnen tekenen.
Ja hoor, zal ik makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
Mag ik een Ruud Gullit in Feyenoordshirt?
In wat voor functie dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee serieus echt , hij heeft gelijk.
Pellequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor, zal ik makenHeb ook nog wat andere requests
Geen probleem, heeft geen haast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor, zal ik makenHeb ook nog wat andere requests
No spang, komt goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het vergeten ben, moet je me maar even helpen herinneren
Daar heb ik al request van, dus die zal ik wel maken. In een Feyenoord shirt? Of in een ziekenhuisbed?quote:
Feyenoord natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik al request van, dus die zal ik wel maken. In een Feyenoord shirt? Of in een ziekenhuisbed?
Ja zo'n Feyenoord shirt verpest een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, vind ik wel één van de mindere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n Feyenoord shirt verpest een hoop natuurlijk.Je kunt ook Derksen en genee en gijp maken voor de OP van het VI-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had 'ie al gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt ook Derksen en genee en gijp maken voor de OP van het VI-topic
Boskamp wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet echt goed gelukt
Ik vind Gijp juist ver de mindere.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zie het nu in de OP staan. Vind Boskamp en Gijp tof maar Derksen iets minder.
Ben je ajacied?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Gijp juist ver de mindere.
Nope nog niet gehadquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Maraten het volgende:
Geweldig dit!
Giroud of Da Forehead Gervinho al?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je ajacied?
Zo'n Sjaak Swart leent zich ook wel voor een karikatuur zeker?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf met verbazing kijken hoe goed jij bent
Zeker een wachttijd van 5 dagen met al die verzoeken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat valt wel mee. Heb je nog requests
Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker een wachttijd van 5 dagen met al die verzoeken?
Doe dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo maken
Bij deze dan:quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Luis Suarez (Liverpool shirt, Ajax mag ook)
- Filip Djuricic (SC Heerenveen shirt)AFCA!
Niet te geloven dat die mongool hier speeldequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geweldig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij deze dan:
- Snoop Dogg met Ajax shirt aan
Suarez heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Luis Suarez (Liverpool shirt, Ajax mag ook)
- Filip Djuricic (SC Heerenveen shirt)Maar ik wil hem nog wel een keer maken hoor
Oh.
Oh dat wist ik niet meer, zeker overheen gelezen of is me niet bijgeblevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez heb ik alMaar ik wil hem nog wel een keer maken hoor
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet meer, zeker overheen gelezen of is me niet bijgebleven.
Doe gelijk je twitteraccount in de OP. Iedereen even volgen dit dat!
Verzoekje
Louis van Gaal als paus
Dat is een goedequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verzoekje
Louis van Gaal als paus
SPOILER: David De GeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geef niet echt veel om voetbal, dus mijn verzoekje mag helemaal onder aan de lijst, ook als er nog nieuwe verzoekjes komen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan ie mooi onder dat bericht over de paus op de fp, met die tweet van Genee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe die dan als eerste, lekker actueel :p
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie dat je het nogal druk hebt met je verzoekjes. Mijn verzoekje:Waarom wil je De Gea zo graag hebben dan?SPOILER: David De GeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geef niet echt veel om voetbal, dus mijn verzoekje mag helemaal onder aan de lijst, ook als er nog nieuwe verzoekjes komen.
Oh.
Oké baasquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe die dan als eerste, lekker actueel :p
Genee heeft geen Twitterquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan ie mooi onder dat bericht over de paus op de fp, met die tweet van Genee.
Omdat looking good (soms dan). En ben benieuwd wat voor iets je ervan kunt makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je De Gea zo graag hebben dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic heb ik al :
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verzoekje
Louis van Gaal als paus
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat looking good (soms dan). En ben benieuwd wat voor iets je ervan kunt maken![]()
.
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier is die dan(Jan Mulder)
[ afbeelding ]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?quote:
Daar zat ik al aan te denken om die te makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?
Hij is wel goed hoor.
Mijn verzoek is zo'n groepstekening zoals je ook met die PSV'ers hebt gedaan van de mannen van VI, dus: Johan Wilfred René Hans Aad Jan Emile en wie je er verder maar bij zou willen, het liefst in karakteristieke houding. Dit is een flink verzoek dus neem gerust de tijd
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?
Hij is wel goed hoor.
Mijn verzoek is zo'n groepstekening zoals je ook met die PSV'ers hebt gedaan van de mannen van VI, dus: Johan Wilfred René Hans Aad Jan Emile en wie je er verder maar bij zou willen, het liefst in karakteristieke houding. Dit is een flink verzoek dus neem gerust de tijd
Oke zal ik doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die van Jan Mulder, geweldig!![]()
Heb je Lasse Schøne al gemaakt? Zo niet; dan een verzoek om hem te maken!
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongen eindbaas!![]()
![]()
Hilarisch echt, Emile heeft een Anzhi kaart
![]()
Beste post van 2013
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ThanksKan die in de OP van het VI topic?
Ik heb ze al naar hun twitter gestuurd. Maar hier zijn wel users die contacten hebben met SigaarSnor, dus moeten zij dat maar even daar postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af, succes!
[..]
Ja!![]()
Naar VI en Sigaarsnor sturen!
Ja, dat is Tijl Beckand.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan alleen dat geroyeerde lid daar linksboven niet plaatsen...is dat die mislukte Lama?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.![]()
quote:
Ik vond hem zelf nog niet helemaal goed. Maar ben blij dat jij tevreden bentquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Staat ook in t F'noord topic uiteraard met jouw naam er bij alles
Juist wel man, die kenmerkende haren. Zijn ogen maar ook zijn blik. Klopt perfectquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf nog niet helemaal goed. Maar ben blij dat jij tevreden bent
Nee dezequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je deze foto als voorbeeld genomen?
[ afbeelding ]
Zal ik nodig hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Ha, ik ben benieuwd!
Veel succes ermee alvast!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.
Geniaal dezequote:
Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komenquote:
Ik heb hem ook gestuurd al naar VI. 2x zelfs. En ook nog een keer naar de twitter van VI en van SigaarSnor. Volgens mij hebben nog een paar andere hem daarheen gestuurd. Maar ze laten dit echt niet zien hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komen
Oh deze is echt geweldigquote:
Dat denk ik ook ja! Zeker weten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komen
Jammer..past wel in hun humor. Blijven spammenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gestuurd al naar VI. 2x zelfs. En ook nog een keer naar de twitter van VI en van SigaarSnor. Volgens mij hebben nog een paar andere hem daarheen gestuurd. Maar ze laten dit echt niet zien hoor
Trouwens, wat scootmobiel zei moet je echt doen, account op Deviantart maken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet trouwens ook nog Collina maken voor je
Heb jij geen twitter. Of jij kan ook sturen naar VI. Als meer mensen het doen is er een grotere kansquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer..past wel in hun humor. Blijven spammen
Die heb ik al.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Trouwens, wat scootmobiel zei moet je echt doen, account op Deviantart maken!
Zal het even doen. Is het deze? https://twitter.com/VI_nlquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen twitter. Of jij kan ook sturen naar VI. Als meer mensen het doen is er een grotere kans
Ik heb naar die gestuurd en naar deze http://www.vi.nl/contact.htmquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal het even doen. Is het deze? https://twitter.com/VI_nl
Of is er een andere voor het programma?
Alle karikaturen in de spoiler... ABC-DEF enzovoort spoilers.quote:
Wie doet het danquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle karikaturen in de spoiler... ABC-DEF enzovoort spoilers.
Maar dat hoef jij niet zelf te doen
Genee krijgt het niet eens onder ogen. Of hij leest mee op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
Stuur die van PSV trouwens ook, die zal Genee helemaal geweldig vinden x)
Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
Nice manDie Daley voor Tjacka is ook goed gelukt zeg
Vi.nl/tvquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
VI heeft toch zo'n speciaal Stel je vraag gedeelte waar je kan mailen voor het tv programma..kan die link niet vinden though.
Beter dan jouw UIquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijk
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En terecht!
Wat een bazentekeningen
Hij is klein beter dan groot.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijk
Ik weet welke je bedoelt, ook tekeningetjes met veel kleur. Maar wel een andere stijl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
JR deed jij al eerder tekeningen op FOK! ? Of usericons? Staat me iets van bij dat iemand usericons maakte op verzoek.
Ik haat helemaal niet op Sanaquote:
Nee dat was ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
JR deed jij al eerder tekeningen op FOK! ? Of usericons? Staat me iets van bij dat iemand usericons maakte op verzoek.
Van de wereldquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niet op SanaVeruit de beste vleugelspeler van de eredivisie.
quote:
Chelsea of België... lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk shirt trouwens? België, Chelsea, Anderlecht of waar hij nu speelt?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chelsea of België... lastigHeb je een van de twee al eerder gedaan?
Vind het allebei wel gaaf inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik kan ze ook beide maken hoor. Shirts zijn niet zo lastig
Maar kan nog wel eventjes duren dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het allebei wel gaaf inderdaad.Voorkeur gaat wel uit naar Chelsea.
Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan nog wel eventjes duren dus
En de laatste voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Echt ontzettend knap man!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de laatste voor je![]()
[ afbeelding ]
Paint anders ook nog even de avatar van deze beste man als je tijd over hebt voor non-voetbalprojectenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt ontzettend knap man!
Zou je voor mij Fellaini (Everton) willen maken?En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?
Fellaini ga ik in de lijst zetten. Ik heb Ronaldinho wel al een keer gemaakt, maar niet heel goed gelukt ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt ontzettend knap man!
Zou je voor mij Fellaini (Everton) willen maken?En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?
Ik ben niet goed in chicks tekenenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Paint anders ook nog even de avatar van deze beste man als je tijd over hebt voor non-voetbalprojecten
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Ha, bedankt voor het maken van de requests!
Zidane is heel goed gedaan, en die van Collina vind ik helemaal geweldig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |