Genee krijgt het niet eens onder ogen. Of hij leest mee op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
Stuur die van PSV trouwens ook, die zal Genee helemaal geweldig vinden x)

Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
Nice manDie Daley voor Tjacka is ook goed gelukt zeg

Vi.nl/tvquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
VI heeft toch zo'n speciaal Stel je vraag gedeelte waar je kan mailen voor het tv programma..kan die link niet vinden though.

Beter dan jouw UIquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijk
 (Sana?)
 (Sana?)

quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En terecht!
Wat een bazentekeningen
 echt heel erg leuk.
 echt heel erg leuk.

Hij is klein beter dan groot.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik niet heel goed gelukt eigenlijk

Ik weet welke je bedoelt, ook tekeningetjes met veel kleur. Maar wel een andere stijl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
JR deed jij al eerder tekeningen op FOK! ? Of usericons? Staat me iets van bij dat iemand usericons maakte op verzoek.

Ik haat helemaal niet op Sanaquote:
 Veruit de beste vleugelspeler van de eredivisie.
 Veruit de beste vleugelspeler van de eredivisie.

Nee dat was ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
JR deed jij al eerder tekeningen op FOK! ? Of usericons? Staat me iets van bij dat iemand usericons maakte op verzoek.

Van de wereldquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niet op SanaVeruit de beste vleugelspeler van de eredivisie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |